bmw_r1300gs_cartec





Téma: Transalp xl 600v nejčastější poruchy
8.1.2014 v 12:12
Čau Transalpáci jaké poruchy vás nejčastěji potkali

Transalp xl 600v nejčastější poruchy

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2014 v 12:57 | Nahoru | #1
Tohle platí jak pro Transalpa, tak i pro AfricaTwin:

- vypálené kontakty v konektoru od alterátoru k regulátoru (konektor zrušit, proletovat napřímo),

- vypálené kontakty u hlavní pojistky na startovacím relé (kontrolovat, čistit, odlehčit proletováním),

- zničený regulátor dobíjení (odejde v důsledku problému z předchozích dvou bodů),

- modely do tuším r.v. 1994 (dvě samostatná CDI) mají problémy s CDI. Stářím se v CDI něco uklepe a motorka pak nechce jet na dva válce (prevence není, ale v případě poruchy často pomůže odříznout dno škatukly CDI a všechny spoje proletovat),

- trhlina v membráně v karburátoru (vlivem stáří, prevence není, leda koupit nové),

- špatně se vracející sytiče (čistit a mazat lanka včetně pružinek a pístků).

Ložiska v kolech a krku řízení či omleté ozubení výstupní hřídele neberu jako poruchu, je to opotřebení stářím a najetými km.

Naposledy editováno 08.01.2014 12:57:48

Transalp xl 600v nejčastější poruchy

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2014 v 12:57 | Nahoru | #2
No strašně z toho odpadávaj stupačky, blinkry, páčky, jednou i celý řidítka, hroznej krám.
Ale bude to asi tím jak s tím mlátím v terénu o zem .
Jinak za ten rok a půl jen spotřebák - desky, ložiska, řetězovka, jo a něco se vypálilo na elektrice, ale to bych zas přičítal bahenním koupelím
Čau, Tom
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist