globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800
21.12.2013 v 10:45
Zdravím všechny, tak a přišla nám zima, motory jednostopých strojů už utichly a proto možná budete mít čas mi napsat své zkušenosti a názory ohledně výběru stroje. Rozhoduji se mezi Dragstarem 1100 Clasic a Volusii 800. Na Volusii jsem se už trošku projel, ale bylo to jen kousek po městě, takže o zátahu do kopce a třeba ve dvou, nemám ani páru. Ale jinak svezení je to super. Však víme, široká nádrž, široká řídítka, podlážky, motor do V, no prostě paráda. Ale potom se mi zalíbil Dragstar, na tom jsem nejel. Takže tady jsem už úplně vedle. Vím že Drag má větší objem, výkon, krouťák, dva kotouče ve předu, jeden vzadu a je to vzducháč. A to je asi tak vše co o něm vím. Jo a ještě ta né úplně povedená volnoběžka, tak to bývá průser. Tak a teď něco málo o mě,mam 176cm a asi 90kg, no to vypadá spíše jako seznamovací inzerát! Né, píšu to proto aby jste měli představu o mých proporcích. A nesmím zapomenout na zadní sedadlo, kočka má asi 50kg. Tak kterou Draka nebo Volusii. Budu moc rád, když mi něco napíšete. Předem Vám děkuji. Jiří
Předchozí
1 2
Následující

Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 11:11 | Nahoru | #1
Ještě jsem nejel na Suzuki, která by dobře brzdila. Nemyslím, že by VL byla výjimkou. Slabší (nikoliv však kritický) místo bývá taky nepříliš zdařilá spojka.

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 11:12 | Nahoru | #2
Z těchto dvou možností bych si raději vybral nějakou třetí.

Takže snad jen poznámka k tomu motoru do V - podle tohoto se nerozhoduj, vidlicové motory má totiž většina čoprkrujzrů, a hlavně pak naprosto všechny stroje této kategorie v úvahu přicházející!

Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 11:30 | Nahoru | #3
Z těch dvou určitě "draka" ale pokud máš prachy tak bych přemýšlel o Yamaze XVS 1300 nebo Hondě VTX 1300 !

Naposledy editováno 21.12.2013 13:17:50

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 12:34 | Nahoru | #4
Tak za me jednoznacne Drak, Volusku jsem jezdil 2 sezony, je to super moto, jedina vada chlazeni vodou. V teto kategorii je klasika chlazeni vzduchem, aspon pro me Presel jsem na Wildstara, trochu vetsi Drakous, toho Ti muzu taky vrele doporucit, jsou i v podobne cene jako Dragstary.

4 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 13:55 | Nahoru | #5
Další příspěvek na téma: "Chce se mi chcát nebo srát, nevíte"?

Sry, ale ty sám musíš vědět co chceš. Projeď si co se Ti líbí a pak se rozhodni. Mašina je individuální záležitost. Proto se příznivci jedné značky navaží do těch ostatních, protože preferují to co jim vyhovuje. A je to tak i v rámci jedné značky u jednotlivých modelů.
Budeš na tom jezdit ty, tak se neptej na to co chceš.
Pokud tedy nezažíváš periodicky se opakující měsíční dny nervozity a histerie.
Ale to asi ne, protože pak by Tě asi hlavně zajímala barva.

Naposledy editováno 21.12.2013 13:58:28

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 14:32 | Nahoru | #6
Mám takový pocit, že Ty mi asi nedokážeš poradit nebo nechceš. Jde mi o to, jestli někdo má dobré nebo špatné zkušenosti s těmito stroji, tak ať mi to napíše. Myslím, že to asi skoro každý pochopil. Jiři

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 14:56 | Nahoru | #7
Knud>Ahoj díval jsem se na ty Wildstary, ceny jsou opravdu zajímavé, krouťák taky. I mé drahé polovičce se líbí. Je pravda,že Wildstar má v sobě objem 2 Volusii, ale co objem je objem! Taky spotřeba je pěkná, tedy podle toho co píší majitelé. Ještě se chci zeptat na ten pohon řemenem, trvanlivost, údržba, spokojenost, atd. Říkal jsem si, že kardan je kardan. No a si už nejsem jistý. Jiří

Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 16:12 | Nahoru | #8
Pokud budeš mít u čopra obsah vyšší než 750 tak vás to bez problémů uveze, vybírej srdcem, mouchy má každá mašina

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 17:52 | Nahoru | #9
b0b4n> jasně máš pravdu a proto nesnáším italský moto ! !

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 17:59 | Nahoru | #10
Za mna Drag. Ja mam 186 cm a na vsetkych ostatnych som si pripadal ako obor..

mam ho rok a som max spokojny aj manzelka ako spolujazdkina je spokojna...

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 19:23 | Nahoru | #11
A co třeba VL 1500 - objem,kardan,atd -někdo muže tvrdit že nebrzdí ,ale od r2002 mají už 2 kotouče a ok mám 99 jeden kotouč a nemužu si stěžovat že nebrzdí

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 20:37 | Nahoru | #12
A nechtěl bys něco takového?www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-vt-1100-shadow/honda-vt-1100-shadow-c2-579413.html
Mám cca stejné proporce jako ty,koupil jsem shadow nedávno,ještě jsem nic nenajel,ale na posaz super.A taky jsem nejdříve chtěl 750 nebo 1100 Virago

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

21.12.2013 v 20:55 | Nahoru | #13
b0b4n má pravdu, ty sám bys měl vědět nejlíp, jestli se ti chce s prkýnkem nahoře, nebo usednout. Nic není dokonalý, všechno má svý mouchy, jezdi na tom, co se ti líbí a z čeho máš TEN pocit, pro kterej jezdíš a jezdíme všichni.

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 00:51 | Nahoru | #14
Mrkni do skupiny majitelé XV 1600, tam si přečteš o wildstarech. Za mě Wilda je OK, ale doporučuju Yamahu XVS 1300, ale z toho z čeho vybíráš dragstara. Přece jen budeš jezdit ve dvou.....slyšel jsem, že Volusie není pro spolujezdce tak pohodlná, ale sám s ní nemám zkušenosti. Jen jsem slyšel nářky

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 02:29 | Nahoru | #15
trafika>Mezi náma jsem velice rád , že jsi vybral 1100 Shadow než Virago. Nechci urazit majitele Virago, ale jak někteří píší, vybírej srdcem. Jiří

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 02:48 | Nahoru | #16
traktorista>Zdravím Slovensko, u mně zatím taky vede Drag Star, ale Volusia není špatný stroj. Jiří

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 03:06 | Nahoru | #17
fantomas007>Ahoj Fantome, VL 1500 pěkný stroj, ale novější drahá a levnější zase stará. Musím se držet při zemi max. 130 000Kč. A teď to přesně vidím, co by chtěl za málo peněz hodně muziky. No a o tom to je, proto jsem tady, ptám se a píšu. Děkuji za Tvůj názor. Jiří

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 03:56 | Nahoru | #18
Karbu>Ahoj Karbu, o Vildstarech jsem něco přečetl. Prý se trochu kroutí rám a dobře využitelné rozmezí otáček je celkem malé, takže často řadit. Jsem četl! No a XVS 1300 na mně už trošku dražší. A kola raději výplet než litá a tacho asi na nádrži. Ale to je věc názoru. Jinak moc pěkný stroj. Zatím se každý přiklání k Yamaze, já bych asi taky raději Dragstar. Ona Volusia nebude tak špatná. Kamarád jí má a nedá na ní dopustit ale manželce raději koupil Shadow 750, než aby jezdili na Volusii dva. Takže je to objemu, výkonu, krouťáku, pocitech a srdci, no a o penězích. Takže prodám přítelkyni a koupím si pořádný stroj, kterého se budu bát já sám a všichni ostatní. Né, dělám si srandu, kočku si ponechám a koupím si Dráčka. Nebo jinou! Volusia to asi nebude. Děkuji,že mi píšeš Jiří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 04:11 | Nahoru | #19
Dovi>Nazdárek Dovi, píšeš nějakou třetí. Tak mi napiš jakou. Já zatím opouštím myšlenku o koupi Volusie. Takže raději Dragstar. Ale jestli je nějaký jiny stroj na obzoru, tak jaký? Předem díky za Tvuj názor. Jiří

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 04:44 | Nahoru | #20
Dráťa>Ahoj Dráťo, jasně když vychcat tak prkno nahoru a když vy...., tak víme co. No, máte pravdu je to srdcovka. Každý ať jezdí na tom co je mu blízké. Já jsem asi trochu poznamenaný. Jednou jak jsem byl ještě malý hošík, dostala se mi do rukou kniha, kde bylo pod fotografií napsáno " Indian z roku 1942 byl spíše automobil na dvou kolech, než-li motocykl." A ten stroj na obrázku byl opravdu boží. No a bylo rozhodnuto. Od té doby se mi líbí hluboké blatníky, široká kola, š. řídítka, š. nádrž, plotny místo stupaček a pod. Takže to se mi líbí. To je pro mně srdcovka. A XJR 1300 kterou asi jezdíš, tak to je úplně jiné kafe. Je to nahaté jako krásná holka v plavkách, která ale pořád něco skrývá. Pěkná mašina. Když máš co, tak napiš. Díky Jiří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 08:40 | Nahoru | #21
Zdar,b0b4n má naprostou pravdu,včetně té 1.věty.Je tady toho po kokot,stačí hledat.
Za ty peníze,co na to máš,by bylo krásné VN-ko 1500. Soused ho má 4.rok.Je to parník,sedla jak v obýváku.Pokud budeš často ve dvou,tak 800 asi ne.Ale do jara máš času dost a za ty peníze koupíš slušnou mašinu.Ať se daří.

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 12:09 | Nahoru | #22
Jiří78> Wilda ma nejhezci motor, co kdy vysel z tovarny, to se taky pocita. Ohledne krouceni ramu, jezdim ho dve sezony a vic se mi pod zadkem vlnila Voluska, Wilik fakt ne. Brzdy v pohode, remen vydrzi snad vecnost, tusim, ze na forech psali majitele se 100 000 km, pak preventivni vymena.Jak pisi ostatni, vybirej srdcem, mas li moznost svez se a pak uvidis. Jinak ja chtel taky po Volusii Draka, pak jsem sel do Wilika a rozhodne nelituju.

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 12:22 | Nahoru | #23

Jiří78 píše: Dovi>Nazdárek Dovi, píšeš nějakou třetí. Tak mi napiš jakou. Já zatím opouštím myšlenku o koupi Volusie. Takže raději Dragstar. Ale jestli je nějaký jiny stroj na obzoru, tak jaký? Předem díky za Tvuj názor. Jiří


Je mi jasné, že můj osobní pohled je nutně subjektivní a že se asi nemusí majitelům Dragstarů moc líbit. Ono to ale není o tom, že by Dragstar snad byla vyloženě špatná mašina, to jistě není - ostatně jak se říká, když ji miluješ, není co řešit - ale myslím si, že jsou i lepší stroje za podobné peníze, a s menším množstvím konstrukčních nedostatků.

Do vážnějšího užšího výběru bych proto možná doporučil pozornosti např. Kawu VN900, řemenovku Yamahu XVS950 MidnightStar nebo kardanku Hondu VT Shadow - a pokud plánuješ jezdit několik dalších let spíš ve dvou, tak raději VT1100 než VT750.

P.S.
Ale třeba to pomalé brumlání a kochání se krajinou brzo chytně i Tvoji paní a budeš pro ni zakrátko pořizovat druhého lehčího čoprkrujzera, a pak by dobře ovladatelný a hodně spolehlivý střední model VT750 Shadow stál za úvahu.

Naposledy editováno 22.12.2013 12:26:16

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 12:39 | Nahoru | #24
Jsem si vědom, že asi jsem ohledně Shadowek trochu zaujatý - po dřívějších, nedávných i současných zkušenostech pozitivně zaujatý.

Shadowácká 750ka je totiž už moje třetí. Tu první jsem bohužel dal z nerozumu pryč...







