bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii
14.2.2014 v 22:15
škoda ne?










1 reakcí na tento příspěvek speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

14.2.2014 v 22:30 | Nahoru | #1

speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

14.2.2014 v 22:32 | Nahoru | #2
V tej polokapotě ji to sluší

1 reakcí na tento příspěvek speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

14.2.2014 v 22:42 | Nahoru | #3
Mě by nevadilo ani kdyby byly všechny Hondy jen pro Japonsko a Austrálii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

14.2.2014 v 22:57 | Nahoru | #4

dva_hrnce píše: Mě by nevadilo ani kdyby byly všechny Hondy jen pro Japonsko a Austrálii



máš recht, bylo to tu tisíckrát ale nemohu si pomoci

Naposledy editováno 14.02.2014 22:58:13

(reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

14.2.2014 v 23:28 | Nahoru | #5
burdus> jen to přeložit do japonštiny..

speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 00:04 | Nahoru | #6
Toho naháče je docela škoda, pěkná klasika :)

speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 06:21 | Nahoru | #7
Udělat 4V nanuka s možností uškrtit na 35kW tak jim 18ti letí utrhaj pazoury.

speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 08:34 | Nahoru | #8
Ta polokapota je fešná a barvy jsou krásně ,,retro,, Myslím,že by si své příznivce a hlavně kupce našli i tady v evropě

(reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 10:16 | Nahoru | #9
c.j.> nechci tady prece poukazovat na to, co vsichni vime. ze si Japonsko skudli ctyrkila pro sebe, poukazuju jen na tuto lahodnou limitovanou edici.
to bych mohl rovnou psat o paradni Estrelle




nebo o ZRX, ktery se da porad koupit




a tak daaaale

speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 11:43 | Nahoru | #10
Ta Kawa ZRX je nádherná

1 reakcí na tento příspěvek speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 12:03 | Nahoru | #11
Japončíci jsou hlavně mrňousové a maj problém zvládnout vejšku a váhu šestikila a vyšších obsahů (počítám,že 400ccm je o něco menší,než 600ccm o váze nemluvě)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 12:49 | Nahoru | #12
Haesty> To už moc pravda není, Japonci jsou na toím dnes stejně jako Evropani...někde jsem četl/slyšel, že 4kila jsou v Jap v kurzu hlavně kvůli nižším pojistkám, nižším daním apod. - prostě jde o prachy...a represím státu vůči větším objemům...

(reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 16:19 | Nahoru | #13

2stroke píše: Haesty> To už moc pravda není, Japonci jsou na toím dnes stejně jako Evropani...někde jsem četl/slyšel, že 4kila jsou v Jap v kurzu hlavně kvůli nižším pojistkám, nižším daním apod. - prostě jde o prachy...a represím státu vůči větším objemům...



Nevím,moc Japonců jsem neviděl (i když asiatů tu máme plno).Taky jsem přemýšlel onehdá nad 400ccm,nebo podobným objemem (hlavně,jak říkáš kvůli nákladům/povinné ručení je nejlevnější u nás tuším do 500ccm).Litr je na naše silnice(aspoň podle mě)zbytečnej,pokud to není čopr.

2 reakcí na tento příspěvek speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 21:02 | Nahoru | #14
Já jsem začínal na 400 přesně CB-1, přesně takový kultovní naháč a řeknu Vám, že je to nejlepší do začátku co může být. 4 válce, podvozek se vyrovná šestikilu a je to takové hravé. Výkon stačí na zabití V pohodě 180 jsem jezdil do školy po dálnici. Víc než 200 to nedá(i když zrx 400 je jiná liga). Prostě za mě 400
Po 2 letech pak člověk přesedne na 6 kilo a nekulí ani tak oči

Jo a každý na to čumí, jak je to takové malé, ale široké a má to totálně super zvuk

Naposledy editováno 15.02.2014 21:04:17

(reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

15.2.2014 v 23:04 | Nahoru | #15
dareckov> Přesně tak

(reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

16.2.2014 v 06:47 | Nahoru | #16
dareckov> Přesně tak Oujé

speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

16.2.2014 v 08:54 | Nahoru | #17
To cébéčko je fakt nádherný,ale s těma 38,6 kW je to v Evropě kvůli legislativě neprodejný. Tady by se tenhle naháč líp prodával jako šestikilo.

1 reakcí na tento příspěvek speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

16.2.2014 v 09:13 | Nahoru | #18
tak uskrtit to na 35 je myslim to nejmensi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

16.2.2014 v 10:22 | Nahoru | #19
Gonzo> Není, prostě na 35 kW máš smůlu, psal jsem k Soukupovi ohledně CB-1 a že se na tyto motorky, kvůli stáří a malé poptávce, sady na 35 nevyrábí, na 25 jo, ale to nepojede.

1 reakcí na tento příspěvek speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

16.2.2014 v 11:39 | Nahoru | #20
Já chci taky štyrkilo, ta kawa je boží a nahatá honda nahoře taky

samozřejmě by nejlepší byl návrat xjr 400,...,že...

(reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

16.2.2014 v 16:38 | Nahoru | #21
Orličan> ja se samozrejme bavim o funglovkach, ne o motorkach vyrabenych naposledy v roce 90

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

16.2.2014 v 16:40 | Nahoru | #22
morepower> ta kawa je 1200

(reakce na) speciální edice motorek pro Japonsko a Austrálii

17.2.2014 v 07:51 | Nahoru | #23
Gonzo> jo táák, no já to neznam, ale je nádherná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 400 problém s řazením Honda CB 400 blako 15 27.5.2022 v 23:15 Mimísek
Ultrazvukové čištění karburátorů Honda CB 400 Schejby 15 10.9.2021 v 08:53 Neom
Záhada: Honda CB400N nejede při 600... [1, 2] Honda CB 400 blumentopf 32 7.5.2021 v 21:17 blumentopf
Honda CB 400 N Honda CB 400 Knakml 6 16.6.2020 v 19:02 zdenysrx6
doporučení člověka NA GO motoru Honda CB 400 Mýval 8 13.5.2020 v 04:50 Aliass


TOPlist