bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada s karburátorem
Prosím zkušené o radu. Můj karburátor na s11 už není co býval před 50 lety a začal zlobit. Poradí mi zde někdo, jaký karb by ho plně a kvalitně nahradil klidně neoriginál ale po úpravě aby fungoval, nebo jestli se nedá někde ten origo koupit nový? Děkuji

Rada s karburátorem

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2014 v 16:19 | Nahoru | #1

Rada s karburátorem

24.1.2014 v 17:45 | Nahoru | #2
ty vajicka jsou k hovnu,normalne se tam daval karbec z pionyra

Rada s karburátorem

24.1.2014 v 18:35 | Nahoru | #3
jedna z úprav závodních stadionů je výměna karburátoru. Dávají tam z křovinořezů, sekaček a tak podobně

Rada s karburátorem

24.1.2014 v 19:03 | Nahoru | #4
Dík za rady, při výměně se musí udělat mezikus sání mezi válcem a karb. asi. nedělá tato delší cesta pro směs problém? nebo jak se to řeší

Rada s karburátorem

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2014 v 20:24 | Nahoru | #5
zdar myslím ,že u karbce ze stadionu s22 a jawy 05 se mezikus dělat nemusí jinak jestli chceš dát z fichtla ,kterej je asi nejlepší tak se dělá ten mezikus no a problemy s tím nejsou nebo kámoš tam měl ještě z motorovky ale taky dobry a mělo to možná i nejvyšší výkon

Rada s karburátorem

Skvělá odpověď, děkuji! 24.1.2014 v 21:07 | Nahoru | #6
ja bych tam dal origo, prece jenom stadion je stadion.
Jinak by sel nahradit nejakym malym delortem, co se dava treba na china minibajky. ja jsem daval na minibajk karburator walbro z husky pily. Na ten musi udelat 1 mezikus a pak upravit druhej prechod na filtr sani.

1 reakcí na tento příspěvek Rada s karburátorem

Skvělá odpověď, děkuji! 26.1.2014 v 10:44 | Nahoru | #7
Ono vajíčko je dos náchylné na seřízení, proto jej spousta lidí zavrhuje. Za mne ale bych si tu práci dal a na staďáka ho namontoval. Doporučuju mezi karbec a motor nabastlit plastovou podložku, kterou ho izoluješ od tepla motoru. Zlepšíš tak chod motoru při větší námaze nebo delší jízdě v horku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s karburátorem

27.1.2014 v 17:00 | Nahoru | #8
jawarmaniak> Na vajíčku není moc co seřizovat. Stačí dát čistou trysku správného rozměru, plovák s rovným vedením a nový těsnění plovákovky a pak to funguje Co se týče toho plastu mezi válec a karbec, s tím nezbývá než souhlasit. Já si vypiloval pertinaxovou podložku a je to v horku o dost lepší

(reakce na) Rada s karburátorem

27.1.2014 v 18:58 | Nahoru | #9
frančík.> Asi jsem se nevyjádřil dobře. Je nutné mít vše čisté a seřízenou hladinu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Vallaro - legislativa Babetta 210, Jawa Stadion S11 kokoška. 10 8.10.2023 v 08:43 kokoška.
barva na s11 Jawa Stadion S11 tadeo96 12 27.1.2023 v 00:06 Břichoun
Ráfky Stadion S11 Jawa Stadion S11 Břichoun 6 25.11.2022 v 07:06 FJRPEPA
Nestartuje, slabá jiskra Jawa Stadion S11 Filip116 5 6.8.2022 v 13:41 Filip116
Renovace JAWA,ČZ ČZ 175/501, Jawa Stadion S11 kalousek 10 27.7.2022 v 09:57 Dolin


TOPlist