globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka
22.1.2014 v 11:49
Může poradit někdo nejlépe s vlastní zkušeností, jestli má cenu tuto moto kupovat s tímto nájezdem? Stav km mi nevadí, ale jde mi o to, že u 50 000 km začíná nebo často hrozí, že bude haprovat převodovka u 5. rychlostního stupně a nerad bych chvilku po koupi tohle řešil. Má někdo tuhle zkušenost u XT 600 E ?

díkec

1 reakcí na tento příspěvek XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 13:19 | Nahoru | #1
Nemám zkušenost s tím, že by v roce 2014 existovalo XT 600 E s najetými 50 tisíci km. Kdybychom se bavili o 150 tisících km, tak to už je jiná.

1 reakcí na tento příspěvek XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 13:28 | Nahoru | #2
Nic zásadního nečekej o 5 stupni jsem v životě neslyšel. akorát okolo 50tis. by měl být na výměnu rozvoďák a pak už jen záleží jak se o ni majitel staral...

(reakce na) XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 13:52 | Nahoru | #3
vilemx> jako že motorka z roku 2003 musí mít 150 000? Ale no táák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 13:54 | Nahoru | #4
EnduristaGG> jo rozvoďák je jasná věc. Ale co čtu tak všude na netu tak jsem na to narazil už víckrát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 18:24 | Nahoru | #5
mardock> A seš si jistej, že se to stávalo u modelů XT 600E. Já slyšel že se to stalo u starších modelů.
Já jsem na XT 600E osobně najel 55 000 km. Pouze běžný servis a ten rozvodák ve 45 000 km.
Od 20 000 km jsem na tom jezdil už jen na drapákách. Hodně jsem najel i mimo asfalt a sem tam nějaký ten rekreační závod. A vše původní, nebylo potřeba nic měnit. Stále to šlapalo jak za mlada. Já říkám ideální moto na cestu kolem světa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 19:11 | Nahoru | #6
Ládínek.> to víš, že si nejsem jistej Jen zkouším zjišťovat informace. A jak přesně ověřit VIN kód u yamahy mi neporadíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 19:23 | Nahoru | #7
mardock> poradim, buď si tam zavolej nebo zajdi. Záleží na tom jak dotyčný v Yamaze bude ochotný. Myslím, že je taky nějaká databáze kde se dá VIN ověřit, zda to třeba neni kradený.
Z jakého důvodu tě to zajímá?

(reakce na) XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 19:26 | Nahoru | #8
Ládínek.> třeba jestli to není kradený jak říkáš. Prostě každý info dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 22:15 | Nahoru | #9
Nazdar!!! mám 3.5 roku XT600Z Tenerku 3AJ +-´89, motor je téměř shodný s pár let starým 600E. Při koupi ukrutně hučela trojka, trochu čtyřka, na tachu 58.000. Dostal jsem k motce i zadřený motor z předchozí Tenerky (s nakopávačkou), tento motor jsem rozebral první, kvůli protočenému plast. kolečku pohonu oil pumpy na hřídelce se motor rafnul na pístu, převodovka nic moc. Motor šel rozebrat snadno, kolečko pohonu vačky na klice bylo nalisováno s mírným přesahem, v přesné poloze jištěné kuličkou z ložiska v drážce. Při rozborce motoru 3AJ nešlo servat kolečko pohonu vačky, až třetí balšoj stahovák to dal, kulička nikde, drželo to jen velkým přesahem, tož krok zpět ve vývoji , bo chytit přesnou polohu kolečka při skládání nejde. Partsdepot dal 3.4.5 soukolí (6 koleček)+ těsnění za 12000 , na výběr byla buď standart kola, nebo zesílená. Všechna kul. ložiska a gufera normalizovaný rozměr, nová za pár stovek, jinak vše zpátky, doteď najeto 15.000 úplně v pohodě. Myslím si, že pětkové soukolí XT600 při silničním provozu zvládne tak 50.-80.000 km, dost trpí, pokud víc zatížená nebo do kopce jede na 5.ku rychlostí třeba 70-90 km/h, motor krouťák má, ale tlaky na zubech v 5.kovém soukolí drtí olej, soukolí prostě nejde zlehka, a začne se drolit. Další minus velkého jednobuchu je to, že klika půl otáčky zrychluje, a další otáčku a půl se zpomaluje, tímto trpí vše od kliky po sek. řetěz. Kuchal jsem 25 let starý a silně olítaný čtyřvál Yamajku FZ 750 s kilem na tacháku, zuby kol převodovky byly jako nové.
Tož radím dobře odposlouchat všechny kvalty při zkušební jízdě, i načaté soukolí je slyšet

(reakce na) XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

22.1.2014 v 23:08 | Nahoru | #10
frool> Ač se to zdá vzhledově ty motory stejné tak XT600 tenere 3aj a XT600e 3tb jsou úplně jiné motory a jen málo dílů je zaměnitelných. Takže bych z tohodle až zas tak velké závěry nevyvozoval! A to že se Tenerky přidírají je taky celkem známá věc ostatní XT na tohle netrpí.

XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

23.1.2014 v 01:06 | Nahoru | #11
verze 3TB je od 1995?

XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

23.1.2014 v 10:37 | Nahoru | #12
Myslím že nějak od roku 1990 ale nechci kecat

XT 600 E tacho okolo 50 tis. KM a převodovka

23.1.2014 v 12:01 | Nahoru | #13
Myslím, že od 90-95 se paralelně vyrábělo 3TB s el. startérem, a typ tuším 2KF s kickem. V 95 pak přišel facelift a zůstalo jen 3TB, zároveň byl snížen výkon z 33-29 kW. A tohle XT se vyrábělo až do roku 2003. Ale ruku do ohně bych za to nedal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Liberec Motocentrum Kurt Lindner - ... [1, 2] Yamaha XT 600 E Fichtlař20 34 19.12.2023 v 16:30 kokokokoko
Seřízení ventilů yamaha xt 600E Yamaha XT 600 E Uhla 14 27.11.2023 v 12:19 Slávek-TDM
Nový výfuk gpr XT 600 E Yamaha XT 600 E skodas1 1 27.6.2023 v 21:40 Kohlstein
Štítek Yamaha XT 600 E sekáčmagor 13 10.2.2023 v 13:58 sekáčmagor


TOPlist