Téma: Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK
Zdravím,

řeším problém s STK ...Roadstar XV 1700 (VP17) se pro Evropu nedělal, tudíž je problém (mimojiné) se světlem - nemá parkovačku. Potřebuju poradit jak to o.ebat., Wildstar bude asi nejblíž tomuhle typu???
Máte někdo zkušenost za co to vyměnit nebo jak to udělat aby jeden prošel STK?

Případně mohu koupit homologované světlo pro tento typ...

děkuji předem za info
Petr

1 reakcí na tento příspěvek Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

1.10.2013 v 13:49 | Nahoru | #1
ta motorka už má český techničák? nebo řešíš dovozovou stk?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

1.10.2013 v 13:54 | Nahoru | #2
HornisGSX> ta už je v ČR od 2009 ...takže už byla na dovozové a i na normální STK...

...a až teď je problém...

Naposledy editováno 01.10.2013 13:54:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

1.10.2013 v 13:58 | Nahoru | #3
Pethik> měl problém pouze s parkovačkou? pokud ano a motorka byla dovezená nějak legálně musí mít v dovozové stk zapsánou změnu...je to jen prudič....

a pokud je v republice od roku 09 tak má za sebou 2stk!!! to bych se s ním zhádal jak se psem...

(reakce na) Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

1.10.2013 v 14:09 | Nahoru | #4
HornisGSX> nemá žádnou změnu/výjimku (ani na výrobní štítek, který není dle Evropské normy a musí se zapsat výjimka). Jinak ano, dle protokolu mu bude stačit parkovačka. A vsadím se, že když ji dobastlím do stávajícího světla DOT, tak to mu bude vadit také.

S tím štítkem to je prý nějak rok stará záležitost co se tím STK začly zabývat....chybí tam decibely...nebo co...

Když se budu hádat, řekne, že to odflákli ti před ním....

Naposledy editováno 01.10.2013 14:10:21

1 reakcí na tento příspěvek Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

1.10.2013 v 15:10 | Nahoru | #5
Co vím, tak spousta lidí to řeší vrtáčkem č. 8?, dirkou do paraboly a dobastlenou parkovací žárovkou (skleněnkou, z hlavy nevim typ) a po STK zas ven. Já mám taky US model, zatim na STK bez problému (ale sem si to předem ošetřil) a teď v rámci úprav sem dal vedle světla dvě malý ledkový bílý obrysovky jako parkovačky/obrysovky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

1.10.2013 v 16:55 | Nahoru | #6
charlie.vtx1800> problém je, že mi výslovně řekli, že musí parkovačky fungovat "nezávisle" na potkávacích...tj zapnout/vypnout přední+zadní obrysovky aniž by svítilo jiné světlo....

samozřejmě, že díky US verzi na to není nikde žádný přepínač a ani spínačka na to není uzpůsobená....

koukal jsem na světlo z Jawy 350...a má snad stejný průměr :) normálně bych ho tam dal na tu chvíli a napojil to...ale to přepínání mě vysloveně se.e !

Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

1.10.2013 v 19:41 | Nahoru | #7
taky jsem to vyresil dirkou zespodu lampy,zdroj el jsem vzal s osvetleni budiku 10 min prace

(reakce na) Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

2.10.2013 v 06:14 | Nahoru | #8
Pethik> No je fakt, že teď na mašině předělávám hafo elektriky, už mě to řádně deptá, protože už se v tom vrtám tři víkendy místo abych konečně vyjel (vyhřívaný hefty, teploměr a hodiny KOSO, otáčkoměr, obrysky, xenony, zásuvky atd. - celkem už sem těma káblema a pojistkama atd. ztrávil snad 100 hodin čistý práce a furt to neni dodělaný ). Takže sem přední a zadní obrysky + osvětlení SPZky (v tom sem nahradil žárovku za ledku - celkem mi osvětlení bere cca 110 mA, takže ani pár hodin zapnutí by nemělo baterku vymlátit) napojil jednak na malej spínač schovanej u spínací skříňky a jednak přes diodu na stávající rozvod. Takže buď to zapnu tím spínačem natvrdo přes pojistku přímo od baterky nebo se to sepne automaticky se zapnutím klíčku. Ta dioda zabraňuje aby se proud po zapnutí parkovaček spínačem dostal zpátky do stávajících okruhů na mašině.

Wildstar vs. Roadstar (typ VP17) - světlo a STK

25.10.2013 v 02:54 | Nahoru | #9
Bez záruky - Pozor na vrtání do paraboly!! Nechal jsem si udělat výjimky hned jak jsem to koupil od dovozce a bylo mně řečeno, že mohou udělat výjimku na DOT parabolu, ale jak do ní uděláte díru, tak to už není DOT, už to není nic, už je to v pr...i. Problém je ten, že když praskne žárovka musí něco na motorce vepředu svítit a v USA svítí blinkry. Proto se v snad v parabole u nás rozpojí konektor a drátek zaizoluje, aby nesvitily a dá se použít třeba na napájení bloku LED diod a ty se dají přichytit na držák blinkrů pod parabolu. Ještě jsem to neudělal,bo není čas p..o , musím jezdit .Prodávají se třeba svítilny na kolo a jsou v tom ledky, stojí to pár šupů a má to i držák na řidítka, ale nevím jak je to zapojené,ale každý trochu slušný radioamatér si s tím poradí, nebo uz se prodávají bloky s ledkami na 12V. Dá se třeba předřadit odpůrek do prostoru po baterkách atd. To mě jenom napadlo, jako inspiraci, neřešil jsem to, mám ještě rok technickou

Naposledy editováno 25.10.2013 03:18:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s jiskrou Road star Yamaha XV 1700 Road Star MATASAK 4 10.1.2019 v 22:09 wáca
road star 1700 nehází jiskru na 2 válci Yamaha XV 1700 Road Star MATASAK 7 10.1.2019 v 21:26 PetrXX
Koupě motorky Yamaha XV 1700 Yamaha XV 1700 Road Star Hogos99 1 30.8.2018 v 13:33 GL1
Road Star rv 06 - klepou hydroštely Yamaha XV 1700 Road Star DOCTOR666 16 23.5.2018 v 20:41 DOCTOR666
Výfuk Yamaha XV 1700 Road Star Čuňas73 3 5.3.2018 v 22:57 mapepa

TOPlist