globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Smazat
15.2.2014 v 15:19
Smazat

Naposledy editováno 24.08.2021 07:15:47

Smazat

15.2.2014 v 15:50 | Nahoru | #1
Už aby bylo léto....

Smazat

15.2.2014 v 16:25 | Nahoru | #2
U mé motorky (VS1400) k vyvolání stejného jevu stačí malinko rozhozená synchronizace karburátorů...

Smazat

15.2.2014 v 16:36 | Nahoru | #3
jo,přesně-synchronizaci klapek si někdy v minulosti dělal?

3 reakcí na tento příspěvek Smazat

15.2.2014 v 18:49 | Nahoru | #4
Zduř, čoveče sai teď řeším podobný problém na Virago 1100. Blbne mi zadní válec, po odpojení svíčky předního válce to ten zadní vůbec neutáhne a když odpojím zadní, tak to ten přední skoro ani nepozná a klape si klidně dál. Vůbec nemám ponětí co hledat, takže ti sai neporadím

(reakce na) Smazat

15.2.2014 v 19:24 | Nahoru | #5

vajdi217 píše: Zduř, čoveče sai teď řeším podobný problém na Virago 1100. Blbne mi zadní válec, po odpojení svíčky předního válce to ten zadní vůbec neutáhne a když odpojím zadní, tak to ten přední skoro ani nepozná a klape si klidně dál. Vůbec nemám ponětí co hledat, takže ti sai neporadím



nech si udělat synchronizaci.je normální,že se to po pár letech rozdupe...

(reakce na) Smazat

15.2.2014 v 22:25 | Nahoru | #6

vajdi217 píše: Zduř, čoveče sai teď řeším podobný problém na Virago 1100. Blbne mi zadní válec, po odpojení svíčky předního válce to ten zadní vůbec neutáhne a když odpojím zadní, tak to ten přední skoro ani nepozná a klape si klidně dál. Vůbec nemám ponětí co hledat, takže ti sai neporadím



no kamoš měl ten samí problém s tím že mu to bralo trochu oleje změřil tlaky a zadní válec špatný nechal si přehodit jenom kruhy a od té doby je to zatím cajk

1 reakcí na tento příspěvek Smazat

16.2.2014 v 07:17 | Nahoru | #7
Synchronizace udělána minulý rok. Už jsem slyšel názor, že to způsobuje různá délka a průměr svodů (orig.) Asi nejlepší by bylo vyjádření někoho kdo má VT 600 jestli se to chová stejně.

Smazat

16.2.2014 v 09:05 | Nahoru | #8
Změřil bych ještě komprese. Svíčky si někdy měnil?

(reakce na) Smazat

16.2.2014 v 10:53 | Nahoru | #9

vajdi217 píše: Zduř, čoveče sai teď řeším podobný problém na Virago 1100. Blbne mi zadní válec, po odpojení svíčky předního válce to ten zadní vůbec neutáhne a když odpojím zadní, tak to ten přední skoro ani nepozná a klape si klidně dál. Vůbec nemám ponětí co hledat, takže ti sai neporadím


Zkus vyměnit svíčky, ta zadní nemusí pod tlakem pálit pravidelně...

Smazat

16.2.2014 v 12:54 | Nahoru | #10
No zatím nevím, svíčky jsem měl nový a zkoušel jsem i měnit a žádný výsledek. Něco jsem zkoušel vyzvědět od 1100Virago a ten mi napsal tohle:
Abych se přiznal, nevím, co jsou "šrouby na štelování váhy" - to je volnoběžná směs?

Hrabal se v tom někdo už předtím? Nejsou například přeházené trysky z předního a zadního karburátoru? Jsou totiž odlišné. Jak vypadá svíčka z předního a zadního válce? Mají podobnou barvu nebo se liší? Funguje správně obvod sytiče, tj. správně otvírá i zavírá na obou karburátorech? Jsou změřené a nastavené výšky hladin v karburátorech (měří se na zahřátém běžícím motoru!)? Těsní správně sací hrdla mezi hlavami a karburátory (hlavně na zadním válci) a připojovací gumová kolena mezi karburátory a rámem? Těsní dobře záslepky na měření podtlaku a okolní hadičky? Jsou čisté ty filtříky na hadicích pro odvětrání plovákových komor (proti světlu musí být vidět jemné mřížky)?

Mně to prostě připadá, že za studena je zadní válec příliš chudý, proto to vynechává. Za tepla už to tolik nevadí, tak se to začne chovat normálněji. Teď jen přijít na to, jestli je to opravdu tak a jestli ano, tak proč - v čem konkrétně je příčina.

Tak to teď zase zkusím všechno projít a uvidím

Smazat

16.2.2014 v 12:58 | Nahoru | #11
Karburátor zvládnou chlapci od nás během oběda!

2 reakcí na tento příspěvek Smazat

16.2.2014 v 13:18 | Nahoru | #12
No jo, taky bych dělal šprťouchlata kdyby se mi to nesralo Každopádně si myslím že je to nějaká kravina jenom to nevidím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazat

16.2.2014 v 13:22 | Nahoru | #13
vajdi217> Napiš bill56, ten by mohl vědět...

(reakce na) Smazat

16.2.2014 v 17:23 | Nahoru | #14
rancher> Díky za typ - tonoucí se stébla chytá -

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazat

16.2.2014 v 17:25 | Nahoru | #15
Gardovič> A co ty? už jsi na něco příšel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazat

16.2.2014 v 18:10 | Nahoru | #16

vajdi217 píše: No jo, taky bych dělal šprťouchlata kdyby se mi to nesralo Každopádně si myslím že je to nějaká kravina jenom to nevidím


On si vůbec šprchlouťata nedělá.Kdyby jsi viděl,jak v Lednici rozhodili Billovi karbce,našli
problém a složili,to byl fakt koncert.Když se sejde parta stejných motorek je to fajn ,protože každý něco ví.A rady takhle na dálku jsou na houby.Není nad to,než to vidět
na vlastní oči.Já taky tipuji synchronizaci.Ale možností je spousta.Držím palce,ať to vyřešíš.

(reakce na) Smazat

16.2.2014 v 19:13 | Nahoru | #17
Hobo-Virago> To jo - věřím, že to jde udělat v podstatě na koleně.Pustím se taky do čehokoliv. Už jsem to taky měl rozdělaný, myslel jsem co to nebude za složitost, ale překvapilo mě jak je to jednoduchý. No a plus mají ti co vědí na co se dívat a s čím pohnout aby našli problém. A právě takový rady sbírám. Myslím, že nejdůležitější je najít příčinu a odstranit ji je otázka jen peněz, šikovnosti a někdy dobré improvizace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smazat

16.2.2014 v 19:15 | Nahoru | #18
vajdi217> zatím na nic, hodím to asi pro jistotu do servisu Hondy. Ale jak bylo napsáno v úvodu, pokud nechám jet každý válec samostatně je to vše OK.

(reakce na) Smazat

16.2.2014 v 22:38 | Nahoru | #19
Gardovič> Tak by mě pak zajímalo v čem byl problém

1 reakcí na tento příspěvek Smazat

17.2.2014 v 15:25 | Nahoru | #20
Takže rozdílný přetlak z výfuků u VT 600 způsobuje rozdílnost svodových potrubí a proto je tam i ta spojka k vyrovnání tlaků. Takže vlastně v ničem není problém.

(reakce na) Smazat

17.2.2014 v 16:11 | Nahoru | #21
Gardovič> No ty se máš. Já jsem dorazil z práce nadlábnu se a pudu se do toho teprve ponořit. Až něco vypátrám dám vědět

Smazat

28.2.2014 v 18:39 | Nahoru | #22
Tak už jsem zřejmě našel závadu.





Teď o víkendu to už snad dodělám. mám už obě manžety nový i s těsnícíma kroužkama. Doufám, že to bude OK.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow 1Gabo 4 24.1.2024 v 10:12 1Gabo
Přední šavle Honda VT 600 Shadow Slava5 10 5.1.2024 v 06:41 1Gabo
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow Tomáš_GSR 12 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow Voci45 1 20.10.2023 v 20:36 1Gabo
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow Horlet 11 30.8.2023 v 09:59 crestik


TOPlist