globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!
26.11.2013 v 13:43
Zdravím všechny a žádám Vás prosím o radu jak povolit matici sekundárního kolečka.Tohle téma tu už je ale..zakoupil jsem zánovní celou řetězovou sadu 525 se zlatým řetězem za hubičku a vyhořel jsem na demontáži sekundárního kolečka.Podložka která brání k případnému povolení povolení matice jsem pěkně rozklepal do rovna a použil ořech na matici která je hned za čtyřhranem.Vzal jsem si na větší páku i metrovou trubku aby síla byla větší jenže..po několikátém pokusu jsem ohnul celý nástavec ořechu a matice pořád drží jak přibytá Na zařazené jedničce,natáhnutém řetězu a sešláplé brzdě mi to stále při mém snažení o povolení prokluzuje na rychlosti.Jediné co už mě napadá je jen vzduchová pistol ale to bych musel do servisu nebo motodílny.Za každou radu navíc budu rád a předem díky.Vkládám zde i foto nástavce aby mi tady nějaký chytrák nepsal že mám malou páku.PS:při své výšce 186cm a váze 115kg si troufám říct,že nějakou tu sílu mám









Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 21:36 | Nahoru | #61
TOLI.> Šly ty trenky pak ještě vyprat?

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

26.11.2013 v 22:20 | Nahoru | #62
hehe u moji ZX9R si servisak rozlamal momentak, pak nepochodil s normalni pakou, tak si na orech navaril 2m tyc a tou to asi po 10 minutach povolil, vyvztekanej jak sem ho jeste nevidel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

27.11.2013 v 00:05 | Nahoru | #63

Bubrak-ZX10R píše: hehe u moji ZX9R si servisak rozlamal momentak, pak nepochodil s normalni pakou, tak si na orech navaril 2m tyc a tou to asi po 10 minutach povolil, vyvztekanej jak sem ho jeste nevidel



To byl asi dobrej servisák, když používá momenťák k povolování čehokoliv...

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

27.11.2013 v 00:25 | Nahoru | #64

fatik píše: To byl asi dobrej servisák, když používá momenťák k povolování čehokoliv...



tak mel ho asi prvni po ruce, uz si moc detaily nepamatuju

Naposledy editováno 27.11.2013 00:25:33

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

27.11.2013 v 11:26 | Nahoru | #65

Corela91 píše: Dej kvalt (jednicka staci) poleno mezi rafek a kyvku. Racnu prodluz poradne dlouhou trubkou a povolis to. Kdysi jsem zazil na honde to samy.. s tim nahrivanim opatrne aby ti nevyteklo gufero pod ret.koleckem. cim delsi trubku pouzijes tim vetsi paka a musi to jit.



Proboha na racnu metrovou trubku?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

27.11.2013 v 14:51 | Nahoru | #66

Danielos píše: To bych chtěl teda vidět jak praskne kyvka. To zmáčknutí té zadní brzdy tomu špalku téměř vůbec nepomůže.



Asi takhle....




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

27.11.2013 v 15:58 | Nahoru | #67

heavyrun píše: Mícháš jabka s hruškama. Jednička ti ujednoduší práci tím že ti zvedne otáčky (já vím, říkám to blbě, nevím jak jinak to vysvětlit), takže když povoluješ tento šroub je lepší mít šestku z důvodu toho, že šestka usnadňuje práci méně než jednička a tím lépe slouží k zablokování (pokud máš zmáčklou brzdu)

Když motorku roztláčíš, tak tam nemáš zablokovanej mechanismus, ale na jedničku máš vyšší otáčky motoru, tím pádem vyšší odpor při jeho roztáčení. Jedná se o něco jiného, ale pánové tohle jsou základy fyziky, a vážně si připadám divně aby vás o nich poučoval sedmnáctiletej kluk



ale ono to funguje obracene. Takze ty zaklady fyziky to chce priste vic studovat a mene chodit za skolu. Ono totiz prevodove soukoli v opacnem smeru pouziti funguje obracene