...a celé ty roky potom jsem toho prodeje nepřestal litovat, pošilhával jsem pak vedle nějaké další VT750 i po starší nadlitrové Shadowce VT1100 - koupě krásného kousku od seriozního majitele byla už na spadnutí, ale ztroskotalo to jednak na rodině a posléze i na tehdejší momentální nedostupnosti zimního ustájení dalšího motocyklu.

Definitivním impulzem pak bylo naléhání mého švagra, abych si zase po letech nějakého čoprkrujzra pořídil a mohl tak šváru doprovázet kvůli bezpečnějšímu ježdění v jeho motorkářských začátcích. Proto jsem nakonec s těžkým srdcem prodal svoje sotva zajeté enduro, finančně dobře situovaný švára mi přidal peníze resp. koupil pro mne černou Shadowku a začali jsme spolu jezdit na dvou strojích.
Jenže moje Shadowka se mu zamlouvala mnohem líp než jeho nadlitrový Dragstar, líbila se mu čím dál víc, furt ji chtěl se mnou čenžnout.

Jenže já nechtěl kvůli různým důvodům (u Drakouše mj. špatně řešená volnoběžka, karbecy plus synchro, komplikovaná výměna motorového oleje, větší spotřeba, hmotnost, poddimenzované napojení kardanové hřídele na výstupní hřídel převodovky, problematičtější chlazení zadního válce atd.), ale on pořád do mne hučel, že prý ať jo...

Takže jsem si pak sám raději sehnal ještě zánovní vystrojenou stříbrnou Shadowku Spiritku (tu černou Shadowku si nechal švára místo Dragstara), která mi nyní už definitivně říká pane. A u které už doufám neudělám znovu tu stejnou chybu, že bych takovýto stroj neprozřetelně zase někdy pustil do světa.







Mezitím a souběžně sice ještě byly a jsou i jiné mašiny, ale toto je asi tak ve zkratce stručná historie mého hledání, ztrácení a opětovného nalézání Hondy VT750 Shadow (Spirit) a (znovu)objevování jejích předností.


P.S.
Případně odkaz na podrobnější monografii:

http://www.motorkari...ft=150156&fid=62

http://forum.shoc.cz...c.php?f=52&t=332

Jsou tam taky i obecnější pasáže (nejenom o Shadowce), např. o Véčkových motorech, o nevýhodách čoprkrujzrů, srovnání ergonomie s ostatními "normálními" motocykly atd.

Naposledy editováno 22.12.2013 14:53:49

Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 13:02 | Nahoru | #25
Co se týče často diskutovaného, a občas i vysmívaného chlazení čopráckého motoru kapalinou, výrobci se samozřejmě snaží efektivní chlazení motoru nějak uspokojivě vyřešit. A právě u vzduchem nejhůře chladitelného Véčkového dvouválce používaného v mnoha čoprkrujzerech je to obzvlášť důležité.

Vzduchem se totiž u motorek nejlíp uchladí boxer (podobně jako hvězdicový motor třeba u letadel), trochu hůř jednoválcový motor a řadový příčně uložený dvouválec a ještě hůř řadový příčně uloźený čtyřválec (ty už samy o sobě hůře chladitelné vnitřní dva válce s menší ochlazovanou plochou jsou navíc ještě v úplavu za předním kolem).
A spolu s podélně uloženými řadovými motory se vzduchem úplně nejhůř chladí právě vidlicové dvouválce s příčně uloženou klikou, kde zadní válec stíněný předním je ochlazován výrazně míň, a u některých typů chronicky dochází k jeho přehříváni.

Jako majitel vodou chlazené Shadowky a vodou chlazené Yamahy WR250, jako minulý majitel vzduchem chlazeného boxera BMW R1100GS a současný majitel vzduchem chlazené moderní 4T dvácy i dalších starších vzduchem chlazených jednobuchů vím, že oba způsoby chlazení mají jak své plusy, tak i minusy.

