bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: metaltec-1
23.11.2013 v 12:50
Zdravím ,mám dotaz ,zda někdo nepoužívá do motoru přísadu Metaltec 1 a jaké má zkušenosti. Děkuji a pište jen rozumné odpovědi . I.





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 23:31 | Nahoru | #1

ppll píše: Je teda nepochopitelný že výrobci bojují o každé procento úspory spotřeby paliva a takovou zázračnou a jednoduchou věc ještě nenašly



To oni jen tak "naoko" aby tam v ramci te snahy mohli nacpat draha kurvitka :) kdyby lili metaltec tak splenej euro 5 i s atmosferickym 5litrovym spodakem :)

JMK: to zas takhle na trhu neee - to spis prodejci ala wurth ,reca - ti tam jezdi opakovane, neco i pujci, pripadne kdyz se rozbije neco s "dozivotni zarukou" tak vymeni apod Ale spis nez zazraky jsou to jen treba predrazene znackove vercajky - wurth stipacky - jako kdyby z oka vypadly knipexum - oboje funguje na jednicku, klasicky stranovy a pouzivam je i fak na prasaka pri nejake improvizaci v terenu - neni flexa - tak na ne lehnu celou vahou oprene o zem a cvaknes 6ku ocel sroub nebo i kaleny draty docela velkyho prumeru a drzej :)

Naposledy editováno 20.11.2014 23:31:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 23:56 | Nahoru | #2
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:54:05

(reakce na) metaltec-1

21.11.2014 v 18:44 | Nahoru | #3
assassin> Myslel jsem podobnou situaci, ne stejnou... holt mně to jedno slovo jaksi vypadlo. Ale je mně jasné, co máš na mysli. A dneska je docela pakárna sehnat opravdu kvalitní cajk, aby to nebyla jen předražená čína "zakabátěná" do známé značky (podobně jako třeba ETA je dneska už také čína a třeba ruční šlehače, to je katastrofa, hlavně plastové převody a spojky. Zn. BRAVO je ohledně těchto přístrojů s kvalitou úplně jinde).
Jinak ohledně těch olejů, na řezání je skutečně bezvadný řepkový olej, akorát se pak musí cajk a mašina čistit, by žluklý olej v tom nesmolnatěl a nesmrděl. A mám podobně nedobrou zkušenost s řeznou kapalinou Texaco - v pile (Kasto twin A4), kde cirkulovala prakticky furt a provzdušňovala se, to docela šlo, ale ve fréze (FGS 50T), kde jsem použil chlazení jen občas (převážně jsem jel plátkovými cajky) a navíc emulze byla v uzavřené vaně, to po 14 dnech smrdělo jako bolná noha a po oddeklování nádrže v ní byl cca 4mm tlustý šlem (na způsob "votápku" na horkém mlíku). Po vyčištění, propláchnutí a náhradě tohoto sajrajtu emulzí zn. Blaser bylo po problémech, Blaser byl navíc i nějak parfémovaný, takže paráda a i na povrchu od HSS cajků to bylo znát.
A k té "doživotní" záruce... jak toto u něčeho vidím, hodně se rozmýšlím, zda to pořídit. Smrdí to až podvodem a klamáním, jelikož životnost je nějak fyzicky daná a výrobce ji nemůže svévolně "papírově" stanovovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist