Husqvarna WR 250 http://www.motoinze...a/775132-wr-250.html
Honda XR 400 http://www.motoinze...763634-xr-400-r.html
Husaberg FE 650 http://www.motoinze...770390-fe-650-e.html
Děkuji moc za každou radu! :)
XR400 je klasika, válec má jen ocelovou vložku, píst většinou vydrží 10 sezón, ventily téměř neomezeně, není nutno dělat žádné preventivní výměny, jen měnit olej co 1500km. Pokud bude jetá v terénu, tak doporučuju zkrátit výměny na polovinu.
Co s tím chceš vlastně jezdit? Pokud chceš jezdit převážně asfalt, tak na to není vhodná ani jedna.
Na tohle ježdění je XR super. Po asfaltu není problém 30km, jen to prostě nemá nic extra maximálku a chybí šestka. Ale Na 30km nemá smysl dávat motardy. Když použiješ homologovaný drapák tak i ten na asfaltu vydrží..
třeba:
http://www.motorkari...-wr-250f-597000.html
http://www.motorkari...-wr-400f-598258.html
ta 250 vypadá že je udržovaná a poladěná a kdyby slevil, což píše že jo
Opravdu je tak nákladný servis u 2t 250 ostrého? Motor se snad nemusí dělat každou sezónu né? Přijde mně, že se o ní majitel stará dobře..
Jinak děkuji za názor pánové, mír s Vámi a hodně najetých kilometrů v novém roce!
2T není až tak drahý na servis jako 4T, ale dělá se častěji. Ty Yamahy WR250 prý běžně najedou na píst 500mth a 450 i více, na spodku motoru se většinou nedělá nic. Pokud ostré enduro, které je použitelné i na cross a nenáročné na servis, tak WR ale od Yamahy. Pokud trefíš dobrý kus, budeš jen jezdit, pokud špatný, tak tě ani soft enduro nezachrání
Pokud budeš na softu jezdit cross a pořádný enduro, tak možná vydrží motor (když rovnou nekoupíš shit) ale vše ostatní tě bude na údržbě stát mnohem víc, než výměna pístu jednou za pár let na ostrým.
Každopádně 40tis, není opravdu moc a nespěchej a pořádně vybírej
u 2T bych řekl budou náklady poloviční. A vůbec, pokud tě zajímají ceny, tak mrkni do mého profilu na EXC450.. Náklady na servis jsou zhruba polovina, další polovina běžné náklady, gumy, řetězovka, desky, neustále ložiska do kol, brzdové pumpy, spojkové pumpy, vodní čerpadlo, opravy rozbitých věcí, servis tlumičů a podvozku.. a nemo můžeš jezdit než se to rozsype..
S XR si na dráze sice moc neužiješ, ale hezky se povozíš s minimálním rizikem velkých nákladů. Ale když koupíš nějakou mrdku, tak do ní klidně 10-20tis nasypeš..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 | Petan.vut | 7 | 7.10.2023 v 06:33 krokoš |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
Těsnění husaberg fe 650e 2002 Husaberg FE 650 | Cruttor | 2 | 3.6.2022 v 15:02 hanzhotride |
Husqvarna WR 250 Husqvarna WR 250 | Haris16 | 23 | 8.3.2022 v 13:10 Promika78 |