můžete mi prosím poradit, kde seženu novou vačku zapalování na ČZ477? Ta původní je orezlá a podrápaná a ubrušuje pertinax na kladívku. Někde jsem slyšel, že je jiná než na Jawu.
Děkuji za rady a zkušenosti.
M.
1 reakcí na tento příspěvek Vačka zapalování
1 reakcí na tento příspěvek Vačka zapalování
Předpokládám alespoň základní inteligenci tazatele.
Tuhle operaci mám vyzkůšanů, néni to rada do pekel.
Zahodit to može dycky.
Nicméně nové je nové.
P.S.
Šmirglem se dajů kouzlit aj takové věci, jako ubrat setinu na cementovaném čepu (klikovky) na kterém běží jehly. U závodního stroje.
Naprosto přesně.
Akorát se musí udělat z kusu dřeva přípravek.
Na brusce to neuděláš, kotůč při najíždění obvykle "kopne" a je vymalované.
Proti temuto je ošudlení vačky naprostá prkotina.
Zdenalbenal: ono i ta 400vka je na tohle dost hrubá. I když to máš vyzkoušené, tak kolik ti na takto "opravené" vačce vydrží kladívka? Ono to bude chvilku fungovat, ale na jak dlouho? To tu stokorunu za novou teda raději obětuju.
1 reakcí na tento příspěvek Vačka zapalování
Samozřejmě, že vačici, na které sů díry zvící kráteru sopky, bych neopravoval, ale recykloval v Druhotných surovinách, jsa uvědomělý občan, kerý recykluje, protože to má smysl .
Životnost po opravě - sem to nikdy neporovnával, mě stačilo, že to fungovalo.
Na soutěžní Jawě se třeba kladívko neměnilo dva roky...
Eště by se mělo P.T. uživatelům říct, že kontrolovat odtrh by se po montáži nového dílu mělo poněkud častěji, protože nové kluzátko se rychleji "ojede", ale pak se hodnoty stabilizují, páč ta umělecká hmota si "sedne".
Nepropadat teda panice, že nové kladívko stójí za prd, že se hned ošudlilo, zatímco staré tam bylo jak dlůho a nic.
Tento stav je normální.
Ale nové je nové. Lepší. Někdy...
1 reakcí na tento příspěvek Vačka zapalování
recykluju kde co i to co nejde, včetně Jawek a Zetek.
Jak můžete z obrázku vidět, tak nová vačka je prostě jiná a nejde tam dát. Zkusím tedy ještě koupit jinou v nějaké jiné prodejně (snad od jiného výrobce). O tu stokorunu mi opravdu nejde.
Tu starou jsem zatim vyleštil 800 smirkem a vše řádně namazal lojem
Doufám, že si materiál na novém kladívku sednul, páč poslední jízdu jsem Růžu musel domu dotlačit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka zapalování
Katalogové číslo 355-61-011. A hádej, co je za typ 355. Kejvačka dvouvýfuk. Mezi ní a 477 je ještě řada 45x. Takže ještě jednou a znova TA VAČKA JE STEJNÁ U VŠECH JAW A ČZet! Ani na té tvé fotce nevidím žádný rozdíl. Jesti si myslíš, že je rozdíl v té drážce, tak ta delší tam je asi jen jako technologický přeběh nástroje, protože funkční část je jnen po to osazení.
E: Vačka pro kývačku 353/354 má stejné číslo 355-61-011. To samé panelka 559/360. Dokonce i konopnice 634ka z přelomu 70 a 80. let má stejnou vačku, tak nevykládej, že je jiná a nejde sehnat a dát tam.
Naposledy editováno 31.03.2014 10:25:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 | kpant | 6 | 26.1.2024 v 18:17 assassin |
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 | kpant | 9 | 18.1.2024 v 13:06 milfordoj |