bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: půlení motoru pionýr
zdar draci chtel bych se zeptat v cem je zavada, pulil jsem motor z pionyra z duvodu špatné převodovky , po slozeni bloku a stahnuti (zadna extra sila) se prevodovka toci dost z tuha to stejny nakopavacka jako by se o neco pridirala, prikladal jsem to k tomu ze jsem tam dal jen tesnici tmel , sehnal jsem si proto tesnici papir(zelenej) +z kazde strany tmel , ale po slozeni to stejny ,original papir se mi zda nepatrne silnejsi ale opravdu ne o moc , diky.
Předchozí
1 2
Následující

půlení motoru pionýr

4.1.2014 v 13:13 | Nahoru | #31
http://www.jawa-50.c...eneralku-motoru.html Dávej to tam jak ti píše kolecko 10.Postupně po hřídeli a otáčej tak jedině poznáš kde je problém proč se to blbě točí.Podívej se třebe na Youtube nebo někam do manuálu jestli to máš vůbec dobře složený a nemáš někde otočený kolo.Tak tady je postup s ohřejváním.Tak to tak asi bude.Takže mí protivníci dohady beru zpět

Naposledy editováno 04.01.2014 13:17:59

(reakce na) půlení motoru pionýr

4.1.2014 v 15:35 | Nahoru | #32
Tom-H> však jsem psal, že to není zrovna OK!

půlení motoru pionýr

4.1.2014 v 17:51 | Nahoru | #33
Mně to udělalo to samé. Závada byla v tom, že jak jsem motor skládal tak jsem kladívkem povyrazil ven takové to bronzové ložisko, ve kterém jsou hřídele převodovky. Takže rozdělat vše doklepnout na doraz a pak opatrně znova složit

(reakce na) půlení motoru pionýr

4.1.2014 v 18:52 | Nahoru | #34

harry0113 píše: tak borci diky ze jste si vymenili nazory ale byl bych radsi za nejaky rady


A čteš ty naše příspěvky vůbec?
Třeba hned ten můj první příspěvek nebo co ti psal kolečko10 a další
Kliku dej do pr*ele z bloku a postupně strkej hřídele převodovky do bloku a pokažde to sešroubuj na pár šroubku (bez kliky!!) a když to bude OK tak zase dej další hřídel a pořád tak postupuj dokola a přijdeš na to kde je problém

půlení motoru pionýr

4.1.2014 v 19:13 | Nahoru | #35
Mě to připada že se tu dohadujem akorát my a aktér na to ser.....!

půlení motoru pionýr

4.1.2014 v 22:46 | Nahoru | #36
Zdravím Taky se přidám k těm co nahřívají, zvláště u hliníkových bloků (dělám i jiné převodovky).Jinak se může stát že při lisování vezme ložisko šponu a materiál zůstane pod ním. Tepelná roztažnost je u hliníku větší než u ložiska a je tam prúměrový přesah. Teplota pro montáž ložisek je 110°C,stanoveno výrobci ložisek. Pro těsnění doporučuji Loctite 518 , spolehlivě vytěsní i nerovnosti do 0,2mm. Přeju hodně zdaru

půlení motoru pionýr

4.1.2014 v 22:49 | Nahoru | #37
ale v prdeli hosi , jen jsem tu nejakej den nebyl , zitra z rana zkusim vase postupy a dam vedet , i tak zatim moc dekuju

půlení motoru pionýr

5.1.2014 v 09:16 | Nahoru | #38
V dobe mladi jsem pulil pincka vickrat, nez jsem na nem jel a s zadnym motorem se mi to nestalo a vzdycky na cervenej silikon. Jeden motor byl dokonce kus ze smetiste, kartery od souseda z pudy, pist s 2mm rejhou ze zadrenyho motoru a klikovka od druhyho souseda. Pionyr jede vzdycky, pokud se neco vylozene nedomrvi.

půlení motoru pionýr

5.1.2014 v 10:52 | Nahoru | #39
Jak je výše popsáno,nejlepší je složit kartry bez kliky jen na sucho s převodovkou,tak je možny bez násilí zkusit funkci převodvky a poopravit nedoražená futra,ložiska a pod.
Jednou se mi stalo,že motor vyžadoval celkem silné papírové těsnění,na silikon to prostě
nešlo...Jinak ohledně teploty nahřívání,jsem se řídil radou pana Jozífa,z knížky opravy
motocyků Jawa ,,správnu teplotu nahřátí poznáme,když se slina bez syčení okamžitě odpaří"

půlení motoru pionýr

5.1.2014 v 15:31 | Nahoru | #40
Tazik: neboj nekurvim, nahřívám, ale to je putna.
Jinak loziska s vuli C3 mají být v celém motoru a ne jen na klice. Koukni do katalogu dílů, tam to máš napsaný.

1 reakcí na tento příspěvek půlení motoru pionýr

5.1.2014 v 17:19 | Nahoru | #41
no draci, tak sem se s tím jeb*l a prisel jsem na to ze kdyz je mezi kartrama fuk cca 0.80 mm tak prevodovka jde nadherne po vetsim dotazeni rukou neotocim vystupni hridel , nakopavackou ano , ale citim ze jde z tuha , nevite kolik mm ma originalni tesneni ?

půlení motoru pionýr

5.1.2014 v 18:46 | Nahoru | #42
Dej to spravit někomu, kdo to umí. Nemusí to být zrovna "slabým těsněním". Možná máš někde "vystouplé pouzdro" nebo nedokleplé ložisko, prostě i pionýr je stroj. Když stáhneš ten fuk, zkus, kde to vázne, pokud je to v té výstupní hřídeli, tak asi dře někde bokem o pouzdro nebo ložisko. Podle mně - když to bude chodit bez papíru, přidaný papír už to nerozhodí. Taková technika to zase není...
Možná když s tím jebneš víckrát, že si to sedne.

1 reakcí na tento příspěvek půlení motoru pionýr

6.1.2014 v 08:38 | Nahoru | #43
Tazik> ty krávo, tvuj pravopis to je humus kámo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) půlení motoru pionýr

6.1.2014 v 19:46 | Nahoru | #44
SuperSic58> Tak to nečti!!!!

půlení motoru pionýr

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2014 v 20:32 | Nahoru | #45
Chlapi, tak abych napsal své zkušenosti a poznatky. Jak tu bylo psáno je blbost dávat odlišné kartry, 1 z jednoho chera a 2 z druhého chera! Dále ložiska C3, jak tam nejsou dělá to neplechu, osobně jsem vyzkoušel v začátcích s fichtlem (nikdo mi to neřekl a jako samouk...)!! A taky se mi stalo, že na červený tmel se motor točil hóóódně těžko, dal jsem zelené papírové těsnění a bylo po problému!!! Můžou to být tyhle tři závady!!! Jestli je to něco jinčího, tak je to tvá chyba. Něco jsi špatně, nedůsledně složil!!!
Jinak ještě motor brzdí gufera na klice,když se zaklepnou moc hluboko! Gufero je houževnaté a tak se tře o ložisko a brzdí motor, ale to nejde zas až tak poznat. Tohle jsem vypozoroval s kámošem, když jsme honili každý koník na fichtlu při přípravě na závody!!!

1 reakcí na tento příspěvek půlení motoru pionýr

6.1.2014 v 21:06 | Nahoru | #46
NAHŘEJVAČI karterů,specialisti přes barevné tmaly a tlusté těsnění,vratte se do reality a vyhledejte si nějaký film.týdeník nebo film pro "pamětníky" a zjistíte že váš pionýr se vyraběl seriově,dá se říct na pásu,motor skládaly holky se šátkem na hlavě,nepatlaly nikam barevné tmely ale vložily papír.těsnění ani je nenapadlo že by něco ohřejvaly sklaply to k sobě daly šrouby a jelo to dál.Dost jsem se pobavil jakou máte fantazii,já v Povážských strojírnách chodil ty holky popichovat,i když se už nedělaly pionýři ale Jawy 90.
A VO TOM TO JE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) půlení motoru pionýr

6.1.2014 v 21:25 | Nahoru | #47
klídek52> Co je špatného na nahřívání? Co je špatného na tmelu, pokud je zaručena vůle převodovky? Mimochodem...fichtly se vyráběly asi o 10 let déle než jawy 90...

(reakce na) půlení motoru pionýr

6.1.2014 v 21:54 | Nahoru | #48
kolecko10> já jenom poukázal na to,že ve výrobě seriových motorů,ale i ve vývoji,kde se dělaly silniční a soutěžní motocykly TATRAN se žádný nahřívání karterů ani patlání tmelů nepoužívalo,na soutěžních motorech osmirychlostních se ani papír.těsnění nepoužívalo a neteklo to.Je jasný,že motory se demontovaly za pomoci stahováků bez kladiva a šroubováku jak se to dělá dnes - tot asi vše,je jasný že i JAWA a ČZ Strakonice postupovaly stejně.

(reakce na) půlení motoru pionýr

6.1.2014 v 21:55 | Nahoru | #49
harry0113> A zjistil si teda, která ta hřídel drhne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) půlení motoru pionýr

7.1.2014 v 22:04 | Nahoru | #50

Tazik píše: SuperSic58> Tak to nečti!!!!


Už se stalo.. Hold když neumíš psát a i přesto píšeš na veřejným fóru, tak musíš počítat s reakcemi nás, co chodili do školy z nějakého důvodu Co si zařídit nějaký doučování, s tvym pravopisem 10ti letýho cikána to musíš mít v životě hrozně těžký přece. Víš jakou ostudu si pak vystřihneš před dívkou, když ji napíšeš smsku tvym stylem "pomocná škola"? Nebo při hledání zaměstnání, s timhle pravopisem tě vemou max na třídění brambor nebo jako hlídače v supermarketu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) půlení motoru pionýr

8.1.2014 v 15:35 | Nahoru | #51
SuperSic58> Hlavně aby jsi sehnal práci ty chytroši a sms dívkám taky napíšu jako ty,takže laskavě kontroluj sám sebe.Tohle fórum není o češtině.To víš když ví někdo hovno k tématu tak radši napadá ubohýma kecama.Když někdo hledá radu tak určitě nekouká na pravopis.Děkuji za pochopení.

půlení motoru pionýr

8.1.2014 v 17:03 | Nahoru | #52
klídek52: já teda holky do fabriky popichovat nechodil , ale oni k tomu skládání měli taky jednoúčelové stroje k danému úkonu nebo se pletu? Určitě měli na lisování ložisek lis s nějakou šablonou a dělali jich 200ks za hodinu nebo ne? Co se týče tmelů tak ho tam dávám z důvodu, že ten motor od JAWY nebo ČZety vždycky chcal, jak byly zkroucený kartery od teploty. Když byly kartery nový tak byly pochopitelně srovnaný do doby než motor někdo rozebral.
Jo a propo, nepřestanem přece používat tmely a nové technologie, kvůli tomu, že to ženský skládali ve fabrice za lepších podmínek než mají někteří nyní v garáži. To si potom můžeme vzít klacky, vylézt na strom a vzájemně si vybírat blechy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) půlení motoru pionýr

8.1.2014 v 17:07 | Nahoru | #53
Tazik> Místo aby ses nad tim zamyslel, tk jen prskáš kolem sebe, typická reakce omezeného člověka.. To ty dívky budou asi stejná kategorie typ "Anča od pásu"

(reakce na) půlení motoru pionýr

8.1.2014 v 18:36 | Nahoru | #54
SuperSic58> Dobrý večer pane chytrý.Podle sebe soudím tebe že.Mně dokáže rozhodit pouze inteligent a to Ty v žádném případě nejsi!

1 reakcí na tento příspěvek půlení motoru pionýr

9.1.2014 v 17:35 | Nahoru | #55
ale chlapci no tak, držte se tématu nebo si založte téma s názvem "poď se hádat"

(reakce na) půlení motoru pionýr

9.1.2014 v 18:18 | Nahoru | #56
ffugas> Já už válečnou sekeru zakopal.Nemá to cenu.Téma je jiné.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 32 Dnes v 08:04 Johny_Servis
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist