Téma: špatný sen
2.10.2013 v 20:50
2 reakcí na tento příspěvek špatný sen
tak videl jsem na vlastni oci vyhorele H-Decko,a naslednou opravu, ale u tohodle se to vyplati a je chut to delat?..ja jen ze je to takova "tuctovka" aby dal clvoek tomu ty stovky hodin prace s tim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatný sen
enusim2> Stovky? Ta Honda vypada docela v pohode.
Tuhle Hondu máme doma nabouranou na předek - kdyby majitel chtěl kvůli dílům. Nové pneu (400 km), nově potažená sedačka (asi 2 roky), nové výfuky (1 rok) atp. Na bok při nehodě nepadla takže od nádrže (včetně ní) a dál je neponičená, KO je rám, př. vidle, př. kolo, světlo, chladič.
enusim2 píše: tak videl jsem na vlastni oci vyhorele H-Decko,a naslednou opravu, ale u tohodle se to vyplati a je chut to delat?..ja jen ze je to takova "tuctovka" aby dal clvoek tomu ty stovky hodin prace s tim.
Pro někoho to může být tuctovka a pro někoho velká láska.Jestli má majitel chuť,čas a peníze jí zase zprovoznit,tak proč ne.Myslím,že by žádný motorkář nechtěl vidět svojí lásku v tomhle stavu.Přeji ať se dílo podaří.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatný sen
SirIndy píše: enusim2> Stovky? Ta Honda vypada docela v pohode.
myslisze jsem to prehnal? kdyz pominu jen vymenu jasnych dilu tak elektrika,protahat.zprovoznit. vylestit zacouzene dily a celkove to nablejskat da dost prace.ne jen vymenit sedacku a proplachnout nadrz. o tom to asi jenom nebude Pokud se to má udělat pořádně a od základu, tak to rozhodně enusim nepřehnal.
Teda pokud člověk není profík s mimořádným nadáním. Někdo dokáže dělat rychla a kvalitně. Já dělal panelku po večerech tak 3 měsíce. To teda bylo od rozloženo do posledního šroubku a takovejch 300 až 400 hodin to zabralo. Ale určitě by to šlo rychleji někomu kdo v tom má praxi.
Naposledy editováno 02.10.2013 22:12:55
Teda pokud člověk není profík s mimořádným nadáním. Někdo dokáže dělat rychla a kvalitně. Já dělal panelku po večerech tak 3 měsíce. To teda bylo od rozloženo do posledního šroubku a takovejch 300 až 400 hodin to zabralo. Ale určitě by to šlo rychleji někomu kdo v tom má praxi.
Naposledy editováno 02.10.2013 22:12:55
enusim2 píše: myslisze jsem to prehnal? kdyz pominu jen vymenu jasnych dilu tak elektrika,protahat.zprovoznit. vylestit zacouzene dily a celkove to nablejskat da dost prace.ne jen vymenit sedacku a proplachnout nadrz. o tom to asi jenom nebude
Jo jo, spejchla mi takhle kdysi třinda, prodal jsem to na motor a papíry..
1 reakcí na tento příspěvek špatný sen
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki EN 400 při zapnutí světel ... Kawasaki EN 400 Vulcan | B12 | 5 | 22.10.2021 v 20:39 Strider |
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |
vzduchovy filtr Kawasaki EN 400 Vulcan | martin666 | 0 | 4.3.2017 v 12:59 martin666 |
Phoenix r2 125 Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | Kegas | 3 | 18.10.2015 v 21:31 kawa123 |
manuál a jak na to Kawasaki EN 400 Vulcan | martin666 | 2 | 14.6.2015 v 22:18 martin666 |