bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servisní intervaly
20.1.2014 v 22:19
Čauec,

uvažuju o FX 650, zatím se mi tak nějak nejvíc líbí, užití: každodenní použití, hlavě do města a okolí, občas třeba na hory a někdy to střihnout na polňačku

Jenže tatík měl Hondu FMX 650 a stěžoval si, že musel každý rok kupovat novou řetězovku (kvůli vibracím?) a taky že to mělo malou nádrž. Pokud vím tak ta FX 650 má mít stejný motor jako Vigor, ne? (měl by to být jeho nástupce) Tak jak to pak na ní je s těmi servisními intervaly?

+Myslíte, že těch 13l nádrž je problém?

Ještě se rozmýšlím mezi BMW F650, ta je kapalinou chlazená (proto má asi těch 35kw oproti 29kw na Vigorovi), ale vzhledově se mi tolik nelíbí :-/

Dikes

Naposledy editováno 20.01.2014 22:20:06

Servisní intervaly

20.1.2014 v 23:04 | Nahoru | #1
Stejnej motor jako má Dominátor a FMX. Takže stejný servisní intervaly jako měl otec.

S tou řetězovkou to je ale naprostej nesmysl. Stačí kopit kvalitní řetězovku (celou sadu), starat se o ní a na 30tis km máš pokoj.

13 litrů je fakt málo. Vzhledem k tomu že FMX a Domino jezdí za 6-7 litrů...

Naposledy editováno 20.01.2014 23:09:19

Servisní intervaly

21.1.2014 v 09:34 | Nahoru | #2
chtěl bych vidět jak najedu 30 na sadě, u mě odešla max v 15 a staral jsem se o ní, nikdy nebyla suchá ani špinavá. Vždy odešel řetěz na nerovnoměrné vytahání. jinak jezdím průměr 5 litrů, olej po 3tis. Nádrž je fakt malá, kor na dovolený kdy jsem stál jen na benzínkách

Servisní intervaly

21.1.2014 v 11:36 | Nahoru | #3
měl jsem FMX....

řetězovka v pohodě, pokud to není nejlevnější šunt.
spotřeba viz Seikos - kolem šesti litrů je celkem normál. nádrž u FMX navíc nemá třináct, ale jedenáct litrů a z toho 4litry je rezerva....takže ujedeš přes sto kiláků a motorka začne zdechat - žádný hladový voko, pěkně přepnout kohoutek na rezervu.

servisní interval na olej je pouhých 3000km, což taky potěší.

většinou se řeší i odstranění eko restrikcí a odšpuntování utaženejch vejfuků.

proti báwu ji zase seženeš o poznání levnějc, tak si vyber.

1 reakcí na tento příspěvek Servisní intervaly

21.1.2014 v 13:20 | Nahoru | #4
No tak pokud ti řetězovka vydržela max 15000km, tak to tatík v klidu mohl najet v průběhu roku, jezdí dost, takže každý rok výměna; už má tak cca 5 let hondu CB1300, měl ji novou a už na ní má přes 80000km.

Teď nechci kecat, ale myslím, že měl ještě problém s těma enduráckýma gumama, ale už nevím jaký - rychle se sjížděly?...

(reakce na) Servisní intervaly

21.1.2014 v 13:54 | Nahoru | #5
GeorgeLD>
dle mě se nesjíždí ale na silnici moc nedrží, hlavně v náklonu při podřazování na dva a jedna jde kolo do smyku. pak při akceleraci taky..no ale s tím se tak nějak u endura počítá..No a malá nádrž s kohoutkem..kde přepínáš rezervu tak to je asi věc názoru..u pionýra jsem to nikdy neřešil..a tady taky ne..pumpy jsou všude u nás ve městě jich je 5..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nebliká pravá strana blinkrů Honda FX 650 Vigor Kubason 3 30.9.2021 v 00:03 Ondros
Kompatibilita předního kola NX Domi... Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650, Honda SLR 650... Tr_oy 7 11.12.2020 v 14:37 tomasNJ
Prosím o radu Honda FX 650 Vigor skorodedek 6 12.5.2019 v 05:59 skorodedek
15 zubé kolečko na Vigora Honda FX 650 Vigor Roman50cm3 6 18.5.2018 v 05:55 Roman50cm3
Stahovák rotoru alternátoru na Hond... Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650, Honda SLR 650... Budwik 8 25.3.2018 v 09:05 Budwik


TOPlist