globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly v ročnících?
Ahoj všem. Zajímají mě rozdíly v ročnících těhle dvou strojů a popřípadě kterou a proč by jste volili. Technicky o nich tak nějak představu mám. FJR je o něco lehčí, sportovnější, řaďák, ST robustnější, V4, ve vysokých rychlostech se díky vrchnímu kufru údajně rozvlní. To sou věci co sem si tady přečetl, ale zajímá mě názor těch co s nimi mají osobní zkušenost. Zajímá mě hlavně komfort. Ochrana před větrem, posaz, ovladatelnost atd.... a hlavně jestli byli nějaký rozdíly v jednotlivých ročníkách. Třeba u FJR sem se dočetl že k nějakým úpravám došlo v roce 2003 kdy se třeba přední blinkry přestěhovali ze šťopek do kapoty a pak narazím na tenhle inzerát kde je údajně ročník 2005 s bliknama na šťopkách a sem v pasti. U ST sem nikde nenarazil na informaci že by k nějakým úpravám došlo. Že by se povedl hned napoprvé? Jde mi o pohodlný cestování, ale i o courání "kolem komína". 20 už mi nějakej pátek není, měřím 187 a nějakou chvíli už jezdím, takže výkon a váhu si umím spočítat. Na cestování se mi jeví lepší ST a na kratší vrknutí zase FJR kdy sundám kufry a dá se. Kdo viděl ST bez kufrů ví že sundávat je se nedoporučuje Takže vlastně otázka je nasnadě: Díky všem za rozumné odpovědi.
Anketa: Která je univerzálnější?
ST 1300 Pan European
35%
15
FJR 1300
65%
28
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 22:42 | Nahoru | #1
za me FJR...z duvodu, kterej si napsal sam.Sundas kufry a muzes se vyblbnout po okoli.Kdyz das vyssi plexi, tak se i cestovat da.Na Europeanu sem nejel, ale muz od pohledu to na jizdy kolem komina moc neni.Jediny co mi u FJR prijde pekelny, je ta spotreba , kdyz se za to trochu veme.Jinak je to super motorka.Poctivej stroj.

Naposledy editováno 04.11.2013 22:54:33

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 22:43 | Nahoru | #2
Oba jsou střepy nekupuj ani jeden ale FJR zvládlo aj Rumunskou šotolinu

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 22:47 | Nahoru | #3
ale jinak jsem se na tom svezl a pro mě docela sklamání,jako jede to jako prase ale jinak tím to pro mě asi haslo



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 22:49 | Nahoru | #4
Kopriw> Ono ST si taky umí vzít 9/100 když tomu na dálnici zatopíš, ale to není nic pro mě. Lítat 200 se mi na tom nechce. Tak 140 a to si obě vezmou cca 6,5 což je paráda.

Naposledy editováno 04.11.2013 22:53:30

(reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 22:52 | Nahoru | #5
magoss> Já chtěl Bawko, ale znám jednoho co to má věčně rozhašený a to mě odrazuje woe Ono když to taháš do lesa tak věřím že tě FJR nenadchlo. To já si do lesa vemu kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 22:55 | Nahoru | #6

Lucky-Jarda píše: Kopriw> Ono ST si taky umí vzít 9/100 když tomu na dálnici zatopíš, ale to není nic pro mě. Lítat 200 se mi na tom nechce. Tak 140 a to si obě vezmou cca 6,5 což je paráda.


a jak si to udelal?ja bych za tech devet byl rad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 22:56 | Nahoru | #7
Kopriw> Já nic, já jen četl co psal Simír kterej je měl obě jako služební.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 22:59 | Nahoru | #8

Lucky-Jarda píše: Kopriw> Já nic, já jen četl co psal Simír kterej je měl obě jako služební.


