Naposledy editováno 02.03.2014 20:55:19
jawa50speed.wz.cz/_st70.html
(někdo na něj nadává, já jsem s ním byl spokojenej )
E: Jinak si připrav hromadu trysek, ňáký vejfuky a nervy sousedů
Naposledy editováno 09.12.2013 17:37:16
1 reakcí na tento příspěvek stadion s11 pomoc
.. Vážně.. Měl jsem 70ccm pio, a rok jsem s tim jezdil uplně bez problémů (po rovině 85, z kopce 90km/h).. po roce jsem to prodal stále ve slušný kondici.
S tímhle motorem se mi klika zastavila po dvou letech. Ale při používání. (cirka 10tis km za tu dobu)
Nevidim důvod proč by staďák nešel upravit, aby nebyl brzda provozu, a zároveně aspoň sezonu vydržel. Dyď viditelná úprava bude stejně především výfuk, a karbec. Případně žebra.
Zaklad je nahradit dekompresor sroubem,jinak ti vylitne....
KARBURATOR,sezen si karbec do zacatku z motorove pily,s tim vajickem to nepojede....muzes sehnat i nejaky Bing nebo nevp z modernich skutru,ale c vetsi dyfuzor,tim musis upravit vic saci a vyfukovej kanal.....
Pist dej jednokrouzkovej
Zapalovani....tak s tim si musis vyhrat,ideal je nejaky ze sekacky upravit na soustruhu,dava vetsi jiskru a taky je na to spoleh....
Nedavej tesneni pod hlavu,ale zabrus valec s hlavou do sebe lapovaci pastou...
Tech rad je vic,kdysi jsem jezdil tajne zavody mopedu,rad na to vzpominam,ale bylo to silenstvi....
Ja bych to nechal jak to je,nektere mopedy jezdi i 120km h ale to největší kouzlo je
stejne v male rychlosti....
Bez se nekdy kouknout na tajne zavody mopedu,bud te to chytne a nebo se na to vyprdnes,je-li ti zivot milej....ono to totiu nebrzdi....
Já jsem rád že jsem se všeho zbavil, je to sice krásný jezdit na nečem takovým, ale nemám na to nervy...
Naposledy editováno 11.12.2013 23:37:16
2 reakcí na tento příspěvek stadion s11 pomoc
1 reakcí na tento příspěvek stadion s11 pomoc
1. chce to do klikovky jinou ojniční sadu - vč práce cca 3000Kč. (jen za předělání sériový, pokud jsou setrváky použitelný)
2. Dobrej materiál na vložku 600Kč Ve válci je nutný zvětšit kanály - k tomu potřebuješ koupit frézky několika tvarů a velikostí - 500Kč
3. Píst - kvalitní cca 2000Kč, ale dá se jezdit na Simsona za 250Kč.
Bohatě vystačuje 2.kroužkový. Vrtání je dobrý kolem 42mm. Větší objem se ani na maximum zvětšenýma přefukama dostatečně nenakrmí.
3. Spojka - dá se občas sehnat vnitřní koš nově vyrobený kolem 500Kč. Na vnější koš je třeba po obvodu přivařit zpevňující kroužek. Lamely aby neklouzaly se daji použít korkový 300Kč
4. Hlava s původní moc toho neuděláš. Má malou kompresi a je tak slabá, že při větším zatížení se kroutí. Tak je nutný pořídit odlitek - 1000Kč
5. výfuk - ideální za dobrou cenu je Hikone - 500Kč
6. Karbec Je vhodný o velikosti difuzoru 16-20mm ceny jsou od 700 - 1500Kč
Zapalko stačí původní, ale chce to nový kladívka a novou cívku zalitou v plastu celkem 600Kč
K tomu plno práce.
Tak jestli jsem to dobře sčítnul tak jsi tam přes 8 tis a to ještě připočítej nějaký obráběčský práce, pár drobností a si na tý desítce.
Ještě je dobrý koupit ocelový brzdový štíty s frézovanejma paknama, ale chtěl jsi jet 80 a ne už z tý rychlosti zastavit, tak nevím.
Stále chceš aby jezdil 80?
Mě jede 120 a to už je 30 tis za materiál v motoru a dlouhý roky vývoje.
ps.: snad jsem tě neodradil
Naposledy editováno 20.12.2013 16:23:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stadion s11 pomoc
1 reakcí na tento příspěvek stadion s11 pomoc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Vallaro - legislativa Babetta 210, Jawa Stadion S11 | kokoška. | 10 | 8.10.2023 v 08:43 kokoška. |
barva na s11 Jawa Stadion S11 | tadeo96 | 12 | 27.1.2023 v 00:06 Břichoun |
Ráfky Stadion S11 Jawa Stadion S11 | Břichoun | 6 | 25.11.2022 v 07:06 FJRPEPA |
Nestartuje, slabá jiskra Jawa Stadion S11 | Filip116 | 5 | 6.8.2022 v 13:41 Filip116 |
Renovace JAWA,ČZ ČZ 175/501, Jawa Stadion S11 | kalousek | 10 | 27.7.2022 v 09:57 Dolin |