Padací rámy Přidat reklamu

Téma: metaltec-1
23.11.2013 v 12:50
Zdravím ,mám dotaz ,zda někdo nepoužívá do motoru přísadu Metaltec 1 a jaké má zkušenosti. Děkuji a pište jen rozumné odpovědi . I.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 18:48 | Nahoru | #31

Mrcan píše: ...vyšší viskozita umožňuje vyšší výkon...



Tak, a teď tu o perníkové chaloupce. Ohledně "havarijního stavu motoru" - už bylo několikrát poukázáno na přísadu molybdensulfidu, která skutečně dokáže udržet ložiska nějakou dobu v chodu i při ztrátě oleje, proto se tato přísada používala už za války v leteckých motorech a dnes se používá třeba v transmisích vrtulníků. Nejde o to motor/převody zachránit, anóbrž prodloužit životnost cca o 15 minut, což leckdy může rozhodovat o úniku před zajetím.
Ale o molybdensulfid u "metaltecu" dle všeho zřejmě nejde a všechna tvrzení o "nadmíře spokojenosti" jsou očividně založena na subjektivních dojmech a na placebo efektu.
U normálně provozovaného motoru se MoS2 nijak neprojeví, navíc je třeba olej s takovou přísadou vytvořit rovnou - dodatečné přidání MoS2 nevytvoří dostatečně koloidní roztok, čili "domácí" aditivace oleje v tomto smyslu není možná. A např. neexistuje objektivní důkaz o tom, že by třeba onen motor v sekačce s tímto sráčulínem v oleji běžel lépe, natož aby měl znatelně větší životnost.

(reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 19:07 | Nahoru | #32
Mrcan: Hele, ty fakt věříš, že válec na kterém je opakovaným měřením zjištěna nulová komprese se nalitím nějakého přípravku spraví tak, že na něm najednou naskočí 26 barů?

Viz měření na stránkách metaltec-1.cz

(reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 19:20 | Nahoru | #33

Mrcan píše: assassin> já jediné, co ti můžu na to říci je to, že při preventivním použití nedochází k tak rychlému opotřebení třecích ploch (poznáš to při výměně oleje - téměř čistý) čímž se prodlužuje životnost, lepší starty (nejsou "suché"), vyšší viskozita umožňuje vyšší výkon... jinak to video ukazuje chování oleje a metaltecu při havarijním stavu motoru. Doufám, že jsem se "vyžvejkl" srozumitelně...blbě se to popisuje. Ještě dodám pro jistotu - dává se jen 50ml na 1l oleje - olej tam stále je...
Tímto již končím - chtěl jsem původně jen napsat moji zkušenost aby jste nazatracovali něco, s čím jsem již několik let spokojen , a to bez vyzkoušení...



Jak ale tu vyssi zivotnost poznam ? Ja mam motorku 12let se 40tis sem ji koupil a v podstate neservisuju - olej bezne prejizdim o nekolik tisic a olej mam taky temer cisty (teda neni v nem kov, cernej je) a stale to funguje - dewwilovi ta sama motorka najela asi 180tis - to mam tak na dalsich 20let - kdyz to ten metaltec zdvojnasobi a motorka najede 300-400tis - k cemu to bude kdyz uz dnes je to zastaralej a nepouzitelnej krap?
To same u aut, nasi maj 350tis na oktavce, ja mel na sluzebnim fordu 370 - motory slapou jako zamlada ale na aute uz je to docela znat - co je mi platny ze motor s metaltecem (kdyz uznam ze funguje) vydrzi dvakrat, trikrat, ctyrikrat tolik kdyz zbytek toho auta uz bude davno v panu? Z modernejsich aut v mem okoli neznam zadne ktere by se zadrelo nebo vybehalo - obvykle odejde turbo, vstriky, dvojhmota, cerpadlo - nebo to ten metaltec taky zachrani?
Jak to zlepsi start u motoru kterej chyta na otacku? Chytne na ctvrt otacky? Ten vykon uz je jasne meritelna vec - je nekde nejak zmerene ze to ma po te zazracne vodicce vetsi vykon? Tobe auto a motorka s timhle jede znatelne lip ?

Me jen zajima s cim si spokojen, ja jsem totiz spokojen s tim beznym olejem a zajima me v cem s to zlepsi - test s ocelovejma valeckama je fajn, ale jak se ti projovi v mem aute?

metaltec-1

20.11.2014 v 19:23 | Nahoru | #34
Jinak teda jezdim s autem ktery ma uz KO hydraky a mozna je i lehce nekde chyceny na nakym cepu - jezdil jsem bez oleje - klidne firme metaltec poskytnu vybornou reklamu tady na foru (budu je vsude chvalit) kdyz se motor po naliti toho zaraku sam opravi :) jsem ochotnej zajet i na brzdu a zmerit pred a po aby byl konecne k dispozici graf kterej ukaze ten narust vykonu...

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

20.11.2014 v 19:32 | Nahoru | #35
Punto 1,2 najeto 170 tis. a šlape jak švýcary. Někteří ze stromklubu nájezdy na 650 stromu ne daleko od 200 000km, moto pomalu ještě prodejná záležitost (samo po stočení). A teď pozor, to vše BEZ Metaltecu-1.
Proč bych si měl zvyšovat provozní náklady Irenko, řekni mi proč?

Naposledy editováno 20.11.2014 19:32:55

(reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 20:19 | Nahoru | #36

oldy píše: Punto 1,2 najeto 170 tis. a šlape jak švýcary...



Tento motor je při takovém kilometrovém nájezdu teprve zajetý-zaběhnutý a začíná mu jeho "zlatý služební věk". Motory Fiat řady "FIRE" jsou obecně velmi povedené a pokud s nimi člověk nezachází jako ras, vydrží věčně a kastli třikrát přežijí. Oproti tomu se tradovalo, že motor Trabant vydrží 300000km a kastle vydrží 3 motory... i na tom byla kupa pravdy (pokud neurezne "vlaštovka").
Není důvod, proč do motoru dávat nějaké "zázraky=placeba", když výrobce moc dobře ví, proč pro konkrétní motor předepisuje ten a ten olej. A už vůbec není pravda, že supermoderní olej bude pro starý motor lepší, jak olej předepsaný kdysi výrobcem, v praxi tomu bývá přesně naopak.

(reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 20:44 | Nahoru | #37
J.M.K.> Psal jsem, že končím ale nedá mi to a musím ještě jednou a naposled (opravdu) zareagovat - je to úžasné říci " Země nemůže být kulatá, protože vidím v dáli ty kopce. Dál jsem nebyl ale takto to prostě asi musí být...." Mě to je jedno jestli si to někdo naleje do motoru nebo ne, otázka zněla "kdo má zkušenosti s Metaltece" - jak můze na tuto otázku napsat "nebrat", "sračka..." atd když to nevyzkoušel a je to jen jeho subjektivní názor, neověřenej, kritickej ke všemu co nezná...
Já to znám (předem jsem řádně proštudoval stránky a infornoval u lidí, kteří to používali - ještě že jsem se neptal tady...), moji kamarádi také, mám to i v autě za 1mil. , a to všude i v automatu a jsem nad míru spokojen - snížila se mi spotřeba, v zimě bezproblémové starty, ztišil se motor a při výměně oleje vypouštím čistý olej...nic jiného jsem neočekával. Co mi to přineslo - snížení spotřeby cca 8-12%, nyní používám nejlacinější oleje, takže s úsporou...ale hlavně očekávám prodloužení životnosti....za těch cca 800 Kč jednou za 40000Km to stojí. Je pravda, že nemám motorku - mám jen blbou čtyřkolku. Sbohem

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

20.11.2014 v 20:50 | Nahoru | #38
Ok tzn sla dolu spotreba o 10procent. To jsem chtel slyset.
Bezproblemove starty jsou u aut za 1mio dnes pomerne rozsireny standard

metaltec-1

20.11.2014 v 20:50 | Nahoru | #39
Teda auto za milion a bez tý zázrakosračky horší zimní starty?Ztišení motoru?To je fakt auto za všechny prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 20:52 | Nahoru | #40
assassin> Bezproblémové starty(naprostobezproblémové)je u mě standartem na autě za 50 palackých

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 20:59 | Nahoru | #41

Packyn píše: assassin> Bezproblémové starty(naprostobezproblémové)je u mě standartem na autě za 50 palackých



No ale s vodickou by byly bezproblemovejsi...
Ta uspora zni jako slusnej argument - jen nevim jestli je prokazatelna - ja jezdim jeden tejden za 6.5.... Druhej za 7.5 .... Nic ustaleneho - ale muzu to tam zkuit nalej a mel bych jezdi za 6.5 max, nektery tejdny za 6... A jeste bych to udelal tak ze bych dal lahvicku kamaradovi a sel pryc at ji tam podle sve vule naleje nebo ne - treba at si hodi korunou - ze ja to pak poznam podle spotreby ...

Samo by bylo fajn kdyby zmizelo to cvakani a mlaceni z rozvodu ...

Akorat se obavam ze kdyby to u me nfungovalo tak stejne priznivci zazraku reknou ze sem debil a neumim to tam spravne nalejt...

Naposledy editováno 20.11.2014 21:01:49

(reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 22:44 | Nahoru | #42
[quote=assassin...kdyby to u me nfungovalo tak stejne priznivci zazraku reknou ze sem debil a neumim to tam spravne nalejt... [/quote]

Moje řeč, někdy mně příznivci-propagátoři podobných "zázračných vodiček" přijdou jako naprosto tupohlavé ovce = ideální oběti "šmejdů", prodávajících za 50000Kč sadu hrnců z prachobyčejného nerezu (někdy ani to ne), jaká se normálně v krámě sežene za 3 "klacky", leckdy i méně.

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

20.11.2014 v 23:08 | Nahoru | #43
JMK: ja zas zaraky kategoricky neodmitam :) chodi k nam do dilny prodejci ruznyho naradi a sem tam nejakej "zazrak" fakt funguje - je fakt ze je to proste treba jen poctive a z dobrych materialu udelane naradi - treba lehce predrazene - ale ja mam pro tohle slabost, s tim je radost pracovat - za to sem fakt ochotnej vysypat balik...

(reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 23:19 | Nahoru | #44
assassin> Možná máš na mysli tu situaci, kdy jsme se (s bývalkou) před pár lety nachomýtli na Štatlu na vánoční trhy a na náměstí byl jeden stánek s noži a byla to fakt poctivá, malosériová kvalita, dodnes slouží a i když jsem nedávno sehnal GUS 650, tak tyto beru stále poctivě pískovcem a břidlicí, s tím diamantovým kotoučkem na oné brusce si na ně netroufnu. Zato obyčejné "plecháče" to brousí výborně. Je to zřejmě umění, narazit na opravdu poctivého prodejce kvalitního a nešizeného vercajku. Ale jinak máš recht, že já osobně jsem k podobným nabídkám krajně nedůvěřivý, zvláště, když nemám možnost na místě si ověřit, zda je onen vercajk fakt tak kvalitní, jak prezentováno jest.
Ale co se týče těch přídavků do oleje/benzinu, tak do oleje bych nedával zásadně nic, ale před časem mně chlapi v jiném vlákně poradili "Super Benzin aditiv" a ten u veterána vypadá, že opravdu funguje, hlavně ohledně startů a jsem zvědav, jak dopadne první jarní start (auto je zazimováno s plnou nádrží). Ale tam půjde o to, že to jen potlačuje negativní vlivy těch sraček v dnešním českém "benzinu" - nebylo by třeba nic přidávat, kdyby byl benzin takový, jaký má být.
Na druhou stranu od stejné značky existuje i "Super Diesel Aditiv" a toho jsem před časem zkušebně natlaskal jednu plechovku do auta s motorem Hyundai 1.5CRDi a (za všechny nádrže, na které plechovka stačila) nebyl absolutně žádný rozdíl ve spotřebě, výkonu ani projevu motoru.

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

20.11.2014 v 23:22 | Nahoru | #45
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:53:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 23:31 | Nahoru | #46

ppll píše: Je teda nepochopitelný že výrobci bojují o každé procento úspory spotřeby paliva a takovou zázračnou a jednoduchou věc ještě nenašly



To oni jen tak "naoko" aby tam v ramci te snahy mohli nacpat draha kurvitka :) kdyby lili metaltec tak splenej euro 5 i s atmosferickym 5litrovym spodakem :)

JMK: to zas takhle na trhu neee - to spis prodejci ala wurth ,reca - ti tam jezdi opakovane, neco i pujci, pripadne kdyz se rozbije neco s "dozivotni zarukou" tak vymeni apod Ale spis nez zazraky jsou to jen treba predrazene znackove vercajky - wurth stipacky - jako kdyby z oka vypadly knipexum - oboje funguje na jednicku, klasicky stranovy a pouzivam je i fak na prasaka pri nejake improvizaci v terenu - neni flexa - tak na ne lehnu celou vahou oprene o zem a cvaknes 6ku ocel sroub nebo i kaleny draty docela velkyho prumeru a drzej :)

Naposledy editováno 20.11.2014 23:31:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

20.11.2014 v 23:56 | Nahoru | #47
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:54:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

21.11.2014 v 00:04 | Nahoru | #48

ppll píše: assassin>Možná bys stejného výsledku dosáhl i s čínskýma štípačkama, pokud bys je ale napřed namočil do toho zázraku



Jj :)

Storka : meli jsme spesl reznej olej od wurtha, stal majlant, ale na zavity fakt supr - obcas pro nas dela jako privydelek starej pan - soustruznik - ale fakt fachman, to sem fakt cumel co ten umi - a ty finty no skoda mluvit - tak mu otec odlil zazrak a po tejdnu kdyz se jelo pro vyrobky tak povida ze je to super - skoro jak vegetol (nebo nakej tenhle rostlinej olej) a ono fakt - ten rostlinej olej reze snad jeste lip - jen teda od toho jsou nastroje casem ukepeny a musi se umejt... A tak nejak je to se vsema zazrakama - nejlepsi vodicka na uvolnovani zavitu funguje "skoro tak dobre" jako cervena brzdovka ... Atd atd

(reakce na) metaltec-1

21.11.2014 v 00:35 | Nahoru | #49
-

Naposledy editováno 11.05.2015 13:54:18

metaltec-1

21.11.2014 v 08:04 | Nahoru | #50
Já automaticky vyřazuju vše na čem je napsáno "nano".

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

21.11.2014 v 08:05 | Nahoru | #51
...zastoupení pro ČR mám můj kámoš, takže mi to logicky nabízel...s díky jsem odmítnul, protože tomu taky nějak nevěřím a hlavně, pořád si myslím, že u zdravýho motoru není nutný čímkoliv dopovat olej, pokud se používá předepsaná specifikace...jsem mechanik, olej a veškerej servis dělám tak, jak by se dělat měl, nijak svůj bajk nešidím a vím, že 200.000km pro motor v mašině neznamená smrt, pokud dostává to co má, to samý pro motor třeba u koncernovýho TDI půl milionu km taky neznamená nic...ale...jinej náš společnej kámoš (klidně na něj přes PM poskytnu kontakt, není to fiktivní osoba o který jedna paní povídala) má firmu na zemní práce, jezdí starou Liazkou, u který mu neustále hvízdalo servo a měl hlučnou převodovku, takže to tam na zkoušku nalil a...po čtyřech otočení volantem z dorazu k dorazu servo přestalo naříkat, převodovka ztichla a řadit jde čistě...po téhle zkušenosti to začal lejt do všech olejových náplní svých strojů a je spokojenej...tvrdí, že se chod motorů zklidnil a ztišil, nic nezadřel a vše mu funguje líp než před tím...z toho pro mě vyplívá, že to motor určitě nezničí a nejspíš ten přípravek zlepší mazací schopnosti oleje, ale pořád jsem přesvědčenej, že u zdravýho motoru je to zbytečný...o záděrový zkoušce s válečkem z ložiska psát nebudu, i když i ta mě celkem překvapila a to ve prospěch Metaltecu...

(reakce na) metaltec-1

21.11.2014 v 18:44 | Nahoru | #52
assassin> Myslel jsem podobnou situaci, ne stejnou... holt mně to jedno slovo jaksi vypadlo. Ale je mně jasné, co máš na mysli. A dneska je docela pakárna sehnat opravdu kvalitní cajk, aby to nebyla jen předražená čína "zakabátěná" do známé značky (podobně jako třeba ETA je dneska už také čína a třeba ruční šlehače, to je katastrofa, hlavně plastové převody a spojky. Zn. BRAVO je ohledně těchto přístrojů s kvalitou úplně jinde).
Jinak ohledně těch olejů, na řezání je skutečně bezvadný řepkový olej, akorát se pak musí cajk a mašina čistit, by žluklý olej v tom nesmolnatěl a nesmrděl. A mám podobně nedobrou zkušenost s řeznou kapalinou Texaco - v pile (Kasto twin A4), kde cirkulovala prakticky furt a provzdušňovala se, to docela šlo, ale ve fréze (FGS 50T), kde jsem použil chlazení jen občas (převážně jsem jel plátkovými cajky) a navíc emulze byla v uzavřené vaně, to po 14 dnech smrdělo jako bolná noha a po oddeklování nádrže v ní byl cca 4mm tlustý šlem (na způsob "votápku" na horkém mlíku). Po vyčištění, propláchnutí a náhradě tohoto sajrajtu emulzí zn. Blaser bylo po problémech, Blaser byl navíc i nějak parfémovaný, takže paráda a i na povrchu od HSS cajků to bylo znát.
A k té "doživotní" záruce... jak toto u něčeho vidím, hodně se rozmýšlím, zda to pořídit. Smrdí to až podvodem a klamáním, jelikož životnost je nějak fyzicky daná a výrobce ji nemůže svévolně "papírově" stanovovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

22.11.2014 v 00:09 | Nahoru | #53
F

Naposledy editováno 11.05.2015 13:54:36

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

22.11.2014 v 07:45 | Nahoru | #54
Tak mi to nedalo a zjistil jsem, že do CBR jsem lil MiliTec, ale to na věci nic nemění, jelikož je to prej stejnej zázrak jako MetalTec...

(reakce na) metaltec-1

22.11.2014 v 11:19 | Nahoru | #55
smen> GSXR rok 93 má PRI? Mám 94 a ne.

1 reakcí na tento příspěvek metaltec-1

22.11.2014 v 12:08 | Nahoru | #56
Vrátil bych se k tomu videu.
To musí přesvědčit skoro každého. Navíc motorkáři neví, co by své motorce ještě dopřáli a moc u toho nepřemýšlí...každý desátý si to poběží koupit. Zajímal by mě opravdu nezávislý test.
Na videu použili olej z rozdělané láhve.
Metaltec se má dávat v poměru 1:20 k oleji a ne 1:1 jak je na videu.
SKF válečky z ložiska se nějak podezřele rychle vydřeli. Nebyl v té flašce s olejem neaditivovaný olej? nebo nějaká řezná kapalina?
nemáte to někdo doma a nechcete to otestovat?
stačilo by do plechovky dát olej, kus železa a tupou stranou vrtáku do toho začít vrtat (ideálně sloupová vrtačka, nebo akuvrtačka s nastavitelným momentem)
a pak znovu s metaltec-1 v poměru 1:20. Sice to nic o mazacích schpnostech nedokáže, ale zajímalo by mě to.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

22.11.2014 v 12:19 | Nahoru | #57
dewwil> no tak to jsi si "naběhnul" jako můj kámoš ze Dvora Král. Militec se prodává v USA (pro EU je název Metaltec) a je určen pro armádu (to co mi to dovezli kluci z Iráku) ale on koupil lacinější Militec tady v krámě a je to nějakej sajrajt z Polska.

(reakce na) metaltec-1

22.11.2014 v 12:25 | Nahoru | #58
spacy> zadej si na youtube název a najdeš tam plno dalších...nevěřím tomu, že by to všichni chtěli oblbnout...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) metaltec-1

22.11.2014 v 12:38 | Nahoru | #59

Mrcan píše: dewwil> no tak to jsi si "naběhnul" jako můj kámoš ze Dvora Král. Militec se prodává v USA (pro EU je název Metaltec) a je určen pro armádu (to co mi to dovezli kluci z Iráku) ale on koupil lacinější Militec tady v krámě a je to nějakej sajrajt z Polska.



No já to měl od Máry Matouška, když to jezdil v CBR taky, tak nevím, ale je mi to vcelku jedno, již to nepoužívám a mý TL1000R najelo s pravidelným servisem 184tkm a nějaký drobný do prodeje jen na kvalitní oil od Motulu 5100 10W-40 JASO-MA a Bel - Ray 10W-40 bez problému, proto si myslím, že při dobré péči a dodržení serv. intervalů tyto přísady nejsou potřeba... Ale Horst Fuchs by z těch prodejů měl radost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kde? Repas tlumiče řízení a zadní j... Suzuki GSX-R 750 motokuba-keči 14 19.2.2019 v 18:10 JeckyllaHyde
Jakým směrem nasadit pneu Suzuki GSX-R 750 ALESANDREA 25 3.2.2019 v 06:08 VlaHa
Tuhá spojka Suzuki GSX-R 750 Suzuki GSX-R 750 s.a.v.a.g.e. 8 29.1.2019 v 14:15 _Michal
GSX-R 750 k7 okruhovka [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 Stalin111 61 11.12.2018 v 17:58 Sonicek
Výfuk gsx-r 750 Srad Suzuki GSX-R 750 Kacko 3 29.11.2018 v 23:45 mischa638

TOPlist