Jestli se motorka s origo převodem na pětku vytáčí do aleluja, můžeš zkusit těžší převod (= větší malé kolečko na motoru a nebo menší rozeta, případně obojí).
Když tam za jízdy dáš pětku sem tam a eště z kopca, pojede motorka s lehčím převodem (= jak říkáš "do síly") rychleji, páč se motor na pětku vytočí.
Motocykl s příliš těžkým převodem nedosahuje na nejvyšší převod maximální rychlosti, motor se nevytočí do otáček max. výkonu, ale jen do otáček max. krouticího momentu, případně o kůsek dál.
Sestroj si pilový diagram a uvidíš.
No a teď su zvědavý, esli alespoň tušíš, co sem napsal .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yuki 125gy2 Yuki GY2 125 ST/SM | Myr9n | 1 | 12.3.2024 v 17:58 Kohlstein |
Motorka nedrží volnoběh Yuki GY2 125 ST/SM | Gotees | 7 | 19.2.2024 v 13:53 Gotees |
Karburátor Yuki GY2 125 ST/SM | Kotux365 | 5 | 3.12.2023 v 15:20 Anti |
Karburátor Yuki GY2 125 ST/SM | Kotux365 | 6 | 26.10.2023 v 20:20 Kohlstein |
Yuki GY2 125 ST/SM | Kotux365 | 0 | 26.10.2023 v 17:48 Kotux365 |