Škoda, že jsi nepřidal nějakou tu fotku konkrétního poškozeného místa kliky.
Jinak počítej s opravou komplet klikového mechanismu včetně nové sady ojnice kolem cca 4000,-
Dále nová ložiska kliky cca 2000,- , případně nová ložiska vyvažováku 1000,- , nová gufera kliky 800,- , komplet těsnění motoru cca 2500,-.
No a když už máš rozdělaný celý motor, tak určitě nechat zrevidovat stav válce a pístu.
Předpokládám, že určitě nebude ok..
To máš dalších min. 4-5 táců navrch.
A k tomu musíš připočítat čas mechanika, který si taky určitě vezme ne-malou částku a máš motor po celkové GO mimo převodovky.
Můj odhad je investice včetně práce 15000 -20000.
Nevím, za kolik jsi pořídil svůj Bike, ale můj názor je, že raději nechat vymáznout stávající č. motoru z VT a koupit stejný typ funkčního motoru a jezdit dál.
Určitě to vyjde levněji, pokud nechceš případně investovat do GO motoru.
Good luck chlape
Čus Soused
Já jsem si vše posílal zrepasovat sem. Je tam suprovej majitel, dá se s nim smlouvat vše mi dal bez Dph
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R | Kanin | 31 | 30.12.2023 v 23:04 Kanin |
Yamaha dt nejde do otáček Yamaha DT 125 R | Remzy | 11 | 15.11.2023 v 19:48 Kohlstein |