globalmoto_duben_nolan





Téma: Škoda Octavia
 
11.12.2013 v 11:17
Ahoj motorkáři. Já vím, že to sem moc nepatří ale nikam jinam se mi psát nechce. Navíc vím, že tady je plno chytrých hlav, kteří určitě poradí. Tak k mé otázce: mám škodu Octavia 1.8T 110kW pěkné svezení, ale chtěl bych si udělat radost a zvýšit krapet výkon. Octavia RS 1.8T má 132kW. Co má RS jinak než normální 1.8T? Je to jen jiná řídící jednotka nebo je jiné turbo, vstřiky a další věci? Docela by mě to zajímalo. Díky za každou radu a odpověď. S.i.i.i.s.a

Naposledy editováno 06.01.2014 18:42:56
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Škoda Octavia

11.12.2013 v 11:24 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

11.12.2013 v 11:28 | Nahoru | #2
To bude zase diskuze Má to taky i jinej podvozek a brzdy. Ohledně motoru nevím. Před barákem nám doma stojí standardní 1.8T přejednotkovaná na těch cca 130kW a jede to jak šlak. Je to o pocitu, protože je to na standarních pérech a těžko to udržet na silnici . Pokud bys měl zájem, válí se nám na půdě KONI tlumiče mají najeto pár desíteck tisíc. S nimi to bylo daleko lepší, ale zase všude drhneš (máme šusplech pod motorem). Teď s tím jezdí mamka občas do kostela, tak ji to na standarních pérech stačí, ale musí mít tzv. vodšťuch! .

Škoda Octavia

11.12.2013 v 11:31 | Nahoru | #3
na ten "mizernej" podvozek je 110kw az az

(reakce na) Škoda Octavia

11.12.2013 v 11:51 | Nahoru | #4

sejrac píše: To bude zase diskuze Má to taky i jinej podvozek a brzdy. Ohledně motoru nevím. Před barákem nám doma stojí standardní 1.8T přejednotkovaná na těch cca 130kW a jede to jak šlak. Je to o pocitu, protože je to na standarních pérech a těžko to udržet na silnici . Pokud bys měl zájem, válí se nám na půdě KONI tlumiče mají najeto pár desíteck tisíc. S nimi to bylo daleko lepší, ale zase všude drhneš (máme šusplech pod motorem). Teď s tím jezdí mamka občas do kostela, tak ji to na standarních pérech stačí, ale musí mít tzv. vodšťuch! .



Dík za mabídku, ale snižovat to nechci. Sem tam to používám jako traktor s vozíkem A origo podvozek už nemám. Jen bych potřeboval tvrdší pružiny se standartní výškou a bylo by to fajn

Škoda Octavia

11.12.2013 v 13:38 | Nahoru | #5
Nech to normálně chipnout Bitpower umí dle jejich tabulek Výkon: 190 Hp / 5800 rpm
Točivý moment: 270 Nm / 1660 rpm. Ale to mi na chip přijde i docela až dost.

Škoda Octavia

11.12.2013 v 14:14 | Nahoru | #6
Prvně udělat vstřiky, zvětšit intercooler, potom větší turbo popřípadně, pak ale musíš lepší kotoučové brzdy.
Celkově každé zvětšení výkonu žádá mnohé úpravy.
Pak popř. ten chip, ale ten intercooler a celá úprava vzduchu dělá velkej výkon

Škoda Octavia

11.12.2013 v 14:56 | Nahoru | #7
kdyz das vetsi brzdice musis dat vetsi kola. mas vetsi kola napsane v TP pokud ne problem na STK

2 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

11.12.2013 v 15:01 | Nahoru | #8
Myslím, že to není zase tak hodnotný vůz, aby mělo cenu dělat něco jiného než "chip". Přehrát software třeba cimbu a úplně to bude stačit

3 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

11.12.2013 v 15:21 | Nahoru | #9
Nejlepší úprava 1,8T motoru na vyšší výkon je koupit si 3 lirový šestivál ...aspoň odpadá problém se zadřeným turbem ...

Naposledy editováno 11.12.2013 15:21:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

11.12.2013 v 15:43 | Nahoru | #10
2stroke> akorát je pak problém s tím že je to těžký na předek a žere pomalu dvojnásobek co?

Škoda Octavia

11.12.2013 v 15:46 | Nahoru | #11
dal bych tam cimbu, na supovi měl najeto 250 tkm a v pohodě, výkon tam dle max. rychlosti byl...

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

11.12.2013 v 18:25 | Nahoru | #12
Otec měl cimbu a ok než mu to ve škodovce smázli při refreši jednotky Sice mu zmizly koně,ale ukazuje mu to kdy řadit(kvůli tomu technik dělal aktualizaci,aby papíkovi udělal radost)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

11.12.2013 v 22:32 | Nahoru | #13
Kubák> to má fajn, vzhledem k tomu že ten ukazatel ukazuje kokotiny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

11.12.2013 v 22:58 | Nahoru | #14

Tom_L píše: Myslím, že to není zase tak hodnotný vůz, aby mělo cenu dělat něco jiného než "chip". Přehrát software třeba cimbu a úplně to bude stačit



Jen ne Cimbu, už jen ty jeho grafy jsou holé nesmysly . Konkretně u nás není snad nikdo kdo by dokázal fakt perfektně odladit benzin(u nafty asi jen TDIfun a Dieselpower). Jedna obstojna firma je v Polsku.

Naposledy editováno 11.12.2013 22:59:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

11.12.2013 v 23:10 | Nahoru | #15

2stroke píše: Nejlepší úprava 1,8T motoru na vyšší výkon je koupit si 3 lirový šestivál ...aspoň odpadá problém se zadřeným turbem ...



JO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

11.12.2013 v 23:20 | Nahoru | #16

PetrXX píše: JO



Jeste ho nemas! :D

Škoda Octavia

11.12.2013 v 23:31 | Nahoru | #17
Máš-li na to, zeptej se v Milovicích.

(reakce na) Škoda Octavia

11.12.2013 v 23:46 | Nahoru | #18
Lion> Taky řval jak píchlá svině,ale až za rohem,pže auto bylo ještě v záruce,tak nemoh přiznat,že se do něj někdo napích Zákaz přehrávání jednotky vydržel skoro dva roky než přišel jeden aktivní

(reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 00:01 | Nahoru | #19

Lion píše: 2stroke> akorát je pak problém s tím že je to těžký na předek a žere pomalu dvojnásobek co?



Ale no tak

Škoda Octavia

12.12.2013 v 01:23 | Nahoru | #20
Oproti RS máš trošku jiné turbo ( K03 vs. KO3s), menší vstřiky a další prkotiny ( předpokládám že máš AGU, takže mechanicky ovládaná škrtící klapka, nemáš napínák váček atd.), jinak vnitřnosti jsou prakticky stejné.

Osobně bych šel do čipu, pokud bys chtěl měnit HW, tak se pak díly co musíš vyměnit postupně nabalujou a leze to do peněz.

Osobně mám AUQ (132kW), mám komplet laďák s větší downpipe bez katu a jiné sání před turbem... Jede to hezky, ale asi by to bylo potřeba pořádně odladit. Pokud bych chtěl jít s výkonem dál, tak to chce velký FMIC, turbo, vstřiky, silnější benzinové čerpadlo, regulátor tlaku paliva a pak už lítáš...

Samozřejmostí je podvozek a brzdy...

2stroke> Za dobu fungování na různých škoda, seat, vw forech sem nezaznamenal nějakou rapidní spotřebu turb.

2 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

12.12.2013 v 09:13 | Nahoru | #21
No já ti poradím. Mám taky Š. Octavia RS 147 KW a k tomu Giulietu 175 KW. Mám tedy možnost přímého srovnání. Kup si Alfu a budeš mít auto. Pochopíš, že hoši ve Škodovce se to stále jen učí a asi nikdy nenaučí. A také pochopíš, co je to opravdu dobré svezení.

(reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 11:11 | Nahoru | #22

FORM píše: Jen ne Cimbu, už jen ty jeho grafy jsou holé nesmysly . Konkretně u nás není snad nikdo kdo by dokázal fakt perfektně odladit benzin(u nafty asi jen TDIfun a Dieselpower). Jedna obstojna firma je v Polsku.



Snad nevěříš tomu, že Janda (Cimbu) ty mapy dělá Samozřejmě, že je kupuje. V podstatě ze stejného zdroje jako MTM.
Nejlepší ladiči jsou ty, co se tě ptají "kolik tam dáme ..... 120 - 130 - 150kW

(reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 11:15 | Nahoru | #23

2stroke píše: Nejlepší úprava 1,8T motoru na vyšší výkon je koupit si 3 lirový šestivál ...aspoň odpadá problém se zadřeným turbem ...





... co tam máš dál?

(reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 11:44 | Nahoru | #24
Lion> Dvojnásobek, ale běž...1,8T pod plynem si vezme kliďo 11 L...sklaní mě asi odsoudí, ale podle mě je nejlepší do toho 6V nacpat plyn a jezdíš za pár kaček...

Jinak mám starou A4 1,8 bez turba a po dvou letech si říkám, že jsem si měl nějaký 3L benzín koupit hned...njn, chybami se člověk učí...

Naposledy editováno 12.12.2013 11:46:22

3 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia

12.12.2013 v 11:59 | Nahoru | #25
V dobách dávno minulých, když to ještě nebyly vylágrovaný, chiptunerama napadený vraky a RS bylo jen snem jsme v rodině měli jednu z prvních Vochcávek 1,8T (BTW nahradila skoro 10 let starého pašíka GT se stejným motorem). Vzhledem k tomu, že jsem do ní přesedal z 2,5litrového šestiválce BMW, kde jsem jezdil běžně za 9-10 litrů, tak jsem měl pocit, že to auto nejede, nezatáčí a nebrzdí, a to při spotřebě běžně přes 12 litrů. Nejlepší historka pak byla s cenama servisu: komplet výměna spojky u BMW nestála ani 20 tisíc a na tu lidokáru si za ní řekli o 70 klacků .

Za mě jednoznačně: motor do auta začíná na 6 válcích a turbo je marketingovej blábol pro pubertální výrostky.

(reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 12:51 | Nahoru | #26
gnat> jj, prostě člověk na to po čase přijde, že 4V jsou málo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 22:31 | Nahoru | #27

MedWed píše: Jeste ho nemas! :D



Čeká na mě v garáži, voe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 22:36 | Nahoru | #28

PetrXX píše: Čeká na mě v garáži, voe



ale ne ve Tvoji woe :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 22:46 | Nahoru | #29
FORM> nevím jestli graf cimbu je nesmysl, ale 1.8T měl jet dle továrny cca 220, dle gps jel cimbu 240

2stroke> 1.8T bral při režimu 50tkm/rok 8,5l, 1.8tsi 8,3l, 2.0tsi s cimbu má cca 240 koní a bere po 20 tis. km 8,8l... kolegova 3,6 má dlouhodobý proměr pře deset

atmosféra je fajn ale ten skoro čtyřlitr jede jak ten oturbený dvoulitr.... i když už teď cimbu umí i 220 kw superba... to už by šlo, ale stejně...

Naposledy editováno 12.12.2013 22:59:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia

12.12.2013 v 22:54 | Nahoru | #30

MedWed píše: ale ne ve Tvoji woe :D



To je jedno, prostě v garáži, woe
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist