globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdílné ceny olejů
15.10.2013 v 12:42
Zdar borci, liju do svý KTMky olej CASTROL Power 1 Racing 4T 10W50 a když jsem se nedávno jen tak ze srandy díval na ceny tady na netu tak mě to trochu zaskočilo. Oleje v litrovkách se pohybujou od 160 - 400 Kč což nechápu jak ten samej olej může být až tak jednou drahej.
Z jakých shopů jste spokojeni s olejem? Dobrou cenu má např. motoline.cz

Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 11:45 | Nahoru | #61
odjakživa kupuju olej za co nejmenší cenu ho najdu (mam na mysli např Total Quartz do auta, nebo MOTUL do moto). Etikety v pohodě a nikdy žádnej problém. Je to jen Fáma aby lidi kupovali extrémě předražený oleje od takzvaných autorizovaných "servisů" a obchodů. Toť muj nazor a klidně se pose*te

Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 12:47 | Nahoru | #62
proč by nemohl bejt padělanej olej drahej ? člověk si řekne že je drahej tak bude kvalitní a on to může bejt jen hodně předraženej falšovanej

3 reakcí na tento příspěvek Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 16:40 | Nahoru | #63
Zdravím vás pánové, nechci zakládat téma, které k motorkám vůbec nesouvisí, tak si tady jenom přihřeju polívčičku . Mám dotaz, na který mi prostě ani servis mani nedokázali odpovědět. Týká se auta a oleje. Pokud jsem koupil Octávku 1.6 102HP a od výroby tam dali longlife olej. Jenže mě se to zdá jako prasárna, takže následující výměnu chci nalít normální syntetiku a měnit po 15tkm né po 30tkm. Podle některých lidí, je už od výroby motor upraven pro Longlife a tudíž se musí lejt celou životnost motoru a podle jiných je to jedno, jen dodržet viskozitu API atd. Máte někdo zkušenost prosíím. Ještě jednou sorry za dotaz, který nepatří na tydle stránky děkuji

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 16:46 | Nahoru | #64
TomasGSR> Tak ja myslim, ze mas napsano neco v provoznim manualu k autu a podle toho bych se zaridil. Ev, poslat dotaz na prodejce nebo AZMB.

Naposledy editováno 16.10.2013 16:47:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 16:51 | Nahoru | #65

TomasGSR píše: Zdravím vás pánové, nechci zakládat téma, které k motorkám vůbec nesouvisí, tak si tady jenom přihřeju polívčičku . Mám dotaz, na který mi prostě ani servis mani nedokázali odpovědět. Týká se auta a oleje. Pokud jsem koupil Octávku 1.6 102HP a od výroby tam dali longlife olej. Jenže mě se to zdá jako prasárna, takže následující výměnu chci nalít normální syntetiku a měnit po 15tkm né po 30tkm. Podle některých lidí, je už od výroby motor upraven pro Longlife a tudíž se musí lejt celou životnost motoru a podle jiných je to jedno, jen dodržet viskozitu API atd. Máte někdo zkušenost prosíím. Ještě jednou sorry za dotaz, který nepatří na tydle stránky děkuji



Pokud si koupil ochcavku 1.6 77kW benzin, tak ta bude jezdit i na fritovaci lukanu Takze tam nalej jakejkoli olej splnujici normy, a men ho po 15k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:15 | Nahoru | #66
TomasGSR> 5W-30 Longlife má smysl jen u PD motorů a motorů s filtry pevných částic...a i tam na max. 15-20tis.km

Jinak do "normálních" motorů je ideální klasická 5W-40 a nejlíp bez norem ACEA C2,C3. Do motorů s větším počtem ujetých km a zvýšenou spotřebou oleje stačí i 10W-40

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:31 | Nahoru | #67
Ozzy_> je to benzínová 1.6 MPI a má filtr pevných částit. Octavia Tour rv. 2009 od výroby tam dávali Castrol Edge 5W40 Longlife. Já tam chci nalít Castrol Magnatec 10W40 A3/B4, tak mě zajímá jestli přechod mezi těmito oleji nezpůsobí motoru újmu na zdraví (najeto má 53 000)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:36 | Nahoru | #68

TomasGSR píše: Ozzy_> je to benzínová 1.6 MPI a má filtr pevných částit. Octavia Tour rv. 2009 od výroby tam dávali Castrol Edge 5W40 Longlife. Já tam chci nalít Castrol Magnatec 10W40 A3/B4, tak mě zajímá jestli přechod mezi těmito oleji nezpůsobí motoru újmu na zdraví (najeto má 53 000)



