Téma: Problé s Vtx ...střlí do výfuků,nejede
3.12.2013 v 12:42
Zdárec chlapi,můžete mi prosím někdo poradit? Mám Vtx 1300S a velký problém. Je to amerika,filtr KNko,výfuky Suppertrap a strašně moc mi to žralo.Nechal jsem to poštelovat a od tý doby ujedu max. 50km a začne to střílet do výfuků,svíčky černý. Měl jsem to už u 3 oprvářů a nikdo si s tím neví rady.Vyměnila se membrána,přetesnili se gufera na jehlách,vyčistil se pod tlakem karburátor, vyměnila se jehla za větší (210).....dokonce jsem to měl i na brzdě.Motorka perfektně funguje ale dám ji na silnici a je to špatný.Třeba jste někdo měl obdobný problém. Malinko mi nedává relé ale to prý není takovej problém, co se týče tohodle. Díky moc za radu.
Černé svíčky ukazují na bohatou směs, ale to, že motorka začne střílet a vynechávat po ujetí určité vzdálenosti, vypadá spíš na to, že karbec nestíhá dotékat, takže zkontrolovat cestu paliva. Má čerpadlo?
Nicméně to dobíjení s tím souviset může... nabízí se známá fráze "je to Honda, no...", takže možná regler po zahřátí přestává fungovat a po poklesu napětí na baterce pod kritickou mez začne zapalování vynechávat. A 50km je právě přibližná vzdálenost, kterou většina motorek dokáže ujet "jen na baterku".
Nicméně to dobíjení s tím souviset může... nabízí se známá fráze "je to Honda, no...", takže možná regler po zahřátí přestává fungovat a po poklesu napětí na baterce pod kritickou mez začne zapalování vynechávat. A 50km je právě přibližná vzdálenost, kterou většina motorek dokáže ujet "jen na baterku".
jo je to jak píše J.M.K. vyděl bych to na to dobíjení měl jsem stejný problém na zxr u mě to byla ztráta kontaktu v konektoru alternátoru taky střílela do výfuku vynechávala chvíli jela na 3 pak na dva černý svíčky jako prase takže tam začni jo mě ty problémy začínali už tak po 1-2km takže když jsem zastavil a chcípnul tak jsem v pohodě nastartoval přes baterku a blblo to i když ta baterka nebyla úplně vybitá ale opravdu stačí když jde na cívku menší napětí a ta buď neudělá jiskru vůbec nebo jen malou která směs nezapálí
Naposledy editováno 03.12.2013 13:36:17
Naposledy editováno 03.12.2013 13:36:17
To by ale znamenalo že po takové jízdě už nenastartuje a musí dobíjet.Pokud tomu tak je,je to možný řešení.jinak černé svíčky-bohatá směs-velká spotřeba.Když to ale bylo na brzdě tak by to mělo být v cajku,za předpokladu,že se v tom karburátoru třeba nepovolila tryska nebo něco podobného.
Hele, měl jsem na stejným stroji, stejně osazeným, hodně podobný problém.
Po nějaké době začala střílet, netáhla. A když jsem ji trápil dál, tak až zdechla. Když trochu vychladla, bylo vše zase ok. A pak se to zase opakovalo. Na vině byla neskutečná blbost Hlavní pojistka 35A, se v držáku ohřála, ale neshořela, jen měla asi větší odpor a kleslo napětí. Nedá se to měřit přímo na ní, je to zakrytováno "pro blbce" Dal jsem novou, trochu najustoval (přihnul) vývody a vše je od tý doby naprosto v pořádku. A přišel jsem na to náhodou, tím že plast na pojistce byl trochu zkroucený teplem.
-(jo a v týhle sestavě prostě počítej s litrem až dva navíc, ale zas to jede )
Po nějaké době začala střílet, netáhla. A když jsem ji trápil dál, tak až zdechla. Když trochu vychladla, bylo vše zase ok. A pak se to zase opakovalo. Na vině byla neskutečná blbost Hlavní pojistka 35A, se v držáku ohřála, ale neshořela, jen měla asi větší odpor a kleslo napětí. Nedá se to měřit přímo na ní, je to zakrytováno "pro blbce" Dal jsem novou, trochu najustoval (přihnul) vývody a vše je od tý doby naprosto v pořádku. A přišel jsem na to náhodou, tím že plast na pojistce byl trochu zkroucený teplem.