Výhodou chlazení vzduchem (event. vzduchem a olejem - s malým chladičem oleje) je jednoduchost technického řešení a menší hmotnost kompletní pohonné jednotky, nevýhodou je problematičtější provoz za ztížených podmínek a mimo běžné okolní teploty. Typicky u větší zátěže při vedrech, nebo i při menší zátěži při pomalém popojíždění v kolonách, ve městech a na rozpálených vozovkách, tam všude hrozí nedostatečné chlazení a přehřátí motoru - ale v každém případě dochází k jeho většímu opotřebovávání (kór u vzduchem nedostatečně chlazeného zadního válce u příčně uložených Véčkových dvouválců čoprkrujzrů), a v extrému může dojít k přidření nebo až k zadření motoru. A taky při každém studeném startu trvá u vzducháče déle než u vodníka, než se motor prohřeje na provozní teplotu. A za studeného počasí nebo při jízdě v mraze (to ale zrovna u čoprkrujzrů moc nehrozí) se dokonce vzduchem chlazený motor nemusí na správnou provozní teplotu vůbec ani dostat.

U vodou chlazeného motoru jsou výhody a nevýhody oproti vzducháči v opačném poměru - čili u vodníka představuje vodní chlazení (spolu s vodní pumpou, termostatem, chladičem a chladicí náplní) technickou komplikaci, která jako další součást motoru může být zdrojem problémů, a je to oproti vzducháči taky další starost navíc při běžné údržbě (sledování stavu chladicí směsi a hladiny v expanzce, nutnost občasné výměny náplně, odvzdušnění atd.).

Odměnou u kapalinou chlazeného motoru je ale jeho provoz v optimálních tepelných podmínkách, obecně delší životnost takto chlazeného motoru, spolehlivost provozu bez ohledu na okolní teplotu i při zvýšeném zatížení, rychlejší prohřátí motoru při studených startech atd.

Z tohoto čistě technického pohledu je právě u příčně uloženého vidlicového motoru to účinné chlazení kapalinou nejvíce žádoucí, přestože někteří pravověrní čopráci vodníka zavrhují. Motocykl i jezdec je ale za účinné a spolehlivé chlazení spalovacího motoru za všech okolností, i při popojíždění v dopravních zácpách a za extrémních veder, myslím velmi vděčný. Běh motoru v režimu relativně stabilní a zároveň optimální provozní teploty je mu jenom ku prospěchu i z hlediska životnosti.

___

Jsou mašiny, kde chladič téměř neruší - např. u zmiňované Hondy Shadow VT750 (i VT1100) je chladič myslím docela nenápadný, je "ukryt" mezi trubkama rámu, a třeba z boku není vůbec vidět, a i z jiného pohledu skoro neruší.



Rozhodně tam chladič není jako pěst na oko. To už bývá mnohdy více nápadný větší vystrčený chladič oleje u výkonnějších vzducháčů.

Naposledy editováno 22.12.2013 13:39:54

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 14:30 | Nahoru | #26
Dovi> Zdravím tě Dovi. To, co tady popisuješ, pod to se klidně podepíšu. S tím, že každému, kdo si chce nechat poradit, doporučuju (ze své zkušenosti) Hondu Shadow, ale za mne nadlitrovku. Jsou to poctiví a spolehliví pracanti a při základní péči o ně, se dokážou odvděčit svojí "nesmrtelností", velmi ekonomickým provozem, nenáročnou údržbou a taky relativním pohodlím pro oba. No a poměr cena - užitek ? Jistě srovnatelné, ne-li výhodnější, než u jiných chopper-cruiserů srovnatelné kategorie.
Moje rada pro zadavatele vlákna jako vždy. Zajeď někam (např. KHmoto), kde můžeš nasednout, případně projet několik značek v různých obsazích a věř, že ta správná motka si o tebe řekne sama. To je to nejdůležitější, co můžeš pro svoji následnou spokojenost udělat.
Tak hodně štěstí při výběru.

Naposledy editováno 22.12.2013 14:33:07

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 14:42 | Nahoru | #27
Jiří78> " pod fotografií napsáno " Indian z roku 1942 byl spíše automobil na dvou kolech, než-li motocykl." A ten stroj na obrázku byl opravdu boží. No a bylo rozhodnuto. Od té doby se mi líbí hluboké blatníky, široká kola, š. řídítka, š. nádrž, plotny místo stupaček a pod. Takže to se mi líbí"

v tomto prípade by som ti odporúčal VL 1500... do 130 000 kč najdeš úplne v pohode. VLko mám a možem napísať len - velká spokojnosť. Samozrejme každá moto má svoje muchy. Mám aj VT1100 Ace. - podla mna nezničitelný stroj a na tvoji výšku ideálny... držím palce pri výbere

(reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

22.12.2013 v 19:03 | Nahoru | #28
Jiří78> Jestli ses zamiloval do plakátu, tak proč tady probíráš skrz naskrz průměrný cruisery střední třídy, který vypadají všechny jeden jako druhej. Pořiď lásku z plakátu a vůbec neváhej. A jestli jseš limitovanej rozpočtem, tak aspoň Indiána ze Země vycházejícího slunce, třeba Vulcan Drifter.

Jen namátkou: http://www.tipmoto....enaa&x=0&y=0

2 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

23.12.2013 v 09:13 | Nahoru | #29
Ahoj,
za mě Drag, protože ho mám
Jinak kardan je naprosto bezúdržba, to, že se přehřívá zadní válec je blbost, nikdy, ani v létě, se mi nestalo, že by měl olej víc jak 95°C. Běžně kolem 80. Co se týká volnoběžky tak ano, je to slabé místo, ale záleží jak s ním člověk zachází..a navíc dává o sobě vědět poměrně brzo před tím, než klekne úplně, takže při koupi se načnutá dá relativně spolehlivě odhalit. Můj má najeto 52 000 km a ani známka po nějakém problému. Komplikovaná výměna oleje viz. přispěvěk od Doviho? Možná jsem divnej, ale pro mě fakt není komplikace jednou ročně povolit 2 šrouby na stupačce a sundat jeden výfuk. Celkem 4 šrouby...Spotřeba? Mám 100 kg, při normální jízdě pod 5 litrů, na 6 jsem se nedostal nikdy ani ve dvou lidech. Na to, že to má objem jako Favorit to není špatný.....
Neříkám, že Drag je nej, ale rozhodně je to pohodovej stroj s minimálníma nárokama na údržbu a s maximální spolehlivostí.

Hezký Vánoce.

Kuba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat Dragstar 1100 Clasic vs. Volusia 800

23.12.2013 v 10:05 | Nahoru | #30
kubikula78>

Neber to prosím konfrontačně - ani já nechci a proto se už raději k těm ostatním konstrukčním nedostatkům nebudu vyjadřovat, pouze k následujícím dvěma věcem:



kubikula78 píše: se mi nestalo, že by měl olej víc jak 95°C. Běžně kolem 80.


Pokud máš v sezóně běžně teplotu oleje 80 st. C, tak Ti buďto podměřuje teploměr anebo je motor trvale provozován ve stavu pod jeho optimální provozní teplotou. O chladnějím období a o dlouhém zahřívání motoru po studených startech ani nemluvě.



kubikula78 píše: Spotřeba? Mám 100 kg, při normální jízdě pod 5 litrů, na 6 jsem se nedostal nikdy ani ve dvou lidech. Na to, že to má objem jako Favorit to není špatný.....


Neříkám, že to je absolutně moc, ale já to porovnával se Shadowkou, za kterou se mnou chtěl svého Dragstara jeho majitel vyměnit.

__

S karburátorovou verzí (krujzr Honda Shadow) jsem totiž už před lety měl celkovou (dlouhodobou) spotřebu 3.41 l/100km, a teď s novějším čoprem Honda Shadow Spirit už se vstřikama (obě Shadowky jsou/byly s kardanem) mám zatím celkovou spotřebu 3.12 l/100km. Při stejném režimu jízdy jsem se ale s Dragstarem dostal na spotřebu skoro o litr a půl vyšší (čili skoro o 50% víc). Možná jsem ale měl jenom pech na špatný kus nebo na neseřízené karbecy u Draka.


Spotřeba paliva Hondy VT750C2 Shadow Spirit převzatá z palubního deníku:





Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 10 2.4.2024 v 21:00 50789
Výměna brzdové kapaliny, odvzdušněn... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic MemphisUSA 4 22.3.2024 v 09:37 crestik


TOPlist