bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lakovani komaxitem
5.2.2014 v 09:46
Chci se zeptat. Včera jsem s jednym faaaakt dobrym lakyrnikem ktery me upresnil co se tyce lakovani kol. prej komaxitove lakovani je to nejhorsi co muze byt. je to sice levne ale komaxit neexistuje ani jeden na venkovni pouziti. komaxit je prej vnitrni barva a uz vubec ne na masiny. prej to po roce dvou zacne na hliniku korodovat. mate nekdo s komaxitem zkusenost a drzi vam ci vam to dela nejakej bordel??
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) lakovani komaxitem

7.2.2014 v 19:44 | Nahoru | #31

juris88 píše: Dik vsem za radu



ten lakoš si přihříval svoji polívečku nic víc,

(reakce na) lakovani komaxitem

7.2.2014 v 20:09 | Nahoru | #32
Laf666> Pokud myslíš bezbarvý lak, tak odpověď zní ano.

lakovani komaxitem

8.2.2014 v 09:33 | Nahoru | #33
práškovou barvou jsem měl lakované minimálně dva páry ráfků a jiných věcí na motorku. a nic se po letech nestalo. Lakýrník pravděpodobně potřebuje práci, tak ti nedoporučil konkurenci:) nic víc..

lakovani komaxitem

8.2.2014 v 10:42 | Nahoru | #34

Komaxit sám o sobě drží dobře. Ale když se poškodí a pod něj se dostane voda, tak to vesele hnije, aniž je to zvenku vidět. Pak dojde k tomu, že se odloupou celé kusy.

souhlasím, komaxit je dobrej do tý doby než se někde poruší, pak se začne loupat po kusech. Na opískovanej discích drží perfektně ale například na kyvce pod matkou osky se vlivem dotahování začne odlupovat a pak to pokračuje od osky dál, u jiných barev se tohle nestává. Podle mě je "klasická" např. syntetická barva odolnější, ale musí být samozdřejmě kvalitní.

Naposledy editováno 08.02.2014 10:46:52

1 reakcí na tento příspěvek lakovani komaxitem

8.2.2014 v 12:55 | Nahoru | #35
Tak já taky přihodím dotaz, když tady to téma vidím. Potřebuju nechat nalakovat pár dílů z tlumiče, protože mi na ně vytekla baterka. A nějak nevím, co teda bude lepší... Jestli klasicky nechat nastříkat, nebo nějaká prášková barva, případně ještě jiná metoda? Nevíte někdo, jak se to většinou dělá v továrně? Vypadá to takhle:




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lakovani komaxitem

8.2.2014 v 13:07 | Nahoru | #36
Dude.> v továrně? asi proto, že je komaxit vhodnější, jak tady mnozí píšou, jsou přesto motorky a jejich díly lakovaný klasickou mokrou barvou, záhada

lakovani komaxitem

8.2.2014 v 13:25 | Nahoru | #37
taky ale musíš u práškové barvy počítat s tím, že:
1. jde to do pece, kde je 180°C, takže ložiska a plastové/gumové části musí ven
2. tloušťka vrstvy komaxitu je 0,2-0,4mm, takže musíš zakrýt všechny funkční části (futra pro ložiska, dosedací plochy kotoučů, závity atd..

lakovani komaxitem

8.2.2014 v 13:36 | Nahoru | #38
Jaryn350: myslím bezbarvý (transparentní) komaxit. Existuje?

O bezbarvém laku samozřejmě vím

(reakce na) lakovani komaxitem

8.2.2014 v 14:41 | Nahoru | #39
osiris> Ok, takže nechat normálně nastříkat Díky.

lakovani komaxitem

8.2.2014 v 19:37 | Nahoru | #40
Měl jsem komaxit na své Hondě na kolech a výfucích a drží do dnes a je to už 12 let a nejeví známky únavy ani novému majiteli.Nebál bych se ho znovu použít když by bylo třeba

lakovani komaxitem

9.3.2014 v 17:03 | Nahoru | #41
Zdravím. Píši jako předák, zaměstnaný v Práškové lakovně s cca 12ti letou praxí s lakováním práškových barev. Dotaz na vnitřní či venkovní barvy. Existují vnitřní, venkovní/fasádní, a hybridní barvy. Vnitřní neodolávají děšti, slunci ale dají se omývat agresivními mycími prostředky. Venkovní neodolávají agresivním mycím prostředkům, ale kyselý děšť a slunce, s nimy nic neudělají. Hybridní barvy jsou tak něco mezi. Co se týče druhů lakovaných povrchů: Hliník, železo a žárově zinkovaný kov, ty všechny mají každá jiný druh, odmaštění (jiný druh chemie)Takže když dáte do lakovny lakovat hliníkové kola, zeptejte se jestli mají vhodné odmaštění hliníku atd. Z vlastních zkušeností vím, že komaxit se hodí spíše na rámy, kola a drobnější dolňkové díly motocyklů (řídítka, brýle řízení,různé kryty atd.) Taky určitě na různé Jawy atd, je vhodnější komaxit, už jen z důvodů ceny lakování. Ale Japonskou nádrž bych si do komaxu určitě nedal. Nikdy nebude tak "krásný" jako klasická, stříkaná barva. Je pohodlné nechat výrobek opískovat, ale třeba takové AL kola vypadjí potom nalakované, dosti nepěkně. Hliník je měkký a otrýskání v něm zanechá pořádné díry. Takže raději, nechat odlakovat. Se železem už takový problém není, páč je to tvrdší matroš. Snad jsem vám alespoň trošku pomohl. Čekám na dotazy.

2 reakcí na tento příspěvek lakovani komaxitem

6.10.2014 v 22:28 | Nahoru | #42
Jakou má komaxit teplotní odolnost? Resp. Chtel bych nechat nastrikat svody :)

(reakce na) lakovani komaxitem

7.10.2014 v 08:42 | Nahoru | #43
Kabič>

bez šance

(reakce na) lakovani komaxitem

7.10.2014 v 09:54 | Nahoru | #44
Kabič> Jen do toho

lakovani komaxitem

27.2.2015 v 18:41 | Nahoru | #45
Ahoj, tak já se musím pochlubit, mé nalakované ráfky. Na www.lakovanidisku.cz ,
musel sem si počkat 14 dnů, výsledek velmi spokojen. Jinak co se týče Komaxitu,
disky dělají automobilky jako Audi, VW a ostatní. Zde není co řešit.













Naposledy editováno 27.02.2015 18:45:26
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1174, 1175] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35239 Dnes v 14:16 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 587 Včera v 19:08 IvanDvoutakťák
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist