Ale tomu že ti to nabízí s výpletem se nediv. Jednak bude většina niplí beznadějně zarezlejch a nepůjde s nima pohnout, druhak po dotažení starý dráty rády praskají u hlavičky v nábojí kola... Proto nechtějí dělat zbytečnou práci, a nechtějí abys jim tam za chvíli šel reklamovat, že ti praskají dráty.
Naposledy editováno 05.01.2014 20:18:03
2. dat kolo na osu, sednůt si na židlu a položit si kolo (bez pneumatiky...) mezi nohy tak, že máš konce osky na kolenách,
3. roztočit kolečko,
4. kde to háže doprava, přitahnůt levé dráty a kde navrch, přitahnůt dráty naproti (a obvykle oproti utahovaným drátom se protilehlé dráty povolujů).
Intenzita (=otočení niplu) dotahování se řídí velikostí osmice - zkraja míň, vprostředku víc.
Jasně, nejpřesnější je speciální stojan, číselníkový úchylkoměr - ale tahle přesnost od oka a křidový indikátor na Zetota bóóóhatě stačí.
Když to uvolnit nepůjde, tak nejrychlejší je demontáž flexů, viz výše.
Aby to šlo třebas aj za deset roků, osvědčilo se mě konce drátů před montáží namočit do Resistinu...
Jakž takž se to naučit néni špatné už enom proto, že nestejnoměrně utažený výplet se časem obvykle "rozhodí" - a to budeš otravovat výpletáře furt?
2. dat kolo na osu, sednůt si na židlu a položit si kolo (bez pneumatiky...) mezi nohy tak, že máš konce osky na kolenách,
tož hodně úspěchů.......
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 | kpant | 6 | 26.1.2024 v 18:17 assassin |
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 | kpant | 9 | 18.1.2024 v 13:06 milfordoj |