jo tak, ja ji mel pujcenou na vikend a dopocital sem se nejakejch jedenacti...podobne pri mym stylu jizdy bralo kamaradovo XJR.To ma mozna i stejnej motor ne? Kazdopadne oboje to jede super.Me to teda prijde takovy sterilni oproti HD, ale pak se clovek podiva na tacho.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:06 | Nahoru | #9
Kopriw> Já četl že motor je pro FJR úplně novej. 11 už je hódně, ale já nejsem žádnej střelec a na tyhle hodnoty se nedostanu. Jasný že oproti HD je ten motor nudnej, ale na HD bych nechtěl upalovat 140 po dálnici naloženej, ve dvou na dovču Možná tak na Elektře, ale to je jiná cenová.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:12 | Nahoru | #10

Lucky-Jarda píše: Kopriw> Já četl že motor je pro FJR úplně novej. 11 už je hódně, ale já nejsem žádnej střelec a na tyhle hodnoty se nedostanu. Jasný že oproti HD je ten motor nudnej, ale na HD bych nechtěl upalovat 140 po dálnici naloženej, ve dvou na dovču Možná tak na Elektře, ale to je jiná cenová.



HD te nuti cestovat po staru na drsnaka

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:16 | Nahoru | #11
Jardo nevím já toho samého truhlíka s BMW znám taky ale tuším že to měl rozhašený jen jednou jinak asi ne čeče..
jinak já jsem s tím jel cca 30 km po silnici a nevím o proti BMW mi ti přišlo jak neohrabané prase,ale zátah to má teda zas pořádnej to jo .

ale není to soudek pro mě ale kdyby jsi chtěl XJR tak vím o jednom moc hezkým z HK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:17 | Nahoru | #12
Kopriw> já myslel že HD je dělaný jen na cestování po rovince

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:20 | Nahoru | #13

Kopriw píše: HD te nuti cestovat po staru na drsnaka


No jo, ale když dám 200t za HD pojedu leda tak do prdele páč mi na dovolenou nezbude Né, vážně. já nejsem proti a stejně se k čoprům vrátím, ale dokut to jde chci skusit všechno. Nemám rád ty co ti u piva vyjmenujou klady a zápory všech mašin na světě, ale nikdy na nich neseděli a z čopra nikdy neslezli. A když nechci vypadat jak oni tak budu buť držet hubu a nebo si to prostě všechno osedlám Taky sem viděl rudě když mi někdo řekl že čopr nejede, nebrzdí a nezatáčí když sem měl doma Virago 1100 a víš co? Koupil sem Deauvillku 650 a Virgl proti ní fakt nejede, nebrzdí a nezatáčí A stejně ho mám rád

(reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:25 | Nahoru | #14
magoss> Já vím že to bylo rozhašený jednou, ale za ty prachy co stála oprava mám Deauvillku Ona FJR i ST budou proti GS působit neohrabaně, maj o pěknejch pár desítek kil víc, ale to je daň za pohodlí a ochranu. A XJR né, chci autobus, mikrobus mám

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:28 | Nahoru | #15
Ta cena byla moje chyba,kdybych poslech všechny co mi radili a nebyl jsem zaslepen (blafama) tak jsem mohl mít orpavdu tak o 30-40 levněji..prostě se na mě bezvadně napakoval no ale to byla prostě moje chyba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:31 | Nahoru | #16

magoss píše: Kopriw> já myslel že HD je dělaný jen na cestování po rovince


proc mi to nikdo nerekl?ja kreten s tim zbytecne jezdim okresky

(reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:31 | Nahoru | #17
magoss> To znám, ale co už, hroch je v cajku a to je důležitý. Ono RT1150 taky není k zahození a má šestku kterou do FJR i ST jaksi pozapoměli dát

(reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:32 | Nahoru | #18

Kopriw píše: proc mi to nikdo nerekl?ja kreten s tim zbytecne jezdim okresky


A to je to co říkám, člověk se prostě pořád učí

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.11.2013 v 23:36 | Nahoru | #19
Ahoj, já dávám hlas pro ST1300. Měl jsem ho, bohužel kratší dobu než bych si přál. Rovnou ale uvedu, že na FuJaŘe jsem nejel, ale taky jsem o ní logicky přemýšlel. A proč jsem vybral Pana? Protože se mi podařilo koupit suprovej kousek za zajímavý peníze.
Co vím - FJR prošlo modernizací v roce 2006 - nový kapoty, nový budíky, celkově delší převod na pětku, bliknry atp. Hodně důležitá změna ale prý byla v tvarování kapotáže, resp. části bočních plastů, který byly od 2006 nastavitelný - motor a chladič víc "oddechoval" do vzduchu a už ne tolik do rozkroku jezdce, což bylo hodně vytýkano prvnímu FJRu.
Pokud vím ohledně Pana - rok 2002 měl černý ráfky a na bočních kapotách jen obyčejnou samoplepku s logem Pan European, od roku 2003 už stříbrný ráfky a "plastickej" znak a od roku, nechci kecat - opravte mě někdo, 2008 měl navíc malý černý nelakovaný boční plasty pod sedlem, který zleva zakrývaly prostor u "kolečka" nastavení tuhosti centrálu a vpravo prostor pod baterkou. Jinak ohledně Pana údajně nic jinýho.

Pan i FJR jsou 5ti kvalty. Podle mě je zbytečný aby tyhle motorky měly 6q. Pan má dost krouťáku i dost výkonu už lehce nad volnoběhem, na pětku se nechá jezdit od 60 - 70 km/h a vim, že na pětku při 90 km/h točil 3000 ot., při 120 km/h točil 4000 ot. Jízda na něm je dost dynamická, motor je parádní - je to spojení charakteru V2 s jemností V4 a fakt se mi to strašně líbilo. Kardan bezproblémovej, např. oproti R1150 GS je to samet, ale je to prostě kardan - musí se něj trošinku opatrnějš při podřazování a když motor podtočíš, což se moc často nestává, dá o sobě vědět. Duální brzdy jsou na tuhle motorku velmi vhodný, asi nemůžu říct, že nutný, ale vzhledem k hmotnosti je to určitě velmi dobrá volba. Měl jsem verzi s ABS a to šlapalo dobře - nezabíralo zbytečně brzo a když zabralo, bylo poměrně nenásilný. Celkově ta motorka je taková hodná, čitelná a "hladká", prostě vyloženě příjemná. Co už nemusí být každýmu příjemný je hmotnost - cca. 330 kg neni málo, při sportovním svezení je to znát při nájezdu do zatáček - poklápí se skvěle a hodně, ale ta valící se masa hmoty je prostě fyzika, naopak Pan se díky svý hmotnosti a dobře dimenzovanýmu podvozku perfektně chová při jízdě po zvlněným asfaltu a i zdánlivě horší cesta je na něm mnohem příjemnější než např. na R1150 GS. Manipulace na místě je kapitola sama pro sebe - je to těžký jako prase, tvar jako ocucanej bonbón, má to dvě madla vzadu, jedno boční madlo a gumový řídítka. Mě to problémy nedělalo, ale leckoho to donutí přemýšlet kde a jak motorku zastaví. Spotřeba mezi 5 a 10, dle stylu jízdy. Díky kvalitám motoru jsem ale běžně jezdil kolem 6,5 - 7, a to i hodně svižně. Kapotáž je famózní, v dešti jsem měl mokrý špičky bot, malinko ramena a vršek helmy, elektricky stavitelný plexi je senzační a účinný a hlavně se oproti FJRku nevrací zpět do "nulový polohy" po vypnutí klíčku. Člověk neni zamušenej, při 5°C je na motorce naprosto fantasticky, ale nedá se na tom v létě - nevim jak moc topí FJR, ale Pan topí v létě jako svině, koule v jednom ohni. Díky tý kapotáži je vnímaní rychlosti posunutý o dost vejš, celkově se na tom jezdí prostě svižně a při výletech s lidma na "normálních" motorkách mě to prostě nebavilo a byl jsem děsně znuděnej.
Pokud Pana pošleš k zemi a neutíráš si zadek tisícovkama, asi si dojezdil. Na ráně je úplně všechno a je to děsně drahý a děsně málo k mání jako použitý. Boční origo kufry jsou fajn, bez nich je motorka děsně hnusná, ale jsou malý a maj blbej tvar (špatně využitelnej). Měl jsem origo topcase. Potěšením mi byl origo kobereček honda na dně kufru, ale plotna je zapuštěná dovnitř kufru a kufr je uvnitř dost nízkej. Holka si ale pochvalovala velikou opěrku na kufru a mělo to i malý loketní opěrky. Palubka je perfektně čitelná, má krásný prosvětlený logo Pan European, má všechno na co si vzpomeneš včetně intenzity podsvícení, ale palubák mi přidával 0,5 litru na průměrný spotřebě. Super jsou kastlíky v kapotáži vedle nádrže - vpravo malej (na doklady, rukavice, kuklu, nákrčník), vlevo jednou tak hlubokej a zamykatelnej - bomba). Altík je tam, teď nevim přesně jestli cca. 750 nebo 850 W takže neni problém světýlka, navigace, zásuvky atp.
Celkově je to nejlepší motorka, kterou jsem kdy měl a celkově kterou jsem kdy i řídil. Všechno má svý ale. Do teď brečim, že jsem jí prodal, ale nejsem si úplně jistej, jestli bych tohle chtěl znova. Je to vyšší třída, která má na co si vzpomeneš, ale souvisí s tim i komplikovanost (a je to dost složitá a komplikovaná motorka) a náklady. Na stranu druhou je to příklad spolehlivosti a nebojim se říct, že i "dokonalosti". Závěrem jen uvedu, že jsem si četl na stránkách nějakýho amíka, kterej psal, že když měl na Panu najeto 96 000 mil tak měnil jednu přední žárovku a ložisko na kardanu a v 98 000 mílích ložiska v krku. V tý době měl najeto 128 000 mil a mimo běžnýho servisu a údržby nic jinýho neměnil. Míle je 1,609 km ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:36 | Nahoru | #20

