Můj názor je,že starý Monster 1100 EVO byl hezčí. Nebo si zvyknem?
MCZ
1 reakcí na tento příspěvek Nový monster 1200...co vy na to?
Naposledy editováno 02.03.2015 16:36:54
Vzhledově to není zase tak bezchybné a praktičnost malá, ale nejel jsem na tom, ale pokud to bude jako minulý litrový monster, tak zase žádná plus nenasbírá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
dejf. píše: to tem novejm motorkam hned davate za usi, ze hned po par prvnich km hodnotite jak to jede? Zadny zajizdeni?
Koupil jsem jí lehce jetou, cca 4000 km, čerstvě po servisu
1 reakcí na tento příspěvek Nový monster 1200...co vy na to?
Naposledy editováno 03.03.2015 11:24:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
Je neděle, 1.března 2015 a číslice na digitálním teploměru ukazuje +8,5°C. Paráda! Konečně! Silnice oschly a hromady štěrku mi nemohly pokazit radost z první letošní vyjížďky. Ráno jsem ještě stihnul otočit „eresem“ Baťovku ve Zlíně a dovézt Gabču na oční pohotovost, ale potom mi už nic nebránilo letos po prvé zatahat! Vytáhnul jsem el Monstero 1200 z garáže a zahřál jej kolečkem kolem baráku s malou za zády. Tatínku, tahle DUCATI je supér, nedělá takový rachot jak ta předchozí. Ha ha ha… Začínám v režimu „URBAN“ = 100HP a DTC na maximum a ABS nejcitlivější, protože lesk na nových pneumatikách v kombinaci se studeným asfaltem a všude se povalujícím štěrkem nevěští nic dobrého. Jezdeckou pozici jsem si našel velice rychle. Opravdu jsem se bál těch zadních stupaček a i když do těch držáků sem tam patou kopnu, dá se na to zvyknout a normálně jezdit. Musel bych stát na palcích, aby to byl opravdu PROBLÉM. Začnu kritikou. Je potřeba si zvyknout na opravdu podivně malý odpor plynové rukojeti. Není nad mechanické lanka, které otvírají škrtící klapky přímo. Ale myslím si, že až rozhýbu tuhé a nové rukavice a až spolu strávíme několik desítek kilometrů, že si na sebe zvykneme. Další věcí, kterou bych vytknul, je málo intenzivní, prvotní zákus brzd. Jak potom za páku člověk „vezme“ je to v pohodě, ale opravdu jsem byl zvyklý na intenzívnější nástup ze streetfightera. Další desky (směs) budou z Panigale! Chápu ale záměr výrobce, který nechce poslat k zemi každého joudu, který si Monstera pořídí. Hold ne každý má průpravu ze STREETA M40, že. Brblačka po městě je pohoda, ve výlohách to vypadá opravdu moc dobře. Taková malá muskulatura nahrbená na předek, roztáhlý ruce, zalomený nohy a to přední světlo někdo poslal desetikilovým pantokem mezi přední šavle! Krásná to silueta. Opouštím město a vydávám se na otevřené silnice. Motor je dostatečně zahřátý a já, stále v režimu pouhých 100HP předjíždím autobus, oktávku, bavoráka a světe div se, ono to docela jede! Že by mi nakonec stačil i ten M1100 evo, který by byl navíc o nějaké to kilo lehčí a stejně výkonný? A v neposlední řadě stál „půlku“? Hmmmm… Režim TOURING přecházím bez povšimnutí a cvakám rovnou režim SPORT a zobrazení NIGHT. Na budíku na mě svítí grafika z panigale, černý podklad a agresivní look. Otáčky do 6tis směšně namačkané na levé straně a DTC na minimu . Zrovna tak ABS. Co kdyby…Výkon full throtle, což znamená nějakých 145HP! Ale neznat údaj výrobce, přísahal bych, že je jich tam nejmíň 160! Přesně jak psal Carlos! Vážně… Reakce na plyn je okamžitá a zmizela taková ta prodleva z města. Reaguje okamžitě a tak, jak jsem byl zvyklý. Rozjezd, jedna-dvě a plnej . Tři-čtyři a Monster letí jak splašenej. Neskutečný kalup a já jen vlaju za širokými řidítky, kterými se motorka perfektně ovládá a vodí, jako rozzuřený býk v aréně. Už je to tady zase, řvu do helmy štěstím a dávám mu za uši, podřazuju, vykrojuju zatáčky a výjezdy z vinglů na vlnách kroutícího momentu jsou těžce návykové. Přední kolo pod sebou,světlo tam není a vy vnímáte jenom ubíhající silnici pod sebou. Žádné kapoty a tak to mám rád! Těším se, až bude opravdu teplo a já mu naložím pořádně! Podvozek je boží. Ohlinsy žehlí valašské silnice z nonšalancí a přitom nedovolí sebemenší zaváhání či projev nervozity. Nepociťuji žádnou změklost, houpání či nějak výrazně větší komfort, než na eskovém SF. Pro objektivnější srovnání by to samozřejmě chtělo sednout z jedné motorky na druhou a ne lovit v paměti rok staré zážitky, ale aspoň takhle mi to teď přijde… Kvalty padají jako nůž do másla a převodová skříň ze streetfightera se může od této opravdu učit, zrovna tak jako kultivovaný a precizní projev nové testastretty. Léta vývoje jsou zkrátka znát a absence necelých 10koní či suché spojky budiž zapomenuta. Vývoj nezastavíš a i když STREETFIGHTER pro mě stále zůstává etalonem třídy naked jak designem, tak svojí brutalitou a zaměřením, je nový Monster zdatným nástupcem, i když pokukujícím po malinko jiné klientele než jeho psychopatický předchůdce… Kvalita zpracování je tentokrát na vysoké úrovni, lak hluboký a kvalitní, sváry dokonalé a vše je tu tak hezky uklizeno. Za jízdy pořád vnímáte tu krásnou rudou, plechovou! nádrž, italskou trikoloru i boční nápisy, které vás nenechají na pochybách, že stále sedláte ten správný-itaslký-rudý-tvrdý a silný peklostroj! Monster je precizní a do detailu vyladěná hračka pro velký kluky, který kromě adrenalinového svezení jednoho pilota nabídne i svižnou projížďku s baťůžkem a to bez ztráty kytičky. A o to mi šlo… Speed triple1050 proti tomuhle? Pardon, ale ani náhodou…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
drippera píše: JardelT> A to se u motorky která je čerstvě po oleji, zahřátá a na budíku má 1368km.. přesně, nesmí???
já jsem jen odpovídat na to, jak jsi psal, jestli jsi někde napsal, že jsi překročil 5 tis otáček, ale poté jsi si asi uvědomil, že jsi tohle napsal v jiném vlákně a editoval jsi to
je to tvoje motorka, klidně si ji toč do červenýho už za studena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
Vím moc dobře, jak svůj bajk zajíždět, jak ho ohřát a věz, že jen velmi málo bikerů, včetně tebe, se chová ke svým motocyklům tak jako já. Papír snese hodně a já své články dělám zajímavé pro čtenáře a pro to si občas něco přibarvím a nebo přimyslím. V loni jsem jezdil na testovačce, která měla nahrkaných osum tis. a tak jsem své jízdní pocity spojil a povytahoval i zážitky dávno minulé, aby vzniklo tot pro někoho zajímavé či zábavné čtení.. Nehledej v tom prosím tebe žádnou vědu a nekoumej každé slovíčko, které jsem zde napsal. Buď tak laskav...
1 reakcí na tento příspěvek Nový monster 1200...co vy na to?
drippera píše: JardelT> Hele příteli, až budeš mít zajetou novou MTS1100, nové Tuono, nové SV1000, novou Betu 450RR a nebo nového STREETFIGHTERA1098, pak uč orla létat jo.
Vím moc dobře, jak svůj bajk zajíždět, jak ho ohřát a věz, že jen velmi málo bikerů, včetně tebe, se chová ke svým motocyklům tak jako já. Papír snese hodně a já své články dělám zajímavé pro čtenáře a pro to si občas něco přibarvím a nebo přimyslím. V loni jsem jezdil na testovačce, která měla nahrkaných osum tis. a tak jsem své jízdní pocity spojil a povytahoval i zážitky dávno minulé, aby vzniklo tot pro někoho zajímavé či zábavné čtení.. Nehledej v tom prosím tebe žádnou vědu a nekoumej každé slovíčko, které jsem zde napsal. Buď tak laskav...
zase arogantni vztekavej dripp, kterej se musi s ostatnima podelit o svoje pretekajici ego Jo a ty jeho "clanky" (tim me opravdu dostal ) sou beztak vonicem. Ale tenhle clovek je o sobe presvedcenej, ze ma naky spisovatelsky strevo zrejme a zkusenosti minimalne pepy srsne. Tys mel psat do nakyho caspoisu chlape! Protoze prumernej bajker najede na jedny motorce za rok tolik km, co drippera za 5 let na ruznejch 20ti novejch strojich A to se vyplati! Bohuzel pak vsichni musej opakovane cist, jak nema na koupelnu apod...
