globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Start po GO
Zdravím, GS500e po GO motoru, motor do motorky již svépomocí. startér točí, občas naskočí zejména po přidání benzinu několikrát plynem a jde do otáček tak šíleně, že ji musím vypnout klíčkem. Poté dlouho nic a znova když se chytne, vypínám po dvou vteřinách kvůli otáčkám. Svíčky se zdají zcela suché i při snaze startovat na sytič. Hadice palivové soustavy mám určitě dobře. Karburátory seřizovány nebyly, ale nehrabalo se do nich, tak se mi do toho nechce vrtat. Napadá Vás, čím by to mohlo být nejpravděpodobněji? Můj servisák mi nebere telefon...

Start po GO

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2013 v 09:49 | Nahoru | #1
Nejpravdepodobneji prave temi karburatory Jeste muzes kouknout na lanko plynu jestli je volne a nepridava ti to samo.

Start po GO

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2013 v 09:54 | Nahoru | #2
nebo ti to saje falešný vzduch

Start po GO

14.10.2013 v 10:02 | Nahoru | #3
jak psáno nademnou

jenom technická, co bylo na tom motoru dělaný?

Start po GO

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2013 v 12:53 | Nahoru | #4
přischlí karburátory jakožto jejich plováky...Rozebrat a vyčistit. Pokud si na to netroufáš , tak je jen poťukej at se odlepí....

Start po GO

14.10.2013 v 17:38 | Nahoru | #5
Teda zase budu za rejpala: stalo ti za to usrtrit za demoktaz a opetnou montaz motoru? Cena bude vuci G.O. asi dost zanedbatelna.Ted jsi nejak nabastlil motor do ramu, nejak pripojil periferie a volas S. O. S. Predstav si, zes neco poj***vil a budes chtit reklamovat. Budes vyndavat motor z ramu a posilat ho dodavateli opravy?
Tohle asi nebylo setreni na pravem miste, memyslis!

Start po GO

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2013 v 18:35 | Nahoru | #6
Taky bych řekl jako nejpravděpodobnější synchronizaci (těsnost) karburátorů, která úzce souvisí s (pod)tlakem v jednotlivých válcích, tj pokud se dělalo něco s vrškem, třeba ventilová sedla nebo válce/písty, tak určitě seřídit.

Start po GO

14.10.2013 v 19:49 | Nahoru | #7
A čo také si predstavujeťe pod pojmom GO motoru Kefalín?

Start po GO

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2013 v 21:10 | Nahoru | #8
Ahoj ahoj,
neber si ty řeči o ušetřenejch kačkách nějak k srdci. Chytráků je všude dost. Tak na 99% máš špatně složený karburátory. Tuhle motorku do detailu neznám. Máš karburátory se škrtící klapkou (Myslím, že starší kusy měly ještě šoupátko s jehlou)? Někdy stačí rozebrat a při skládání trochu popřemejšlet. Dej vědět jak to vypadá...

Start po GO

16.10.2013 v 11:10 | Nahoru | #9
Ahoj kolegové, moc děkuji všem za velmi užitečné tipy a hlavně za Váš čas. Nakonec to bylo opravdu připojením lanka plynu - úchyt lanka měl u sebe dvě matky - dal jsem jednu nad úchyt a jednu pod úchyt, ale měly byt obě pod úchytem a sloužit jako "kontra" matky. Tudíž bylo lanko příliš napnuté. Než mi došla taková blbost, vypil jsem si u toho dvě kafe, vyčistil vše postupně a vrátil se zase k lanku plynu a trklo mě to...ale už jsem to projel během posledního slunečného dne (cca100km) a šlape to jak má, tudiž skvěle.

No a pro rejpálky (čekal jsem, že se někdo s tímto častým syndromem objeví), nepsal jsem nikde, že si to montuju sám za účelem šetření, ale chci se to jednak naučit (není to nový kus a chci to znát už jen proto, že mě to šeredně baví a že k ježdění podle mě nepatří jen "technická z autoškoly"), riziko ztráty reklamace nebylo vysoké, neboť servisák je známý, autorizoval mou snahu, jen nebyl po ruce a kdybych byl úplný pitomec s rizikem tvorby chyb, nepustím se do toho. Kdo nic nezkusil, nic se nenaučí (proto mám starší motorku, na které se chci naučit vše co se namane) a ne všechny prosby o radu jsou voláním o pomoc prihlouplych pubertaku, co se pousti do tuningu babety...některé jsou opravdu snahou o diskusi.
No a i když to je již passe, na motoru byla nova klika, ložiska všechna, gufera, ojnice, pretesneni, hrdla sani, ventily, alternator a jeste jsem na neco urcite zapomněl..no a než mě rejpálci roznesou, že jsem udělal hloupou chybu a že pojem GO motoru je prostě obecný a nic neříkající, jen oznamuji, že SirIndy měl pravdu a za to dík!

Takže ještě jednou díky za ochotu a spoustu bezpečných km!

Start po GO

16.10.2013 v 15:22 | Nahoru | #10
Geol, tak graulace :) a bez nehod :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Brzdové destičky na Suzuki GS 500E Suzuki GS 500E ViraxRider 6 24.3.2024 v 18:22 ViraxRider
DOT 4 vs DOT 4 LV Suzuki GS 500E Dejwidos 16 12.3.2024 v 11:45 Radek2107
Dekarbonizace motoru - Kit od BG - ... Suzuki GS 500E Phabbyg 21 4.3.2024 v 22:50 KAWAHAB
Teče vidle Suzuki GS 500E Milekk 24 27.2.2024 v 19:39 _Michal

TOPlist