Pri povolovani je potreba aby tam byla jednicka (vice potrebne sily na roztoceni toho hnaciho kolecka)

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

28.11.2013 v 13:16 | Nahoru | #68

dakarista píše: ale ono to funguje obracene. Takze ty zaklady fyziky to chce priste vic studovat a mene chodit za skolu. Ono totiz prevodove soukoli v opacnem smeru pouziti funguje obracene

Pri povolovani je potreba aby tam byla jednicka (vice potrebne sily na roztoceni toho hnaciho kolecka)



Na to není potřeba fyzika.Stačí zařadit jedna a tlačit a pak šestku a postup opakovat.

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

28.11.2013 v 13:26 | Nahoru | #69

verybusy píše: Asi takhle....






Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

28.11.2013 v 13:26 | Nahoru | #70
trošku mimo mísu ale ti dva mladí exoti na předchozích stránkách mě těžce rozesmály to je jak pat und mat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

28.11.2013 v 13:36 | Nahoru | #71

verybusy píše: Asi takhle....






dík

Teď by mě zajímal přesný mechanismus prsknutí

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

29.11.2013 v 13:21 | Nahoru | #72
Rebel83> Když jsem ji kupoval před 6 lety tak měla něco málo přes 36tis. a teď ji měním a mám necelých 52tis.Těžko říct kdo a při kolikati ji měnil před moji koupí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

29.11.2013 v 13:25 | Nahoru | #73
And> Snažil jsem se matici utáhnout opět trhavým pohybem a pro jistotu 3x opakovaně.Ohnul zpátky pojistný plech kolem matice a hotovo.

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

29.11.2013 v 13:37 | Nahoru | #74

Mirross1981 píše: And> Snažil jsem se matici utáhnout opět trhavým pohybem a pro jistotu 3x opakovaně.Ohnul zpátky pojistný plech kolem matice a hotovo.



aby ses mohl příště zase vztekat, který hovado to utáhlo?

Na tohle a spoustu podobnejch věcí stačí momenťák z lídlu za pětikilo, napiš ježíškovi

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

29.11.2013 v 14:28 | Nahoru | #75
Koukám, že už máš vyřešené, ale pro budoucí generace, když selže všechno, tak opatrně šikmo po "šroubovici" na obvodu pilkou na železo nebo nějakým dremlem naříznout matici (s citem, abys nepoškodil závit na hřídeli) a pak to jde dolů vpohodě, podmínkou je samozřejmě nová matice .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

30.11.2013 v 05:36 | Nahoru | #76

bushman7 píše: Koukám, že už máš vyřešené, ale pro budoucí generace, když selže všechno, tak opatrně šikmo po "šroubovici" na obvodu pilkou na železo nebo nějakým dremlem naříznout matici (s citem, abys nepoškodil závit na hřídeli) a pak to jde dolů vpohodě, podmínkou je samozřejmě nová matice .

Hej a není jednoduší to odvést tam, kde mají rázový utahovák?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

30.11.2013 v 05:41 | Nahoru | #77

Rebel83 píše: Hej a není jednoduší to odvést tam, kde mají rázový utahovák?



No když máš motor venku, objednáváš stejně díly z partsdepotu a matice stojí nějakých 250,-Kč nebo kolik a naříznutí pilkou bez poškození závitu je otázka deseti minut, tak celkem asi ne, benzín + povolení v servisu taky není zadarmo + zbytečně prodrbaný čas, ale nikomu to nevnucuju, psal jsem, když všechno jiné selže, když matku nařízneš, tak podstatně poklesne napětí kterým působí proti závitu a jde to pak povolit skoro dvěma prsty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

30.11.2013 v 05:57 | Nahoru | #78

bushman7 píše: No když máš motor venku, objednáváš stejně díly z partsdepotu a matice stojí nějakých 250,-Kč nebo kolik a naříznutí pilkou bez poškození závitu je otázka deseti minut, tak celkem asi ne, benzín + povolení v servisu taky není zadarmo + zbytečně prodrbaný čas, ale nikomu to nevnucuju, psal jsem, když všechno jiné selže, když matku nařízneš, tak podstatně poklesne napětí kterým působí proti závitu a jde to pak povolit skoro dvěma prsty

Já ti to neberu. Ale to tvoje "když všechno jiné selže" to už musí být asi velký extrém, když už máš i motor venku

Jinak si živě nedokážu představit, že v tom stísněném prostoru co je kolem kolca, bych cokoliv řezal ať už pilkou či flexou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

30.11.2013 v 05:59 | Nahoru | #79

Rebel83 píše: Já ti to neberu. Ale to tvoje "když všechno jiné selže" to už musí být asi velký extrém, když už máš i motor venku



No motor byl venku, protože to byl nový motor který jsem koupil za toho původního olejožrouta, takže ano, byl to trochu extrémní případ .

Edit když jsme u toho, nemá někdo tucha, co Kawa montuje za řetězová kolečka ve výrobě?

Naposledy editováno 30.11.2013 06:01:05

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

30.11.2013 v 06:00 | Nahoru | #80

verybusy píše: Asi takhle....




To je masakr
Ono je sice hezký, že ty vidlice u nových strojů jsou ultralehký a co já vím co ještě. Když na to člověk poklepe prstem tak to zvoní, jak kdyby to mělo stěnu 0,5mm
U té zx9r je malá výhoda, že tam je ta kyvka ještě "poctivá"

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

30.11.2013 v 06:01 | Nahoru | #81

bushman7 píše: No motor byl venku, protože to byl nový motor který jsem koupil za toho původního olejožrouta, takže ano, byl to trochu extrémní případ .

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

30.11.2013 v 07:42 | Nahoru | #82

Danielos píše: dík

Teď by mě zajímal přesný mechanismus prsknutí



Mě taky,nebyl jsem u toho,odehrálo se to v servisu při výměně řetězovky. Zjevně něco zajišťovalo protoční zadního kola a takhle to dopadlo.Ale řetězovka byla zdárně vyměněna a dokonce mě na tom nechali odjet (všiml jsem si toho až později).Takže vřele doporučuji dojet si někam na rázové povolování,stojí to za to.

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

30.11.2013 v 10:47 | Nahoru | #83
PRSK !










Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

3.1.2015 v 17:24 | Nahoru | #84
Zdar borci! Měl jsem také velké problémy s povolením, bohužel moje situace byla trochu komplikovanější. Na zahraničních fórech jsem se dočetl, že přes rychlost by se kolečko povolovat nemělo - prý hrozí poškození převodovky (jestli to je pravda nevím, ale zvolil jsem raději neutrál). Brzda to samozřejmě neudržela a zapřít špalek o jednoramennou kyvku nemůžu. Rázový utahovák je asi jistota, ale ten jsem po ruce neměl a do servisu se mi s polo rozebranou mašinou v lednu nechtělo. Nakonec jsem ohnul 3mm silný pásek dvě díry, šroub a matka a šikovná pomůcka byla na světě, práce na 3 minuty. Povoleno bylo za pár vteřin (žádný fén, žádné poklepávání...). Použitelné to samozřejmě je i pro dvouramenné kyvky. Mrkněte na fotku. Budu rád, když to komukoliv pomůže.



1 reakcí na tento příspěvek Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

25.7.2018 v 08:08 | Nahoru | #85
Kucí dotaz, na sekundarnim kolečku u šestky horneta se povoluje normalne protismeru Hod. Ruč.?

(reakce na) Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

25.7.2018 v 08:23 | Nahoru | #86
Spajwer> JO

Demontáž sekundárního kolečka..Ani za boha!!!

25.7.2018 v 12:41 | Nahoru | #87
Dík!
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1

TOPlist