chtěl bych Vás upozornit na níže uvedený inzerát na RSV 1000. Motorka je po "GO" motoru, jelikož byla přidřená/zadřená(což je i důvod proč letos najela málo km - stála totiž v servisu). Problém je to, že majitel ani po jasných dotazech zda byla prováděna nějaká oprava motoru tuto skutečnost úmyslně zamlčel. V případě zájmu mohu přiložit mailovou komunikaci.
Inzerát RSV 1000
Inzerát na motoinzerci
Naposledy editováno 12.10.2013 16:25:06
3 reakcí na tento příspěvek Pozor na tento inzerát
Pokut je motor po GO, což asi je, jinak by nejela, tak je to jedině dobře.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
LovecTaťka píše: A co má jako bejt, že byla zadřená?
Pokut je motor po GO, což asi je, jinak by nejela, tak je to jedině dobře.
LOL - pokud to má přebroušenou kliku, je jen otázkou času, než se to zase posere
LovecTaťka píše: A co má jako bejt, že byla zadřená?
Pokut je motor po GO, což asi je, jinak by nejela, tak je to jedině dobře.
Asi neumíš číst. Psal jsem, že problém je to, že to majitel úmyslně zamlčel i při jasných dotazech, kdy jsem se ptal, zda byl motor opravován.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
havrajz píše: LOL - pokud to má přebroušenou kliku, je jen otázkou času, než se to zase posere
to je co za názor
tak jestli to doma děláš pilníkem...tak rozumim ..jinak nechápu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
gorkin píše: to je co za názor
tak jestli to doma děláš pilníkem...tak rozumim ..jinak nechápu
No co znám lidi co si nechali přebrousit kliku na 2V tak cca po 3-5tkm to kleklo znovu na klice... A nebylo to děláno u amatérů, ale zas je pravda, že dva kamarády před tím varovali, že u V2 je to nejistý výsledek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
Naposledy editováno 12.10.2013 22:21:51
gorkin píše: dewwil> tak ono se opravit dá vše ...ale musí se najit příčina proč se zadřela klika ... a hlavně kde pak to může být newer ending storry
No spíš je to bolístka TLS 97... Jasně na chvíli se to opravit dá, přesně na tu dobu prodeje Neznám nikoho kdo vytvoří stejnej povrch jako origo...
e: teď jsem si vzpoměl, že Q-Bic by mohl o klikách na RSV vyprávět a to je měl od nových strojů, proto na ně zanevřel a přešel k Ducati
Naposledy editováno 12.10.2013 22:30:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
dewwil píše: No co znám lidi co si nechali přebrousit kliku na 2V tak cca po 3-5tkm to kleklo znovu na klice...
Bo to dělal nějaký kokot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
gorkin píše: to je co za názor
tak jestli to doma děláš pilníkem...tak rozumim ..jinak nechápu
Pokusím se ti to objasnit:
U zadřené kliky nejde jen o zničený povrch čepu, ale klika se při zadření může trvale ohnout. Dál se při zadření teplotně ovlivní materiál v místě a okolí čepu - vyhřeje se. Při zbroušení čepu si asi řekneš, že z kliky odebereš jen pár desetin materiálu. Pevnost čepu v ohybu ale závisí na třetí mocnině jeho průměru, takže i malá změna průměru má dost vliv a může se ti stát, že klika po pár desítkách tisic km po opravě praskne.
U takhle opravené věci, je už dost věcí špatně.
LovecTaťka> docela mne zaráží, že jako automechanik máš takový názor (nic osobního)
pořád záleží jak moc se to kouslo (hluboko se vylágrovalo) ...kde a na kterém válci
a hlavně PROČ
jinak s tím výhřátím souhlasím ...stane se že se ohne a to v cca 100% ale vše jde srovnat jen to nesmí dělat nějakej jouda
3 reakcí na tento příspěvek Pozor na tento inzerát
U zadřené kliky nejde jen o zničený povrch čepu, ale klika se při zadření může trvale ohnout.
Klika se dá trvale narovnat.
Dál se při zadření teplotně ovlivní materiál v místě a okolí čepu - vyhřeje se.
Když je klika hodně sjetá, běžně se opravuje tak, že se tam navaří nový materiál a potom se stáhne na potřebný průměr. Řekl bych, že při navařování se ta klika zahřeje víc než při zadření.
Při zbroušení čepu si asi řekneš, že z kliky odebereš jen pár desetin materiálu. Pevnost čepu v ohybu ale závisí na třetí mocnině jeho průměru, takže i malá změna průměru má dost vliv a může se ti stát, že klika po pár desítkách tisic km po opravě praskne.
Klika se běžně brousí o setiny a né o desetiny. V případě, že by bylo nutno brousit o desetiny, používá se metoda zmiňovaná v bodu 2, tedy navaření a následné stažení.
LovecTaťka> docela mne zaráží, že jako automechanik máš takový názor (nic osobního)
To není názor, to jsou léta praxe.
Naposledy editováno 13.10.2013 10:52:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
LovecTaťka píše: Bo to dělal nějaký kokot.
U aut to funguje, ale do moto bych tedy takovou cestou opravy nešel a radši koupil motor(pokud je k mání)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
v praxi asi co napsal dewil:
dewwil píše: No spíš je to bolístka TLS 97... Jasně na chvíli se to opravit dá, přesně na tu dobu prodeje Neznám nikoho kdo vytvoří stejnej povrch jako origo...
nebo znáš někoho kdo s klikou tebou popsané absolvoval a dlouhodobě mu to funguje? bavíme se o motorkách samozřejmě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
dewwil píše: U aut to funguje, ale do moto bych tedy takovou cestou opravy nešel a radši koupil motor(pokud je k mání)...
O tom žádná, taky bych koupil jinej motor.
Jde mi jen o to, že to jde a né, že to nejde.
havrajz píše:
nebo znáš někoho kdo s klikou tebou popsané absolvoval a dlouhodobě mu to funguje? bavíme se o motorkách samozřejmě
Neznám nikoho kdo by si nechal takto opravovat kliku. (na moto)
Každej koupí raděj novou, nebo koupí celej motor.
Jak jsem již psal, jde mi jen o to, že kvalitní oprava je prostě možná.
To, že to tak nikdo nedělá, je věc druhá.
Naposledy editováno 13.10.2013 11:42:29
LovecTaťka píše: Jde mi jen o to, že to jde a né, že to nejde.
jistě, ale je to sázka do loterie a mně šlo o tvůj první příspěvek:
LovecTaťka píše: A co má jako bejt, že byla zadřená?
Pokut je motor po GO, což asi je, jinak by nejela, tak je to jedině dobře.
Rozhodně bych nebyl euforickej z toho, že to někdo opravoval a je určitě špatně, že to prodávající zatajuje(asi ví proč )
Pokud bych o ten stroj stál, zajímal bych se kdo, co a jak opravil a určitě bych to nepřešel jen s tím jak jsi napsal: "tak je to jedině dobře"
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na tento inzerát
LovecTaťka píše: A co má jako bejt, že byla zadřená?
Pokut je motor po GO, což asi je, jinak by nejela, tak je to jedině dobře.
S tímhle nesouhlasím, pro mě například je to důležitá informace a já bych moto s takto zásadní opravou nekupoval. Důvody nechme stranou je to moje rozhodnutí a pokud majitel toto zamlčuje tak je to podvodník co deklarací původního stavu moto za něj chce dostat víc než by dostal za opravovanou.
HAWK
LovecTaťka píše: Když je klika hodně sjetá, běžně se opravuje tak, že se tam navaří nový materiál a potom se stáhne na potřebný průměr. Řekl bych, že při navařování se ta klika zahřeje víc než při zadření.
Neni to zahřátí při navařování problém? Třeba že se změní struktura materiálu na povrchu, změkne...? Já vím. Dělá se to. Ale...
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na tento inzerát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na tento inzerát
karf píše: Tady je ale jiná a důležitější otázka!!! mike.46? Ty chceš RSV?
Já bych toho chtěl ...