-(jo a v týhle sestavě prostě počítej s litrem až dva navíc, ale zas to jede )
Zdarec chlapi, mám na svý VTX1300S podobný problém jenže v opačném gardu. Se střílením do výfuku ani tak ne, jako spíše s tím jakoby chtěla chcípnou, ale jen když je studená, takže jsem se to snažil držet na plynu, abych dojel domů, po zahřátí šlape jak hodinky, ale i tak jsem po dojezdu a vychladnutí motoru zkouk svíčky a taky byly černý jak uhel. Mohl by mi někdo poradit v čem by mohl být problém?
Díky.
Naposledy editováno 25.02.2014 11:38:10
Díky.
Naposledy editováno 25.02.2014 11:38:10
1 reakcí na tento příspěvek Problé s Vtx ...střlí do výfuků,nejede
Svíčky to bylo to první co jsem vyměnil všechny stejné a najednou, 2 dny mašina stála a znovu stejný problém, půjdu teda do té nádrže, je na to ňákej spešl přípravek nebo stačí technický benzín?
MishanVTX>
Ahoj,
vypust to do čisté nádoby a uvidíš jestli je tam bordel kamarád to měl protože na zimu nedával plnou nádrž a ona mu v garáži orezla ze vnitř a pak musel vyčistit všechno i karburátor. Pak musel vyndat nádrž a nasipat tam kuličky z ložiska a třepat stím aby se to odloupalo všechno. Prostě masakr, já zatím žádný problém aniž bych chtěl tak dávám plnou když končím sezonu.
Pavel
Ahoj,
vypust to do čisté nádoby a uvidíš jestli je tam bordel kamarád to měl protože na zimu nedával plnou nádrž a ona mu v garáži orezla ze vnitř a pak musel vyčistit všechno i karburátor. Pak musel vyndat nádrž a nasipat tam kuličky z ložiska a třepat stím aby se to odloupalo všechno. Prostě masakr, já zatím žádný problém aniž bych chtěl tak dávám plnou když končím sezonu.
Pavel
Pánové, nevím jak vy, ale já mám nádrž zevnitř zinkovanou, nebo nějak upravenou aby nekorodovala (rok 2005) Černý svíčky vždy znamená bohatá směs, vyčistit nebo vyměnit vzduchový filtr a pak již jen hledat v karburátoru. Vypíná na 100% sytič? Každopádně bych šel nejvíc po karburátoru. Jo a na zimu vždy 100oktanový benzín bez bio sraček! Máš tam PAIR systém? Taky dobrá vychytávka
- Jo a rada "vypust benzín" je fakt dobrá nejen že nic nevyteče, ale ani když ji demontuješ a otočíš, tak nevyteče všechno. (Ale z hlediska bezpečnosti dobrý )
- Jo a rada "vypust benzín" je fakt dobrá nejen že nic nevyteče, ale ani když ji demontuješ a otočíš, tak nevyteče všechno. (Ale z hlediska bezpečnosti dobrý )
2 reakcí na tento příspěvek Problé s Vtx ...střlí do výfuků,nejede
PAIR - systém pro dodatečné spalování příliš bohaté směsi. V Evropě se nepoužívá, bývá to u motorek pro Ameriku. Je netrápí hluk jako v Evropě, ale trápí je čistota výfukových plynů, a na to zase v Evropě kašlou.
(kdybys to tam měl, a byla příliš bohatá směs, poznáš to podle hluku)
(kdybys to tam měl, a byla příliš bohatá směs, poznáš to podle hluku)
Tak nakonec to bylo membránou, chlapík co mi ji měnil ji tam dal blbě a skřípnul ji. Kluci v DPmoto ji vyměnili, dali originální vzduchový filtr a přetryskovali karburátor. Konečně to jezdí...od června už žádný problém (cca3000km)a spotřeba na dálku nádherných 6 l. Všem co psali, ještě jednou děkuji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 | riderr3 | 49 | 19.3.2024 v 21:05 H-D82 |
Pneumatiky Honda VTX 1300 | Black72 | 5 | 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf |
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 | matylda125 | 3 | 29.8.2023 v 20:48 poslední |
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 | Tyr_cz | 1 | 4.8.2023 v 13:07 Ppepek |
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 | Gad | 4 | 20.5.2023 v 13:58 mira008 |