bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ventily CBR1000RR SC59
2.1.2014 v 01:15
Zdar zajímalo by mě kdo už máte po kontrole ventilu u svého Faroše myslím tím model 08- (SC59).Jak jste na tom byli s tolerancema?Mam nalítáno 27tKM tak jestli do toho zbytečně nechat hrabat.Okruhy nejezdím spíš silnici.Volal jsem do Hondy Fomi ve FM tam spíš neochota se do toho pouštět a kecy typu je potřeba rozebrat půl motorky a speciální připravky a cena 6000Kč ,že by to nechali na 48000KM pokud v tom necvaká.Nechci právě nechat do toho zasahovat takové dřeváky.Momentálně mám pul moto rozebrané kvůli svíčkám ,tak by nebyl problém ty ventily nechat u někoho rozumného udělat v okolí Ostravy.Když tak někoho poraďte případě ,že jste to měli OK při první kontrole to raději nechám.Díky za kloudné odpovědi.

Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 01:36 | Nahoru | #1
promin ze do toho zasahuju s danym tématem nemam nic spolecneho ale neochota delat takovy zasah? jsou to preci jejich peníze to alespoň vypovida o kvalitách servisu

Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 03:17 | Nahoru | #2


Naposledy editováno 03.01.2014 10:13:42

Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 09:35 | Nahoru | #3
sorry za off ale do tohohle servisu už by mě nikdo nedostal... no moje zkušenost byla ta ( u jinné motorky) že po 40 tis byli ventily v toleranci...

Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 10:09 | Nahoru | #4
ty jo ve 27 tis. bych do toho fakt vůbec nehrabal.

Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 10:24 | Nahoru | #5
hoj tak jsem na tom uplně stejně!řeším jestli do toho vrtat nebo ne?!najeto mam +-stejně,motor šlape jak ma ale jestli něco klape fakt nepoznam ,každopadně budu to tu sledovat abych to taky vykoumal co stim ,v servisce je psaný zkontrolovat vůli ventilů v 25tis.,ale když stim nic není tak se přikláním do toho nevrtat

Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 11:48 | Nahoru | #6
Ahoj taky bych to nerozebíral měly by tam být podložky a tam se nemá co štelovat a podle toho zda ventily zvoní či ne se až mění jezdil bych v klidu dál

1 reakcí na tento příspěvek Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 11:49 | Nahoru | #7
neochota tohoto servisu nebude neochotou,ale majitel marek foldyna jezdi stejny typ motorky jako ty a to po okruzich ,a uz ma nalitano vcelku dost,a urcite nejsi jediny kdo knim chce jezdit na servis,tak asi vi jestli to v techto km je zbytecne,rekl bych ze ti spise usetril penize.

(reakce na) Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 11:52 | Nahoru | #8
volnas> jo a proto mu řekl rozebrání půl motorky za 6000kč...

1 reakcí na tento příspěvek Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 13:17 | Nahoru | #9
Příkláním se k Hornisovi, já tam volal v létě ať mi udělají ventily na hornetu a nedalo se s nima domluvit... Nakonec sem našel kontakt na pana Kubína z Hlučína a naprostá spokojenost... Zde je na pana Kubína kontakt : +420 605 102 668 , jinak zkus napsat uživateli TOPPER je z rychvaldu a ventily na faroše určitě dělá a rozhodně ti férově poví jestli to má cenu dělat nebo ne... já bych se nato vysral :)

(reakce na) Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 14:52 | Nahoru | #10
Díky za rady asi to fakt ještě nechám být je zbytečné do toho lézt aby se někdo jen podíval .Já to teď řešil kvůli svíček vytahoval jsem je ven pro "kontrolu" která je ve 24tKm a jisté je že výměny ve 48tKm by se nedožily proto jsme si říkal pro klid duše udělat i ventily když je to předepsané.

volnas> U Foldiny jsme kupoval mé předešlé moto CB1300 a vůbec neprotestoval ,že si budu servisovat sám dokonce i razítka hodili do servisky na oplátku jsme bral od nich aspoň filtr a hliníkovou podložku kterou mi zjišťovali podle vin a byla menší tolik zkušenosti s Fomi.Podložku jsme nakonec koupil tady u nás u tu menši použil teď u CBR.Jo já vím člověk se občas utne ,ale na na mojí motorce.

Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 18:32 | Nahoru | #11
ja sice servisuji motorku sam,mam maly servis,ale u foldiny jsem kupoval civica a cbf a vzdycky jsem byl spokojen,a i vcil snima spolupracuji a jsem spokojeny,verim ze nekdo muze mit i zaporne skusenosti,ale kazdemu nejde vyhovet.

1 reakcí na tento příspěvek Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 20:02 | Nahoru | #12
Ventily bych vůbec neřešil znám kupu lidí co maj najeto přes 50tkm a ani na ty ventily nesáhly navíc ,když se podpalej není to nic hroznýho a domů nebo do servisu dojedeš jen to blbě pojede navíc oprava tě vyjde levnějc než seřízení jen se zabrousej něco jinýho sou ventily se seřizovaním pomocí šroubku jako feldy ale na ty podložky bych se mohl vysrat...

Naposledy editováno 02.01.2014 20:02:55

(reakce na) Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 20:23 | Nahoru | #13
volnas> Pokud šlo o nákup mašiny ve Fomi vše ok sehnali jak slíbili cena víc než dobrá stará mašina šla na komis nevzali si ani korunu za 14 dnů co tam stála.Pokud šlo o servis jak jsem psal možná je to ,ale jen můj dojem.Prostě ten technik na mě působí nerozhodně kolik krát něco potřebuju dám mu origo kód Honda on o stejně dělá přes vin připadá mi jako by se pořád ještě motorky učil no ono to není dlouho co dělali jen auta.Prostě raději mechoše ,který ví o čem mluví a je si jistý.

Ventily CBR1000RR SC59

2.1.2014 v 23:18 | Nahoru | #14
Nezdílím zdejší "nadšení" že ventily se nemusí kontrolovat a že se prakticky nic nestane,budou-li bez správné vůle.Mám na fároši najeto 18t.a jsem zvyklý z aut toto neodkládat.Ale s moto nemám zkušenosti,tak jsem se ptal v MotoSuchý u Hradce.Pán mě překvapil,evidentně mu nešlo jen o kšeft.Také říkal,že u Hondy je to takto brzy vyhazování peněz,že kontrolovat tak na 25tisících a že je to drtivou většinou v pořádku.Měl jsem kdysi Yamahu,kde při kontrole už byl jeden ventil bez vůle.Otec(celý život automechanik)mě uklidňoval,že to nemusí být tragedie.Prý jak se roztahuje ventil,roztahuje se teplem i hlava a vůle mezi vačkou a hrníčkem se sice zmenší,ale u některých motorů né o moc.Nicméně četl jsem někde,kde rozdělávali do šroubku ojeté motorky a zkoumali škody(něco jako v Autotipu).Došli k závěru,že nejvíc škody,kterou můžem ovlivnit vzniká:že se nemění včas olej,špatný zahřátí motoru a že neděláme ventily.Prostě nic nového.

Máte s Fátošem někdo zkušenosti?Co se musí odmontovat abych mohl změřit vůle?Chadič a nádrž asi určitě.Nemusí se nějak spustit př.část motoru dolů?Není na to někde manuál,třeba i v AJ.

Ventily CBR1000RR SC59

3.1.2014 v 00:10 | Nahoru | #15
JiříII> Na netu je dílenský manuál sundávat chladič ani motor se nemusí spouštět je to jako u výměny svíček akorát sundáš ventilové víko a krytku u kliky na spojkovém víku kvůli značkám.Jen ten prostor je katastrofa proto se do toho nechci pouštět.Jinak klasika nastavíš první válec do střihu a děláš čtvrtý a naopak potom to stejné s druhým třetím proměříš vůle.Vetší pakárna už to bude pokud jsi mimo tolerance proste do toho bych se nepouštěl.poslední co jsme šteloval byla Lada ta měla klasické zdvihátka se šroubkem a super přistup pak taky LIAZ a PV3S.

Teď koukám ,že máš Faroše SC57 tak tam těžko říct jak to bude s chladičem viděl jsem u CBR600RR dělat svíčky zepředu tak nevím jak to bude s přístupem k ventilovému víku.

Naposledy editováno 03.01.2014 00:16:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 Včera v 18:54 Chmelda1
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Včera v 15:07 IvanDvoutakťák
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist