bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co si dát pozor
Udělal jsem si papíry, ale neměl jsem tolik financí na něco pořádnějšího, vybral jsem si yukinu , jedu si ji vyzkoušet nejspíš příští týden a nemám tušení na co si dát bacha při koupi, ale i při pozdějším provozu. Prosím nepište mi že to mám hned házet ze skály a pod. Děkuji

Na co si dát pozor

25.10.2013 v 22:31 | Nahoru | #1
Moc to nepojede, ale jako každej 4T 125. Samozřejmě všechno prozkoušet a projet jestli funguje jak má. Pak bych zkontroloval speciálně sváry.

Na co si dát pozor

25.10.2013 v 23:16 | Nahoru | #2
To sem četl no, hlavně sváry a povolený šrouby, na to je prej yuki specialista

Na co si dát pozor

26.10.2013 v 00:40 | Nahoru | #3
Když to bude mít někde nápis Yuki, tak nebrat a rychle pryč.
Chceš novou nebo jetou?? Jestli jetou, tak musíš kontolovat uplně všechno a do motoru stejně nevidíš, takže je možný, že se ti to za 14dní rozpadne. Nebylo by lepší vybrat nějakého jetého japonce?

Na co si dát pozor

26.10.2013 v 09:09 | Nahoru | #4
Buď jetého jeponce nebo něco okopaného starého českého

Kdo má YUKI škuká kluky!!

Na co si dát pozor

26.10.2013 v 09:56 | Nahoru | #5
Na vistu se vyser. Od yuki spíš tr nebo sm.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor

26.10.2013 v 12:48 | Nahoru | #6
Podle profilu mas triapulu Jawu. S Yukinou pujdes i vuci Jawe dolu jak spolehlivosti (!!!), tak vykonove.

2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor

26.10.2013 v 13:12 | Nahoru | #7
No hlavně nesmí kupovat Yuki od lidí jako Hipie Gay to je potom taky něco jinýho

(reakce na) Na co si dát pozor

26.10.2013 v 17:31 | Nahoru | #8

BladeRider píše: No hlavně nesmí kupovat Yuki od lidí jako Hipie Gay to je potom taky něco jinýho



a hlavne: pri prohlidce motorky se NESMI OHNOUT!

Na co si dát pozor

26.10.2013 v 20:17 | Nahoru | #9
Dej si pozor na YUKI

Na co si dát pozor

Skvělá odpověď, děkuji! 26.10.2013 v 20:42 | Nahoru | #10
Možná by bylo dobrý napsat kolik financí máš,YUKI je vzhledově moderní motorka a tak je jasný,že v 16ti koukáš taky na svou repre,ale ty dva roky než si budeš moc udělat papíry na větší objem uběhnou jak voda a co pak s Yuki a tak bych spíš scháněl nějakou ČZ nebo Jawu 125,čezety jsou starší a 2T ale Jawa Dandy,Sport,Dakar to jsou vcelku moderní stroje a daj se kolem dvaceti tisíc sehnat,Yuki určitě nebude levnější a když jo tak bych se jí bál, já s Yuki žadnou zkušenost nemám a ani v okolí na ní nikdo nedrandí.Každopádně letos je po sezoně a tak máš do jara času dost nechvátej a vybírej .

Vista je vzhledově chooper takže v podání Jawy zde- http://www.motoinze...125-810-chopper.html

http://www.motoinzer...57283-125-dakar.html

http://www.motoinzer...53559-125-dandy.html

Naposledy editováno 26.10.2013 20:49:53

Na co si dát pozor

26.10.2013 v 22:08 | Nahoru | #11
Tuhle motku ma muj bratranec a sere se na tom prvni posledni jako fakt bych si to dukladne promyslel jestli ti to za to stoji. Koupil to loni a resili jsme chcani oleje, spatne dobijeni a dost nechutne zvuky od spojky no suma sumarum kdyby ty prachy co do toho vrazil pricetl k porizovaci cene tak ma cebro od hondy

Na co si dát pozor

27.10.2013 v 02:06 | Nahoru | #12
Na tomhle pekelnym stroji jsem dělal papíry. Oni jí tam mají 6 let a nic se jim na ní nevysraloc což se celkem divim, ale to je asi tak 1 z 1.000 vyrobených kusů. Trochu sázka do loterie dostat se k tomu nevymrvenýmu.
Za mě NE! Yuki je paštika. Znám lidi, co s ní projeli zahraničí, ale co je horší - znám plno víc lidí, kterým se Yukina vysrala při jízdě do jednoty pro čerství rohlíky. Vidím to taky na tu ČZ, nebo Jawu. Osobně jsem před pár měsíci koupil jetou Hondu XR 125 (L) a na to, jaký dostávala od předchozího majitele čoudy, tak furt drží. Od dob, kdy brázdím silnice, tak jsem potkal pár Yukin a dost často se mi stalo, že té předemnou blikalo světlo (né blinkr :D ). Je to hrozný. Jak říkám - projel jsem na Vistě autoškolu a jak to všechno drnčelo (nevím, jak mohou plasty drnčet, ale je to tak), tak jsem mašinu furt "dusil", aby jela v nízkých otáčkách a vibrace od motoru byly co nejmenší. Samozřejmě, že byla zhuntovaná od prasátek v autoškole, ale kamarád má Yuki taky (nějaké enduro ve 125ccm) a je to jedno a to samé.
Ušetři se nervů a radši pořiď Stadion :)

Na co si dát pozor

27.10.2013 v 07:48 | Nahoru | #13
Nebo si kup Hondu rebel

(reakce na) Na co si dát pozor

27.10.2013 v 09:27 | Nahoru | #14
pesastor> to sice mám, ale nemám to TP a jezdím s tím jenom na poli, a já chci něco na silnici a mám jenom 18 tisíc

Naposledy editováno 27.10.2013 09:32:30

(reakce na) Na co si dát pozor

27.10.2013 v 09:29 | Nahoru | #15
BladeRider> pár jeho přízpěvků sem četl no, ale byly to jenom "drobný závady"

Na co si dát pozor

27.10.2013 v 09:33 | Nahoru | #16
Tak já se teda ještě poohlídnu po nějakým jiným stroji, protože co psal ten hypeguy, nebo jak se menuje mě celkem vyděsilo...

Na co si dát pozor

27.10.2013 v 20:35 | Nahoru | #17
Vy a vlku a vlk ve vlakne.
S Vistou sem zazil svou prvni sezonu a svuj ucel splnila. Projel sem na ni Rakousko, Cechy a kus Slovenska. Na cestovani je dobra, da se na ni nabalit spousta veci, spotreba je jako u kazdy jiny dvacky. Zavady se vyskytujou, ale vzdy se daj budto odstranit s trochou naradi u krajnice, nebo se da nejak zaimprovizovat. Cenil sem si na ni toho, ze byla snadno opravitelna a jednoducha na udrzbu i opravy. Konkretne porucha regulatoru dobijeni neznamen, ze nedojedes, zapalovani ma samostatny okruh. Karburator, kterej obcas zlobil se dal rozebarat, vycistit a slozit zpatky za 15 minut.
co mi nefungovalo byla cela palubni deska a palivomer.
na konci sezony se zadrela, ale na vine byl predchozi majitel, kterej misto tesneni na motoru pouzil silikon a taky blbe nasadil olejovy cerpadlo. Bylo na ni vic prasaren jako nadrz prilepena silikonem na vany a misto tesneni na vyfuk pouzil SAMOT na kamna.
Tolik ke spolehlivosti.
osobne, pokud mas 18k, tak bych neustle sledoval inzeraty a koupil to, co bude v nejlepsim stavu. Moje Virago stalo 18 000 a za celou sezonu sem nemusel resit jedinou poruchu. Kdyby si mel zajem, tak je na prodej.
Howg

Na co si dát pozor

27.10.2013 v 23:02 | Nahoru | #18
seru na to narazil sem na rebela za 20 tisíc, tacho asi stočený, protoče 1500 se mi za sezónu zdá málo, ale pojedu se na to podívat se známým, takže uvidím, ale vistu ste mi úspěšně vykecali

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor

28.10.2013 v 11:34 | Nahoru | #19
Vistu měl bratr a po sezoně se jí zbavil. Největší chyba je že motor je na tvrrdo na rámu - vybrátor jak prase :D a při rychlosti 90kmh se s tím nedá už jet

(reakce na) Na co si dát pozor

4.11.2013 v 19:57 | Nahoru | #20
Slava5> Tak to musí bejt tvuj brácha pěkná slečinka, že nesnese 90kmh na vistě. Já jel na Vistě z Brna do Prahy po D1, furt 90-105 a šlo to.

Naposledy editováno 04.11.2013 20:04:31

Na co si dát pozor

12.11.2013 v 21:46 | Nahoru | #21
Jo, šlo to (VDO je něco podobnýho), ale polívku by sis po příjezdu neosolil, jak brněly prsty...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
postačí 125ccm Yuki Vista 125 jozefjozef 22 2.12.2019 v 21:41 Čurdajurda
Znovuoživení motorky Yuki Vista 125 Eliška125r 12 22.7.2019 v 22:00 Romans512
technicka poradna Yuki Vista 125 amazonak 7 3.5.2018 v 21:29 Tatak
elektro Yuki Vista 125 amazonak 3 22.4.2018 v 22:49 Maxipes_Fík
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 18 20.11.2017 v 12:59 297772714


TOPlist