2 reakcí na tento příspěvek Vůle na spojkové páčce
EDIT: jo a jinak se mi to stalo kdysi na husqvarně,taky jakoby se mi prodlužovalo lanko při jizdě,ale prodal jsem ji dřiv, než jsem to stihl nějak vyřešit. Každopadně tu vuli zmenši,10 mm je zbytečnych.
Naposledy editováno 22.10.2013 09:30:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle na spojkové páčce
--tomas-- píše: předepsaná vůle 1 cm?? vždyť to ti ta pačka musi litat jak blazen neni tam něco mezi 3-5mm?
EDIT: jo a jinak se mi to stalo kdysi na husqvarně,taky jakoby se mi prodlužovalo lanko při jizdě,ale prodal jsem ji dřiv, než jsem to stihl nějak vyřešit. Každopadně tu vuli zmenši,10 mm je zbytečnych.
Rozdil v terminologii, nektere znacky treba kawa to meri na jedny strane u lanka jine znacky to meri na konci na kulicce.
b12> nic me nenapada leda ze by ti drhlo lanko, ale to by stejne ten tah pruzin nemohlo udrzet. Zkus kdyz si poznacit treba cara fixou kam smeruje tahlo spojky na motoru za studena /za tepla (ne u packy na riditkach) pak zkus to tahlo silou (vetsinou na to jde nasadit klic 17/19) dostat do stavu ve kterem to je za tepla.
, ale stejne te podle me nemine to rozdelat a podivat se co se tam deje. Jediny co me napada ze by to pruziny nevracely do uplne sepnute polohy, ale to by se to vracelo spis s casem na zmenu by nemela mit vliv teplota.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle na spojkové páčce
1 reakcí na tento příspěvek Vůle na spojkové páčce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle na spojkové páčce
1 reakcí na tento příspěvek Vůle na spojkové páčce
Takže jsem to vyřešil tak,že při studeném motoru mám vůli minimální mezi páčkou a držákem páčky tak 1 mm což na konci dělá cca 7-8 mm a po zahřátí motoru se vůle zvětší a má to tu doporučenou míru 10-15mm na konci páčky. Po tomto seřízení je i samotné řazení méně hlučné,protože mokrá spojka se více otevírá a méně unáší.
U Jawy je to seřízeno prakticky bez vůle ve studeném stavu,po zahřátí je mezi páčkou a držákem páčky 2-3 mm což stačí.
dopravu v Prahe poznavam prilezitostne a vzdy si hovorim ze cim lahsie a obratnejsie moto, tym lepsie - takze hodim do placu F650CS. Ma remen, odpada otravne mazanie a riesenie retaze, je tak o 30-40kilo lahsia ako porovnatelne seststovky... ale je to jednobuch a asi bude u pravidelnych 130+ trochu tripiet. Preto ta otazka kolko toho chces jazdit dialnicou 150-160
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivoměr Suzuki GSX 750 F | Tkolda | 7 | 31.3.2024 v 13:31 Tkolda |
Suzuki GSX 750 F nerfunkční dálkové... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 14 | 27.9.2023 v 16:04 Balthus |
Suzuki GSX F 750 2001, led blinkry ... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 17 | 4.5.2023 v 20:41 Balthus |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Suzuki GSX F 750 2001 chrupne při ř... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 9 | 21.8.2022 v 16:31 Balthus |