1,6MPI má filtr částic?? to má nafta ne??
Jinak pokud je tam předepsaných 5W40 tak tam jinou specifikaci nelij!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:40 | Nahoru | #69
PajaZR> ano má uhlíkový filtr pevných částic podle výrobce je možné nalít 10W40, záleží v jakém klimatu jezdíš . Mě spíše jde o ten přestup jestli to nevadí motoru víš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:41 | Nahoru | #70

TomasGSR píše: Ozzy_> je to benzínová 1.6 MPI a má filtr pevných částit. Octavia Tour rv. 2009 od výroby tam dávali Castrol Edge 5W40 Longlife. Já tam chci nalít Castrol Magnatec 10W40 A3/B4, tak mě zajímá jestli přechod mezi těmito oleji nezpůsobí motoru újmu na zdraví (najeto má 53 000)



Pleteš si filtr pevných částic s katalyzátorem.
Nic se nestane,ale z lásky k motoru bych tam já osobně dal 5W-40 /nemáš moc najeto/ ale ne kastról
10W-40 ti v mrazu víc zhoustne...tím pádem 5W-40 bude mít rychlejší náběh mazání = plus pro motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:42 | Nahoru | #71

TomasGSR píše: PajaZR> ano má uhlíkový filtr pevných částic podle výrobce je možné nalít 10W40, záleží v jakém klimatu jezdíš . Mě spíše jde o ten přestup jestli to nevadí motoru víš?



Uhlíkový můžeš mít max kabinový filtr /pylový/ Ty tu pleteš všechno a všechny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:45 | Nahoru | #72
DucS> klucí, možná pletu, ale vím co mám v motoru , pylový filtr, je papírák u O1. Katalyzátor je pod autem a uhlíkový filtr pevních částic je zařízení v motoru (velice rádo cvaká). Pokud chcete fotodůkaz, tak ho sem hodím :D

E: nebo tedy jsou kokoti v autoservisu (Auto-Poly), kterého jsem se ptal co tam neustále za jízdy cvaká v motoru, tak mi to ukázal a řekl, že to je filtr pevných částic nikoli pylový filtr

Naposledy editováno 16.10.2013 18:47:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:48 | Nahoru | #73

TomasGSR píše: DucS> klucí, možná pletu, ale vím co mám v motoru , pylový filtr, je papírák u O1. Katalyzátor je pod autem a uhlíkový filtr pevních částic je zařízení v motoru (velice rádo cvaká). Pokud chcete fotodůkaz, tak ho sem hodím :D



To je nádobka s aktivním uhlím..chytá výpary z nádrže. Ale není to filtr pevných částic. Ten je zatím pouze u dieselových motorů /některých/ ve výfuku!!!

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:49 | Nahoru | #74
TomasGSR> Potom máš opravdu profi servis

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 18:59 | Nahoru | #75

TomasGSR píše: PajaZR> ano má uhlíkový filtr pevných částic podle výrobce je možné nalít 10W40, záleží v jakém klimatu jezdíš . Mě spíše jde o ten přestup jestli to nevadí motoru víš?



Tak ten uhlíkový filtr mám taky(1,6 16V-2001),je vedle motoru a někdy cvaká. je předepsaný to 5W40?? jestli jo tak nevidím důvod tam dávat 10w40.moje má mít 5w40 a taky ho tam dávám,pravidelně měním(12tis.) a motor je OK(206tis.km).
Moc to řešíš tento dinosauří motor snad vydrží už vše.

Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 19:03 | Nahoru | #76
Podle mě je to skutečně jen marže a oleje sou dost pravděpodobně stejný.. jeden člověk mi jednou řekl: Když to ty lidi zaplatěj, proč bych to tam nenapálil?"

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 19:03 | Nahoru | #77

TomasGSR píše: Ozzy_> je to benzínová 1.6 MPI a má filtr pevných částit. Octavia Tour rv. 2009 od výroby tam dávali Castrol Edge 5W40 Longlife. Já tam chci nalít Castrol Magnatec 10W40 A3/B4, tak mě zajímá jestli přechod mezi těmito oleji nezpůsobí motoru újmu na zdraví (najeto má 53 000)



Nevadi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 19:06 | Nahoru | #78
DucS> ááha, tak děkuji za objasnění
paja ZR - oni dělali 1.6 16V?? o tom nevím. Vím že dělali 1.4 16V a 1.6 8V - ten mám já. 1.6 16V neznám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 19:23 | Nahoru | #79

TomasGSR píše: DucS> ááha, tak děkuji za objasnění
paja ZR - oni dělali 1.6 16V?? o tom nevím. Vím že dělali 1.4 16V a 1.6 8V - ten mám já. 1.6 16V neznám



Sorry.nenapsal jsem že mám VW Bora je to novější verze té 8V,pak do dali Škodě do FII a Roomsteru.

