- vypálené kontakty v konektoru od alterátoru k regulátoru (konektor zrušit, proletovat napřímo),
- vypálené kontakty u hlavní pojistky na startovacím relé (kontrolovat, čistit, odlehčit proletováním),
- zničený regulátor dobíjení (odejde v důsledku problému z předchozích dvou bodů),
- modely do tuším r.v. 1994 (dvě samostatná CDI) mají problémy s CDI. Stářím se v CDI něco uklepe a motorka pak nechce jet na dva válce (prevence není, ale v případě poruchy často pomůže odříznout dno škatukly CDI a všechny spoje proletovat),
- trhlina v membráně v karburátoru (vlivem stáří, prevence není, leda koupit nové),
- špatně se vracející sytiče (čistit a mazat lanka včetně pružinek a pístků).
Ložiska v kolech a krku řízení či omleté ozubení výstupní hřídele neberu jako poruchu, je to opotřebení stářím a najetými km.
Naposledy editováno 08.01.2014 12:57:48