mám dotaz ohledně kondenzace vody v motoru při krátkém startu. Včera jsem nutně potřeboval v garážovém domě přesunout moto a musel jsem přejet, tj. musel nastartovat. Jinak to nešlo např. dotlačit). V minulosti jsem se dozvěděl, že při krátkých startech (krátkých spuštění motoru) může v motoru kondenzovat voda. Nechal jsem tedy raději motor zahřát až na teplotu kdy se začal zapínat ventilátor u chladiče (chlazení mám vodní). Prostě jsem to ještě trochu projel aby se to alespoň trochu prohřálo a chladlo to pak pomalu.
Potřebuju se tedy zeptat jak to s těmito krátkými starty ve skutečnosti je protože jediné informace které mám jsou ve stylu jedna paní povídala, tj. nic relevantního. Taky se potřebuju optat zda je můj včerejší postup Ok a pokud ne tak jak se toto (krátký start) dá nejlépe vyřešit. Moto bude ještě další tři měsíce stát a tak mě kondenzace vody a její přítomnost po tuto dobu v motoru trochu straší, jinak bych to vůbec neřešil pokud bych měl možnost na ni jet někdy v následujících týdnech. Olej jsem měnil po minulé sezoně a je tam tedy nový.
Naposledy editováno 03.01.2014 11:11:41
Sem linej vyndavat aji baterku. Motorku mam teda ve vytapene garazi , ale bejvala i v garazovem bloku bez topeni. Pod nulu tam nikdy nebylo. Zadna voda v kanystru co tam kdy byla nezamrzla.
DO nadrze natankuju pred odstavkou nejake z tech premiovejch paliv, protoze do nich nejsou pridavany ekosracky ,ktere uz za dva mesice degraduji a natvrdo zacnou hnit v nadrzi a celem palivovem systemu (zaserou tak jak karbecy, tak vstriky a hlavne filtr). Cast nebo i celou nadrz s premiovym palivem projedu abych se zbavil stareho benzinu a pak dotankuju do plne znovu premiove palivo.(mam plechovou nadrz, proto do plne)
Kdyz bych mel strikacku tak to neresim, ale nepotrebuju pak po zime zjistit ze mam seklej plovak v karbecu nebo ze mi nekde sterela gumicka a nebo se vytvorila usazenina tam kde nemela, kvuli tomu ,ze to celou zimu stalo a vyschlo to uplne.
Aspon vim ,ze kdyz po zime prijdu k motorce tak nastartuju a pojedu.
Baterce to take neskodi, podle stitku je stara uz 4 roky a stale ma hodnoty nove baterie.
a jak uz bylo napsane, s autem to take nikdo neresi. Matka od moji manzelky jezdi uz 10 let kazdej den do prace pouhe dva kilometry autem. Zadne nemelo nikdy problem s nejakou kondenzaci vody v motoru. Pres vikend auto odstavi a jede zas az v pondeli. Nikam jinam to auto nejezdi a nema zadnej problem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 12 | Dnes v 11:02 mRKEF |
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S | bandit.kenny | 6 | 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny |
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S | Eržebet | 8 | 8.4.2024 v 00:30 alik4321 |
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S | salahadin | 8 | 15.3.2024 v 22:09 salahadin |
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S | Mišáneeek | 8 | 12.8.2023 v 09:03 Strider |