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 19:31 | Nahoru | #80
PajaZR> tak to je jiná )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 20:03 | Nahoru | #81

DucS píše: Pleteš si filtr pevných částic s katalyzátorem.
Nic se nestane,ale z lásky k motoru bych tam já osobně dal 5W-40 /nemáš moc najeto/ ale ne kastról
10W-40 ti v mrazu víc zhoustne...tím pádem 5W-40 bude mít rychlejší náběh mazání = plus pro motor.



jakej ma vztah katalyzator nebo filtr pevnych castic vliv na mazani motoru ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 20:12 | Nahoru | #82
gugo> u motorů s filtrem pevných částic se musí používat oleje bez síry atd. norma ACEA C2,C3..případně norma 507.00 vw group. Jinak se tím,že motor spaluje malé množství oleje /spotřeba oleje/ snižuje životnost a zvyšuje zanášení filtru pevných částic nespalitelným popílkem.

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 20:20 | Nahoru | #83
DucS> Ziju v domeni ze motorovej olej je bez siry ale asi to nebude PA cistota.
Dik za osvetleni.

Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 21:31 | Nahoru | #84
V oleji možná není, ale v palivu ano. Zde je něco o síře i longlofe olejích.

Rozdílné ceny olejů

16.10.2013 v 23:48 | Nahoru | #85
Davam do tdi valvoline 5w40..142 korun za litr..prijde mi to tak levny, ze menim po 10tkm..

Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 06:37 | Nahoru | #86
co je na tom divného? Sudovka je vždy o polovinu levnější. Já jsem taky obchodník a pod 50 procent s marží nejdu

Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 12:35 | Nahoru | #87
je to o kseftu. proc ja koupil aparat na kytaru od vyhradniho dovozce za 32tisic a ne od prekupnika kteri na netu dle srovnani byli od 42-48tisic :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 13:08 | Nahoru | #88

Dave81 píše: Já to dobře vím. Pak se nesmí divit, když to někdo koupí jinde. Už jsem zažil i gumaře, co odmítal nazouvat pneu nekoupené u něj. Přitom měl široko daleko nejdražší gumy. Blázen si myslel jak mu pokvete kšeft... No nekvete ;) To je CZ způsob podnikání kdy blbec se snaží přechytračit zákazníky... To už jsem ale odbočil moc...

tenhle gumar mi pripomina toho, ke kteremu jsem kdysi jel taky. Bohuzel v te dobe jsemnebyl natolik vychcanej abych si ty gumy koupil jinde. Prezul jsem u nej drazsi gumy a jeste si zacprezuti nauctoval o cca 30% vic nez jinde. No bylo to naposledy co jsem tam byl... Timto zdravim nejmenovaneho obchodnika z boleslavska..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 13:18 | Nahoru | #89

Daart píše: tenhle gumar mi pripomina toho, ke kteremu jsem kdysi jel taky. Bohuzel v te dobe jsemnebyl natolik vychcanej abych si ty gumy koupil jinde. Prezul jsem u nej drazsi gumy a jeste si zacprezuti nauctoval o cca 30% vic nez jinde. No bylo to naposledy co jsem tam byl... Timto zdravim nejmenovaneho obchodnika z boleslavska..



Určitě si mnul ruce jak na Tobě pěkně vydělal, a teď možná sedí s rukama v kapsách a přemejšlí, proč k němu lidi nejezděj

(reakce na) Rozdílné ceny olejů

17.10.2013 v 13:50 | Nahoru | #90
Dave81> Ještě něco k olejům. Na trhu se objevily padělky Castrolu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc alternativní umístění SPZ KTM EXC 450 Racing Buřina1112 3 23.4.2024 v 09:23 DrDNA01
Hydraulická spojka KTM EXC 450 Racing Šíma668 3 3.4.2024 v 15:06 assassin
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
KTM 450 EXC 2014 - Ukazatel rezervy KTM 450 SX, KTM EXC 450, KTM 450 SMC, KTM 450 SX-F, ... Lutrak 4 5.10.2023 v 20:04 Lutrak


TOPlist