1 reakcí na tento příspěvek přeražení čísla ramu
1 reakcí na tento příspěvek přeražení čísla ramu
Ale jseš střelec,že to jsem píšeš na hulváta. Ale možná kdyby jsi poprosil švestky o raznice,tak ti je dají,blbý jsou nato dost.-možná by proně dojel domů-pomáhat a chránit
Naposledy editováno 16.01.2014 21:08:42
1 reakcí na tento příspěvek přeražení čísla ramu
Naposledy editováno 16.01.2014 21:07:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přeražení čísla ramu
Naposledy editováno 16.01.2014 22:20:03
2 reakcí na tento příspěvek přeražení čísla ramu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přeražení čísla ramu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přeražení čísla ramu
1 reakcí na tento příspěvek přeražení čísla ramu
1 reakcí na tento příspěvek přeražení čísla ramu
chochin píše: dyz rostrelil otec xt tak sme prodali papiry a taky to museli nak udelat,tak asi honda to jisti
jenže když prodáš papíry, tak v dnešní době je velká pravděpodobnost, že někdo nějak vymlátí na kradenou motorku čísla a neřeší to... před 20ti rokama dejme tomu. české papíry a neprocelená motorka byl vývar...
jenže když máš českou bouranou motorku s českým nekradeným rámem a přeboucháš to, tak první, co každého napadne, že to je čorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přeražení čísla ramu
pavel_novak píše: jedna alternativní možnost by tu byla pokud máš známé na STK nebo znáš někoho kdo má nechat napsat poškození VIN (třeba že vyrezlo) a nechat vyrazit nahradní technologii. Pro rejpali nikoho tím k ničemu nenavádím!
1: Víš Franto, mám takový problém, podařilo se mi nechtěně VINko odbrousit flexou
F: Tak jo, napíšeme do papírů poškození.
1: Super, máš u mě pivo
Nejrozumnější máš asi koupit stejnou motorku na papírech, třeba s mrtvým motorem, nebo poškozeným tím, co ty máš nepoškozené. Potom jí pomocí dílů ze staré zprovoznit, přihlásit a starou nechat přes čestné prohlášení definitivně vyřadit.
Nebo ze zkus zeptat na telefonu 158 jak už tu bylo napsáno Třeba ti dají nějaký kontakt
Naposledy editováno 17.01.2014 09:10:57
Takže já bych to řešil jen oficiální cestou skrze Hondu, nabývací doklad na rám a policii.
A čestný prohlášení na trvalý vyřazení už fakt nefunguje... je třeba mít ekologickou liqidaci;)
edit: na ouřadě chtěj za úkon tak do kila, na STK jak kde.. +/- litr za ražbu a litr za souhlas vod Hondy... takže tě to vyjde tak na dvojku
Naposledy editováno 17.01.2014 09:25:17
Jestli s motorkou, která má jakkoliv upravené výrobní čslo, chceš jezdit jen po ČR a v budoucnu při prodeji to dát za hubičku, tak do toho jdi. Jinak tě varuji!
Má osobní zkušenost - výlet na Ukrajinu s autem, co také mělo úředně vyražené číslo a všechny dokumenty jsem měl v ověřených kopiích s sebou. Slovenský celník mi při odbavování řekl, že jemu to nevadí (zná český postup při výměně rámu/karoserie) a ani ukrajincům to při příjezdu do země naoko vadit nebude(těm to nejdřív vadit nebude, aby mě nalákali na své území). Ale ať počítám s tím, že po pár metrech mě zastaví, auto zabaví pro podezření z krádeže (manipulace s VIN) a z Ukrajiny se vrátím už bez auta. To zůstane zabavené na ukrajinské straně celnice a nemám šanci ho vysoudit zpět. Mezitím se totiž záhadně ztratí = celníci ho prodají na černý trh. Takže jsem se raději před čárou otočil a dovolenou strávil na Slovensku...
Další problém je v tom, že v českých dokladech nemáš nikde uvedeno původní VIN toho nového (nebouraného) rámu, na který si necháváš vyrazit VIN starého rámu. V poznámkách TP máš pouze uvedeno: "obnova VIN náhradní technolgií." A mávat nějakým lejstrem z STK nebo registru vozidel v češtině ti kromě Slovenska je na nic :(
Naposledy editováno 17.01.2014 10:46:02