Lucky-Jarda píše: No jo, ale když dám 200t za HD pojedu leda tak do prdele páč mi na dovolenou nezbude Né, vážně. já nejsem proti a stejně se k čoprům vrátím, ale dokut to jde chci skusit všechno. Nemám rád ty co ti u piva vyjmenujou klady a zápory všech mašin na světě, ale nikdy na nich neseděli a z čopra nikdy neslezli. A když nechci vypadat jak oni tak budu buť držet hubu a nebo si to prostě všechno osedlám Taky sem viděl rudě když mi někdo řekl že čopr nejede, nebrzdí a nezatáčí když sem měl doma Virago 1100 a víš co? Koupil sem Deauvillku 650 a Virgl proti ní fakt nejede, nebrzdí a nezatáčí A stejně ho mám rád


ja skatulkovani taky nesnasim.Nicmene po spouste ruznejch motorkach sem skoncil u HD.Duvod je takovej, ze me ta motorka proste bavi.Je tak zkurvena a neriditelna, az to nema chybu
najednou mi vsechno ostatni prijde dokonaly a nudny to ale neznamena, ze nejak opovrhuju ostatnima masinama.Jen se do vas seru tak jako vy do me naopak si vic pokecam s normal motorkarema, nez s lidma okolo HD nekde na salamounce.Vetsina lidi co tyhle motorky vlastni je ma stejne jako doplnky k Audi Q7 a velkymu baraku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:49 | Nahoru | #21
Piwell> Díky moc! Jen asi doplním že FJR údajně topí ještě víc než ST a proto došlo k předělání kapot. To padnutí ST je něco na co sem myslel dost. Viděl sem chlapíka co Pana odložil v nulový rychlosti a zrcátko šlo do kopru (nemluvím o škrábancích na krytu padáku a kufru) Jen to zrcátko bude ranec Když rozmlátím origo kufr bude to taky ranec a nenahradím ho, na FJR můžu dát giwi a v pohodě. Pan má kufry co zapadnou do plastů. Že já si vždycky vyhlídnu

(reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:50 | Nahoru | #22

Kopriw píše: ja skatulkovani taky nesnasim.Nicmene po spouste ruznejch motorkach sem skoncil u HD.Duvod je takovej, ze me ta motorka proste bavi.Je tak zkurvena a neriditelna, az to nema chybu
najednou mi vsechno ostatni prijde dokonaly a nudny to ale neznamena, ze nejak opovrhuju ostatnima masinama.Jen se do vas seru tak jako vy do me naopak si vic pokecam s normal motorkarema, nez s lidma okolo HD nekde na salamounce.Vetsina lidi co tyhle motorky vlastni je ma stejne jako doplnky k Audi Q7 a velkymu baraku



Amen.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:55 | Nahoru | #23
Kopriw> Vím o čem mluvíš. Znám jednoho co si každou sobotu oblíkne hadry origo HD za padesát táců, sedne na Elektru a jede ne náměstí na kafe aby všichni viděli že ji má. Na GG dojel svým Lexusem, ale pokaždý když přijde řeč na GG mluví o hotelích kde zaparkuješ mašinu na dvoře A to samí je u BMW. Vybavení od Touratechu za 100 táců, obutý špalky a pojezdíš ho v sandálích na třindě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:57 | Nahoru | #24
Lucky-Jarda> Jo to jo. Ty kufry jsou neskutečný rance. Topcase když zničíš tak dáš jakejkoliv, ale ty boční můžou způsobit tolik finanční bolesti, až to nebude hezký a ničim to nenahradíš. To samý ty zrcátka jak píšeš a plexi, kapoty ... FJRek je ještě dost, Panů je ale málo, míň než by se možná zdálo
Loni jsem někde zahlídl origo topcase na Pana a stál kolem 420 Euro. Kryty zrcátek kolem 2500,- za kus. Ale je to jen ten plast. Podle mě je Pan E. něco jako Honda Legend mezi autama - fantastická, spolehlivá, ale celkem ojedinělá a když musíš něco řešit, kor u ojetiny, teče krev i z peněženky ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících?

4.11.2013 v 23:59 | Nahoru | #25

Lucky-Jarda píše: Kopriw> Vím o čem mluvíš. Znám jednoho co si každou sobotu oblíkne hadry origo HD za padesát táců, sedne na Elektru a jede ne náměstí na kafe aby všichni viděli že ji má. Na GG dojel svým Lexusem, ale pokaždý když přijde řeč na GG mluví o hotelích kde zaparkuješ mašinu na dvoře A to samí je u BMW. Vybavení od Touratechu za 100 táců, obutý špalky a pojezdíš ho v sandálích na třindě



A nejdál byl v Tatrách

(reakce na) Rozdíly v ročnících?

5.11.2013 v 00:02 | Nahoru | #26
Piwell> No právě. já fláknul jen s Deauvillkou a sehnat na ni něco byl taky porod. Už bych to po druhý nechtěl a u ST to bude s dostupností stejný. Cenově o dvě třídy vejš. Ta FJR je taková "svařitelnější"

Naposledy editováno 05.11.2013 00:04:07

(reakce na) Rozdíly v ročnících?

5.11.2013 v 00:03 | Nahoru | #27

Piwell píše: A nejdál byl v Tatrách


Ale nízko!

Rozdíly v ročnících?

5.11.2013 v 00:10 | Nahoru | #28
Kamarádi a i moje holka si ze mě pořád dělali a dodnes dělaj prdel ohledně autobusu Že když mám řidičák A, B, C, E a T tak že na Panu nemam co dělat, že nemám Déčko a můžu bejt rád, že mě nechytli policajti, že mi chtěli dát k Vánocům tu starou mašinku na lístky (tu s kličkou), jeden už měl pro mě koupený samolepky "pozor vybočuje" a "prosím pust mě" ... když jim řeknu, že jsou blbý, že je to super motorka a že to nemůžou vědět když na ní nejeli tak mi řikaj, že autobusem jezdili do školy, že ví jaký to je ... já už se s nima nemůžu bavit o motorkách

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?

5.11.2013 v 06:33 | Nahoru | #29
Souhlasím s Piwellem ohledně keců/připomínek jiných na Evropu
Na druhou stranu s ním nesouhlasím, že motorka není na courání okolo komína. Dá se to a hezky. Pravda, jedeš jako s bandou na chopperech, což mi neva - můžu se kochat s nimi - a stav silnic mě i je v tom plně podporuje ale nechápu, jak mohl někoho známý padnout na místě tak, že měl u zrcátko v pérdeli, padáky i kufry ošoupaný až hanba To ji prostě neudržel a pustil ji
Co se týče jízdních vlastností, je to sice "těžká" (dovolím si malé dobočení: jel jsem teď o víkendu na Varaderu SD02 cca 280km. Pravda počasí nic moc, ale pocitu "plného" ovládání jsem dostal až po 100km! To jsem s PANem neměl! ), ale supr motorka. Váhu poznáš většinou jen při parkování a po tom, když jí vyženeš do vysokých otáček a tudíž do plného výkonu, kde se už projeví fyzika.
Rozdíly v ročnících opravdu moc nejsou. Více info načerpáš jen na "světových fórech", víceméně v AJ. Možná, kdyby jsi kontaktoval Rossilvra, mohl by jsi se dozvědět taky dost

Na FJR 1300 jsem se svezl jen pár km. O něco horší ochranu proti nepřízni počasí, ale nic drastického!

Na vrtuli jsem nejel, ale kolegovo srovnání zní: Dlho som sa rozhodoval čo kúpiť po Honde ST 1300. Honda ST 1300 mi postavilo latku na cestovanie dosť vysoko. Vedel som čo mi na ST 1300 chýbalo, čo od motorky pri cestovaní očakávam. A keďže pri mojich alpských kochačkách "lietať" až tak nepotrebujem, vybral som si BMW R1200 RT. Prešiel som na ňom len prvých 300 km a mám z tej motorky celkom dobrý pocit. Motoricky sa výkonom na ST 1300 nechytá ani náhodou, ale zlé nie je ani RT (bodaj by bolo "zlých" tých 110 koní a 120 Nm že?). Ihneď ma zaujal podvozok BMW - paráda. Ochrana pred vetrom excelentná, s týmto sa v nemecku pohrali, klobúk dole páni inžinieri !!! Tempomat - super. A rádio s USB konektorom a vstupom na I Pod - čerešnička na torte. Spotreba mi pri 140 km/h vychádzala podľa palubáku 5,6 l/100km. Keďže mám na nej fakt málo km, viacej písať zatiaľ nebudem.

V podstatě neuděláš chybu ani s jednou! HOWGH!

Naposledy editováno 05.11.2013 06:33:55

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících?

5.11.2013 v 07:02 | Nahoru | #30
Bože! Měla bych se sebou něco začít dělat. Četla jsem:,,Rozdíly v ručnících" a říkala si, co to sem zas dal kdo za totální blbinu.

Takže omluva, už jdu pryč.
Jako omluvu foto, že obě jsou endura
















Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 Yamaha FJR 1300 Fitipaldi33 10 2.4.2024 v 20:58 Iceman111
Zaslepky usazení bočních kufru na F... Yamaha FJR 1300 Wolf33 20 26.3.2024 v 18:02 Wolf33
Zapojení doplňkového ukazatele rych... [1, 2] Yamaha FJR 1300 Wolf33 35 25.3.2024 v 13:30 assassin
Zvýšeni řiditek Honda ST 1300 Pan European Tonikc 10 25.2.2024 v 09:22 Fous1
Ostrov Brač [1, 2] Yamaha FJR 1300 tryk 43 18.2.2024 v 10:27 Šroubovák


TOPlist