globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poštelovani a zvyšeni vykonu
26.11.2013 v 17:26
zdravim

kdyby se nasel nekdo kdo by me pres zimu nejpozdeji na jare,posteloval a popripade zvednul vykon na mem zippu.Je to 50ka s kitem na 80.Nejde me tak ani o vetsi vykon otacek(protoze pri velkejch otackach dost vibruje)spis aby tahla a mela velkej vykon do 2500-3000 otacek.Nejsem za vodu takze nejakou normalni cenu,popripade mohu opravit protigodnotou ntb,pc nebo jeste delam wifi site...dik.. Praha

Ps:to postelovani asi i karbec protoze svicka je sucha cerna jak spalena zapalka...

1 reakcí na tento příspěvek poštelovani a zvyšeni vykonu

26.11.2013 v 17:49 | Nahoru | #1
Pokud je svíčka černá, tak je směs moc bohatá Na spodek ti trochu pomůže boost bottle (500kč tušim) pak nevim jak je to s laďákama ale většinou ti laďák posune výkon do vyších otáček což ty nechceš

1 reakcí na tento příspěvek poštelovani a zvyšeni vykonu

26.11.2013 v 18:17 | Nahoru | #2
http://www.scooter-tuning.cz/ tady v Praze, planuju mu tam dat svoje priblizovadlo na menší proměnu

Jinak klasika, kit, výfuk, pružiny, válečky, variator, klapky, filtr, trysky, karbec atd. Podle toho co od toho chceš.....

(reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

26.11.2013 v 20:24 | Nahoru | #3

MaraVFR píše: http://www.scooter-tuning.cz/ tady v Praze, planuju mu tam dat svoje priblizovadlo na menší proměnu

Jinak klasika, kit, výfuk, pružiny, válečky, variator, klapky, filtr, trysky, karbec atd. Podle toho co od toho chceš.....



nemam scutra,mam dospelackou motorku

poštelovani a zvyšeni vykonu

26.11.2013 v 22:07 | Nahoru | #4
aha ty voe, sem to já koko.. ten název k tomu přímo vybízí

no pokud máš kit, tak patřičný trisky a jehlu, výfuk a je to .... víc bych se v tom nehrabal

1 reakcí na tento příspěvek poštelovani a zvyšeni vykonu

26.11.2013 v 22:10 | Nahoru | #5
nebo jak tento http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=81989

motor lifan 140ccm

poštelovani a zvyšeni vykonu

26.11.2013 v 22:11 | Nahoru | #6
Jak už jsem psal laďák (výfuk) kopne výkon na horu a dole ubere, takže to nesplňuje požadavek.

1 reakcí na tento příspěvek poštelovani a zvyšeni vykonu

26.11.2013 v 23:39 | Nahoru | #7
"velkej vykon do 2500-3000 otacek" je u vysokootáčkovýho dvoutakta fakt blbost :)
Krouťák se ti může zvednout akorát na úkor výkonu, takže třeba vyrobit laďák na nižžší otáčky, nebo načasovat válec, posunout výfukovej kanál víc dolů...
Jinak vylazenej karburátor je základ. Pak ten výfuk, válec už máš, karbonový klapky, otevřenej filtr....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

27.11.2013 v 01:20 | Nahoru | #8

heavyrun píše: "velkej vykon do 2500-3000 otacek" je u vysokootáčkovýho dvoutakta fakt blbost :)
Krouťák se ti může zvednout akorát na úkor výkonu, takže třeba vyrobit laďák na nižžší otáčky, nebo načasovat válec, posunout výfukovej kanál víc dolů...
Jinak vylazenej karburátor je základ. Pak ten výfuk, válec už máš, karbonový klapky, otevřenej filtr....



psal jsem ze mam dospelackou motorku,takze mam 4takt...je zbytecne zvedat vykon,protoze ho nevyuziju..jezdim max na 3500 otacek..kdyz je vic tak by to jelo rychleji treba kilo,ale zaclo by to vibrovat a to znamena povolovani sroubu,praskani plastu a pod.kdyz jedu do tech 60-70 coz je po praze tak akorat,tak spis bych ocenil kdyby to melo tah do kopce nebo to jelo z 0 na 70 za 2s
ps:filtr mam sportovni sani a z vyfukem nechci nic delat protoze to ma na padinu supr zvuk,asi to nejlepsi co na tom muze bejt a nerad bych o nej prisel..spis sestelovat karbec,mozna vetsi rozeta atd

Naposledy editováno 27.11.2013 01:28:24

(reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

27.11.2013 v 14:39 | Nahoru | #9

bramboroking píše: psal jsem ze mam dospelackou motorku,takze mam 4takt...je zbytecne zvedat vykon,protoze ho nevyuziju..jezdim max na 3500 otacek..kdyz je vic tak by to jelo rychleji treba kilo,ale zaclo by to vibrovat a to znamena povolovani sroubu,praskani plastu a pod.kdyz jedu do tech 60-70 coz je po praze tak akorat,tak spis bych ocenil kdyby to melo tah do kopce nebo to jelo z 0 na 70 za 2s
ps:filtr mam sportovni sani a z vyfukem nechci nic delat protoze to ma na padinu supr zvuk,asi to nejlepsi co na tom muze bejt a nerad bych o nej prisel..spis sestelovat karbec,mozna vetsi rozeta atd


4takt 50tka? Aha.. tak to ti bohužel neporadím :)

1 reakcí na tento příspěvek poštelovani a zvyšeni vykonu

27.11.2013 v 15:20 | Nahoru | #10
80ccm 4t a kilo?

(reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

27.11.2013 v 15:53 | Nahoru | #11

tadeo96 píše: 80ccm 4t a kilo?



ano a zvuk jak pullitr..

poštelovani a zvyšeni vykonu

27.11.2013 v 16:15 | Nahoru | #12
A zátah jak litr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

27.11.2013 v 17:20 | Nahoru | #13

MaraVFR píše: nebo jak tento http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=81989

motor lifan 140ccm


Jo Aleš a jeho Zippka. Ten kamarád co mu to předělával jsem byl já. Mám taky upravenou padinku na 140 ccm a jede to se mnou a s mýma 120 kg přez stovku. Ještě jsem pomáhal a radil při úpravě další Zippky, a ten tam má už 250 ccm místo té padinky.

Naposledy editováno 27.11.2013 17:21:01

(reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

27.11.2013 v 17:52 | Nahoru | #14

Kovboy píše: Jo Aleš a jeho Zippka. Ten kamarád co mu to předělával jsem byl já. Mám taky upravenou padinku na 140 ccm a jede to se mnou a s mýma 120 kg přez stovku. Ještě jsem pomáhal a radil při úpravě další Zippky, a ten tam má už 250 ccm místo té padinky.



cetl jsem o Tobe,zivouci legenda na zippky posilam pm..
o te 250ce sem taky cetl,docela narez..se divim ze to ta kostra udrzi

Naposledy editováno 27.11.2013 17:58:08

1 reakcí na tento příspěvek poštelovani a zvyšeni vykonu

28.11.2013 v 07:52 | Nahoru | #15
Jo Radek z Nelahozevse, tak to je fakt nářez. Ten rám v pohodě tu 250tku zvládá. Jen Radek si tak trochu nedá některé věci poradit a pak trpí motor. Tady foto té Alešovo s motorem 140 ccm






Ale stejně mu na své Monkey ujedu.

Naposledy editováno 28.11.2013 07:54:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

28.11.2013 v 15:16 | Nahoru | #16
Kovboy>

spis by me zajimalo s tou 250kou,zda tam jsou vibrace zda to zvlada puvodni retez a rozeta..potom jeste jake tam je razeni a zda to ukazuje rychlosti na budiku..a samozrejme kolik to jede a kolik jsou naklady s praci..(na technickou se pak da nandat puvodni motor bez problemu?

(reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

29.11.2013 v 08:17 | Nahoru | #17

bramboroking píše: Kovboy>

spis by me zajimalo s tou 250kou,zda tam jsou vibrace zda to zvlada puvodni retez a rozeta..potom jeste jake tam je razeni a zda to ukazuje rychlosti na budiku..a samozrejme kolik to jede a kolik jsou naklady s praci..(na technickou se pak da nandat puvodni motor bez problemu?


Musíš předělat držáky a tím tam před technickou původní motor zpět nedáš, leda opět předělat držáky. Proto Aleš dal tu 140 ccm. Pasuje do držáků bez větších zásahů ( v současné době máš na výběr až 190 ccm 4ventil). Vibrace jsou v normě, řetěz ten původní se rychleji vytahá. Radek s tou 250tkou jezdí hodně přez stovku (říkal myslím kolem 140 - 150) a ta Alešova kolem stovky - je to spíše o tahu a o tom, že prostě není potřeba řadit do kopců. Změnou poměru rozet to zrychlíš a o dost.

(reakce na) poštelovani a zvyšeni vykonu

24.2.2014 v 16:51 | Nahoru | #18
tadeo96> Ať vás ani nenapadne dávat na Zippku Boost bottle! Používá se výradně pro 2T motory. Zippka je 4T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní brzda Zipp PRO 50 Liulic 1 9.12.2018 v 16:26 Motofun
Motor Lifan 150ccm Zipp PRO 50 Liulic 9 7.12.2018 v 21:55 banda1250
Zipp pro 50-podezření přidření moto... Zipp PRO 50 Liulic 4 20.11.2018 v 09:15 sered
Zpětné zvýšení motocyklu-tlumič Zipp PRO 50 Liulic 3 18.11.2018 v 11:38 parezi
Výběr motorky pro začátek Romet Pony, Zipp PRO 50 aXicek 4 3.9.2018 v 13:44 Lad22


TOPlist