bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém
Zdravím motorkáři,
prosím vás o radu. Když sem jél naposledy někdy v půli ledna, tak motorka jéla bez problému. Včera když sem motorku startoval tak bylo zjevné že baterka je slabá ale motorka naskočila...nechal sem ji ohřát a vyjél..hned při rojezdu když sem přeřadil z 1 na 2 tak chcípla..to samé se stalo za další 3 kilometry. Po pořádném ohřátí již držela volnoběh normálně. Během měsíční pauzy sem vypral filtr. Může ten volnoběh souviset se vduchovým filrem nebo je to slabou baterkou?
Děkuji za odpověď.

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 18.2.2014 v 21:51 | Nahoru | #1
Čau,ve filtru bych to asi neviděl ale spíš v tý baterce jestli byla hodně vydojená tak mohla dost zatěžovat dobíjení a tak to nemuselo držet volnoběh,doporučuju ji pořádně nabít.Já ji mám osobně na zimu z moto vyndanou

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 18.2.2014 v 21:53 | Nahoru | #2
baterka, benzín (zkus čerstvý). Pak teprve bych hledat dál. Ale tipuji to na jedno z toho.

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 18.2.2014 v 21:58 | Nahoru | #3
Benzín tak rychle nezvodnatí pokud ho tam nemá dva roky starej

1 reakcí na tento příspěvek Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 18.2.2014 v 22:53 | Nahoru | #4
Jestli jsi nabil baterku, tak jí téměř jistě můžeš vyloučit... Co jss natankoval naposledy na podzim? Hádám nějakej natual 95... To je dneska tak plný biosra.ek, že některý motorky nechytnou už po dvou-třech měsících stání... Takže vysaj nádrž a natankuj čestvej benzín... uvidíš, že pojede... A příště před delším stáním natankuj 98 a víc oktanový palivo, tam je těch příměsí ještě stále málo... to doporučuji všem

(reakce na) Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 18.2.2014 v 23:37 | Nahoru | #5

WenCa píše: Jestli jsi nabil baterku, tak jí téměř jistě můžeš vyloučit... Co jss natankoval naposledy na podzim? Hádám nějakej natual 95... To je dneska tak plný biosra.ek, že některý motorky nechytnou už po dvou-třech měsících stání... Takže vysaj nádrž a natankuj čestvej benzín... uvidíš, že pojede... A příště před delším stáním natankuj 98 a víc oktanový palivo, tam je těch příměsí ještě stále málo... to doporučuji všem



dobrá rada nad zlato, asi máš věštěckou kouli že to dokážeš takhle od stolu identifikovat a v 98 není míň bio složky než v 95, jsi na omylu, to se týká 100 oktanových benzinů nebo optimalu od euro-oilu

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 18.2.2014 v 23:54 | Nahoru | #6
No, je potřeba rozlišit taky název benzinu a oktanové číslo... Taková Verva 100 neobsahuje bisložky a má oktanové číslo 98.... A věšteckou kouli nemám, jen se ho snažím navést na nejjednodušší věc, než začne rozebírat karbce/vstřiky, vyndávat svíčky apod.... Protože v poslední době jsem několik takových případů řešil

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2014 v 06:51 | Nahoru | #7
nech si změřit baterku, jestli má to správné napětí, mě moto stálo tři měsíce, v nádrži mám Natural 95, po třech měsících jsem dal nabitou baterku do moto a naskočila hned, jako kdyby stála jen jeden den

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2014 v 07:49 | Nahoru | #8
Hele,ten benzín nevyhazuj a pošli mi ho na dobírku/dobírku zaplatím/ A všichni,kteří to chtějí udělat,tak pro ně to platí taky.
K dotazu: jednoznačně baterka - zapneš li na volnoběh světlo,tak to opravdu alternátor nestíhá a potřebuje v tomhle případě pomoc baterie. Pakliže je baterie vybitá,motorka zdechá.
Takže nejjednodušší - než vyleješ ten benzín,tak nabij baterii a vyzkoušej to. J.

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2014 v 07:52 | Nahoru | #9
Je to baterkou,stříkačky špatnou nebo vybytou baterku moc nechtěj.

Problém

19.2.2014 v 08:43 | Nahoru | #10
Benzín je tam cca 1 měsíc. Minule sem tankoval naposledy v říjnu a vyjél sem na vánoce a chytla normálně..baterku sem měl doma a pravidelně oživoval. Nabil sem ji naplno a namontoval do motorky a po 2 dnech sem se jel projet a baterka byla skoro mrtvá...je možný že by se plně nabitá baterka vybila během dvou dní, kde motorka stála při teplotě kolem nuly?

Problém

19.2.2014 v 08:51 | Nahoru | #11
a jak jsi ji nabíjel, máš nabíječku na gelovou baterii?

Problém

19.2.2014 v 08:57 | Nahoru | #12
na oživováni baterie sem si koupil tu (chytrou) nabíječku z lídlu...ale nikde sem se tu nedočetl že by někomu odrovnala baterku.

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2014 v 09:36 | Nahoru | #13
Ty bezůdržbový baterky se občas sesypou ze dne na den.Jednou mi vodešla během dovolený kdy sem každej den jel kolem 600km a jednou sem dal novou a za tejden bylo po ní.

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2014 v 09:39 | Nahoru | #14
hned ve svem prvnim prispevku jsem psal, jestli nabil baterku.... a ano, horsi baterka po dvou dnech v chladu nemusi uz nastartovat...

Problém

19.2.2014 v 10:14 | Nahoru | #15
nabiječku sem vypnul když ukazovala napětí baterie 13,5V a dal sem ji do motorky...po 2 dnech když sem přijel z vyjížďky baterie ukazovala 12,2V.

Problém

19.2.2014 v 10:58 | Nahoru | #16
a nebo ti to špatně nabíjí? J.

Problém

19.2.2014 v 16:18 | Nahoru | #17
autobaterii mě nabíječka nabila bez problémů. vyzkouším nechat baterii na nabíječce delší dobu. Kolik by měla mět napětí plně nabitá baterie?

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2014 v 16:54 | Nahoru | #18
V návodu u Yuasa je 100%=12,8V-13,0V / 75%-100%=12,5V-12,8V / 50%-75%=12,0V=12,5V / 25%-50%=11,5V-12,0V

Problém

Skvělá odpověď, děkuji! 19.2.2014 v 16:59 | Nahoru | #19
12,2 je opravdu málo... Změř kolik je na baterce, když budeš mít nastartováno a držet cca 3000 otáček... včetně zapnutých světel...

Problém

19.2.2014 v 18:36 | Nahoru | #20
Kde si cez zimu skladovala baterku? Ak si ju mal v garáži a premrzla ti, tak je baterka ko. Odišiel ti jeden článok, skratuje ti a vybíja sa. To sa stalo aj mne, a nebolo ani pod nulou.

Problém

19.2.2014 v 18:42 | Nahoru | #21
baterku sem měl celou dobu v pokoji...nabil sem ju a dal do motorky a za dva dny už byla skoro mrtvá.

1 reakcí na tento příspěvek Problém

19.2.2014 v 20:24 | Nahoru | #22
Nečetl jsem to celé, ale na začátku jsi psal něco o tom že jsi vypral filtr- to jako vzduchový?, pokud máš KNko tak je to v poho.

(reakce na) Problém

19.2.2014 v 20:50 | Nahoru | #23
lubon> je tam pratelný BMC filtr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866
Kawasaki z750 2011 Kawasaki Z 750 YZFLukyn 1 15.5.2023 v 13:24 Krautkopf
Držák lešení Kawasaki Z 750 Tisemák 2 25.3.2023 v 14:41 parezi


TOPlist