Naposledy editováno 04.03.2015 07:24:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
NewHorten píše: Koupil jsem jí lehce jetou, cca 4000 km, čerstvě po servisu
aha Jinak jak psal jardel, myslel sem spis dripperu, viz vyse…
1 reakcí na tento příspěvek Nový monster 1200...co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
drippera píše: dejf.> Mám tě rád. Nechci se hádat...
Ja bych se ani nehadal. Neni vo co. Vsechno dobry Desmobráško (teda az koupim duc..ted je to takovy neofiko osloveni este)?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
NewHorten píše: drippera> Mně přijde, že na to patří dvojitá koncovka. A líbí se mi to v černé barvě. Takže nechám udělat vlastně repliku originálů v černém matu. A samozřejmě na to lípnu samolepku Termignoni. Aby to vypadalo, že na to mám
To vem žáruvzdorným černým matným sprejem na kamna. Stojí asi čtyřistovky a drží to.
1 reakcí na tento příspěvek Nový monster 1200...co vy na to?
Alespoň pro mě nikdy nekončící kapitola. Dělaný? Určitě ne. Levný šunt, na motorku, která nová stojí 430tis? To se jaxi vylučuje...
Dát za dvě trubičky s jednotkou čtyřicet tisíc a radovat se z lepšího zvuku, páč nárust výkonu nejme schopni zaznamenat? Né děkuji, tohle už mám za sebou... Jo, i já jsem kdysi dal za dvě titanový trouby od mr.Akrapoviče třicetpět klacků a o cosi vyšší sumu dokonce za karbonové kanóny od termiňona...
Ale za prvý, origo termixy na M1200 nevypadají nadvakrát, mě se prostě nelíbí to kulaty zakončení a v neposlední řadě jim za to ty peníze nedám.
AKRAPOVIČ je super, ale vzhledově se mi o chlup víc zamlouvá ten ARROW, který je navíc levnější.
Koncovky typu G.P.R. a nebo SC project jsou docela fajn, fungovat asi budou, ale ta dvojitá v karbonu je zase dvacka. Chjo...
A nakonec to většinou končívá tak, že namontuju Termixy za strašný peníze (tlumočím případ z SF1098) a jezdím. Pak chci jet s manželkou do Jeseníků a je to takovej řev, že nás z toho ještě dva dny bolí hlava, tak tam rvu na chvíli tlumivky a jezdim s nima, jenomže pak ta investice jaxi ztrácí smysl, žé...
A tak je zase otevřu, ale po čase mi to opět leze na nervy, tak dám na chvíli originály a těším se, že příště si za těch 40 tisíc raději nakoupím čtyři sady gum a deset litrů oleje a všechno to projezdím..
A tak pořád dokola. Neverending story...
Ještě jedna technická, akrapy na Tuono měly vestavěný katalyzátory. A byly to nejlepší výfuky co jsem kdy měl. Zvuk byl naprosto dokonalý, ale ne tak uřvaný jako na SF. Tlumené hluboké a při tom dostatečně hlasité dunění, které ale neobtěžovalo ani při delší jízdě. A na víc, vlasy přítulky nesmrděly benzínem! Nikdy! Po dvacetikilometrové vyjížďce na streetfighteru (potrubí, filtr, koncovky a řj) čpěly aj její tangáče s podprdou. Fakt...
Ale hlavněé, že jsme měli 165koní, místo 155, že...chi.
Naposledy editováno 04.03.2015 14:47:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový monster 1200...co vy na to?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty Ducati Multistrada 1200S, Ducati Monster 1200S | Meony | 1 | 17.6.2023 v 06:23 kokoška. |
Ducati Monster 1200(S) Ducati Monster 1200S, Ducati Monster 1200 | Wilder | 3 | 30.3.2022 v 07:17 t_freedom |
Jen tak z prdele :-) Triumph Street Triple R, Ducati Monster 1200S, Ducat... | zelva0007 | 7 | 26.3.2022 v 08:18 drippera |
Rychlořazení Monster 1200S 2015 Ducati Monster 1200S, Ducati Monster 1200 | Grilko | 6 | 18.2.2022 v 19:56 Ariete |
Jakou koncovku výfuku monster Ducati Monster 1200S | Jestrab15 | 10 | 16.5.2020 v 20:28 Jestrab15 |