bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K1200R nebo R1200C
Ahoj všem. Jsem začínající motorkář a jako takový si teprve vybírám motorku, na které bych chtěl jezdit. Vždy jsem si myslel, že jsem na choppery, ale po jízdách v motoškole a hlavně u Mirka Lisého jsem zjistil, že to nebude tak jednoznačné. Dle spousty recenzí, co jsem přečetl jsem se rozhodl, že jinou než BMW kupovat nechci. Nyní jsem dospěl ke stavu, že se rozhoduji mezi dvěmi modely: K1200R a R1200C. Jelikož jsou to dost odlišné modely, prosím hlavně ty, co tyto motorky jezděj nebo je jezdili, aby mi poradili pro a proti. Jsem vyšší postavy, sílu mám, nebojím se náklonu, ale už mi není 20 (a ani 25 ), takže si jízdu chci užívat a ne dělat vylomeniny. A víceméně, oblečení a vše kolem bych chtěl právě přizpůsobit vybranému modelu. Budu rád za jakoukoli konstruktivní radu. Díky. Karchee
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

28.9.2013 v 23:12 | Nahoru | #1
R1200C?





(reakce na) K1200R nebo R1200C

28.9.2013 v 23:24 | Nahoru | #2
seikos> až tak?

K1200R nebo R1200C

28.9.2013 v 23:25 | Nahoru | #3
Jasnačka, že Káčko

K1200R nebo R1200C

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2013 v 00:20 | Nahoru | #4
jakykoli jiny eRko (mimo GS) bych Ti schvalil... ale takhle snad ten pokus o radovej motor

Naposledy editováno 29.09.2013 00:24:07

K1200R nebo R1200C

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2013 v 01:21 | Nahoru | #5
Mám K1200S, Rko má proti němu trošičku vzpřímenější posed a díky tomu je třeba ve městě trochu obratnější, ale jinak to jsou podobný mašiny. Typická hodně rychlá mašina na cestování, nenechá tě jet pomalu, dálnice a dobré silnice a stovky/tisíce km za den jsou na ní zábavou, okresky jo, ale není to to úplně pravé ořechové (i když letos jsem na ní jel Rumunsko - národní parky, kde je to samá díra v asfaltu a kličkování bylo docela zábavné). Přepínatelný podvozek je paráda, motorku bez ABS bych už nechtěl (mimo asfalt nejezdím), jediné, co jsem musel kupovat, bylo nastavitelné plexi.

Na Cčku jsem zkoušel jezdit, ale je to na mě moc velká kochačka - sedíš skoro kolmo, podvozek nesrovnatelný s Kčkem (horší), brzdy taky. Prostě je to cruiser se všemi klady i nectnostmi, uvidíš sám - třeba je to přesně to, co hledáš.

Pokud ale začínáš, možná radši Cčko, Kčko je přece jen hodně rychlé a nějakou tu praxi chce. A s věkem to moc nesouvisí (mám 196cm/115kg/necelých 50let - když jsem s motorkami před pěti lety znovu začínal, taky jsem začal s cruiserem, než jsem po dvou letech zjistil, že mě nudí

Naposledy editováno 29.09.2013 01:24:06

K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 07:18 | Nahoru | #6
Na prvni motorku mas odvahu - kazdej z vas potrebuje nadlitra a pise jak to ma v hlave srovnany!
Jen se divim, ze te v tomhle pripade nechytil Triumph, prece jen jeste o litr vetsi objem nez bawo!
Jeste me napadlo tohle:

)





Naposledy editováno 29.09.2013 07:45:38

1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 08:14 | Nahoru | #7
Měl jsem K1200R a byla to úžasná motorka. Výkonu měla tak akorát, ale nebyl to žádný brutál, prostě jela pěkně a čitelně. Fakt jedna z nejlepších, co jsem kdy měl (současná R1200GS je moje 17-tá, Jawy do toho nepočítám )
Akorát jsem pořád nemohl dostat z hlavy tu myšlenku, že občas u nějaké odkápne převodovka, mění se pak celá a stojí bratru 60tis.Kč

1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2013 v 08:21 | Nahoru | #8
Mam káčko a jediné co ti k tomu napíšu je to,že jako první mašina po autoškole to moc šťastná volba není

(reakce na) K1200R nebo R1200C

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2013 v 08:41 | Nahoru | #9
Dolph-cz> 100% souhlas, trosku drsnejc vyjadrenej pred hodinou

4 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 10:35 | Nahoru | #10
Díky všem, co jste napsali svůj názor. Peslo, hlavně Tobě za rozsáhlejší koment, Dolph-cz a pesastor za upřimný názor. Je to tak, že srovnáno v hlavě mám a kdybych měl srovnáno i ohledně motorky, asi bych se neptal ale jelikož s tím začínám, tak se radši ptám. Pokud píšete, že Káčko je hodně rychlé a opravdu to chce tu praxi, tak poslechnu, neboť autoškolu jsem dělal na hayabuse a také se mi nelíbila, jak je (pro začátečníka) hodně rychlá. Jel jsem pak na Harley (nevím přesně model) 800, to mi zase přišlo, že má moc malý obsah na cruisera. Nejvíc se mi líbil baworák f650gs, lehce ovladatelný, ale jednoválec. A kamarád (také zkušenější motorkář) mi zas radí, jak nemám kupovat malý obsah, že mě to brzy přestane bavit. Proto jsem koukal na obsah kolem litru. Není to tedy tak, pesastore, že chci hned lámat rychlostní rekordy Určitě znáte, jak vám všichni radí, kup si tohle, kup si tamto, menší obsah, vyšší obsah, tohle je blbost, tamto je blbost.. člověk aby se vyznal. Ale žít chci, takže asi opravdu začnu buď s tím Céčkem, anebo něco s menším obsahem, co nebude tak velký a třeba si Káčko vychutnám za 5 let

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 10:38 | Nahoru | #11
Sete> proč si jí pak vyměnil?

1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 10:47 | Nahoru | #12
Protože jsem na něm nemohl dělat toto

Naposledy editováno 29.09.2013 10:47:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 10:50 | Nahoru | #13

Karchee píše: Je to tak, že srovnáno v hlavě mám


To mají většinou všichni ti o kterých pak čteme v novinách.

Karchee píše: autoškolu jsem dělal na hayabuse


Autoškola na Hayabuse? Tomu nevěřím.

Karchee píše: Nejvíc se mi líbil baworák f650gs, lehce ovladatelný, ale jednoválec. A kamarád (také zkušenější motorkář) mi zas radí, jak nemám kupovat malý obsah, že mě to brzy přestane bavit.


Zrovna to F650GS by mohla být dobrá volba na začátek, ale jde i o to co chceš s tou motorkou dělat. Pokud to má výt dálkový cestování ve dvou tak bych doporučil něco trošku silnějšího s větším počtem válců (ale zase ne moc). Podle toho co si zatím napsal bych doporučil asi novější F650GS s tím osmistovkovým dvouválcem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2013 v 10:52 | Nahoru | #14

Karchee píše: Díky všem, co jste napsali svůj názor. Peslo, hlavně Tobě za rozsáhlejší koment, Dolph-cz a pesastor za upřimný názor. Je to tak, že srovnáno v hlavě mám a kdybych měl srovnáno i ohledně motorky, asi bych se neptal ale jelikož s tím začínám, tak se radši ptám. Pokud píšete, že Káčko je hodně rychlé a opravdu to chce tu praxi, tak poslechnu, neboť autoškolu jsem dělal na hayabuse a také se mi nelíbila, jak je (pro začátečníka) hodně rychlá. Jel jsem pak na Harley (nevím přesně model) 800, to mi zase přišlo, že má moc malý obsah na cruisera. Nejvíc se mi líbil baworák f650gs, lehce ovladatelný, ale jednoválec. A kamarád (také zkušenější motorkář) mi zas radí, jak nemám kupovat malý obsah, že mě to brzy přestane bavit. Proto jsem koukal na obsah kolem litru. Není to tedy tak, pesastore, že chci hned lámat rychlostní rekordy Určitě znáte, jak vám všichni radí, kup si tohle, kup si tamto, menší obsah, vyšší obsah, tohle je blbost, tamto je blbost.. člověk aby se vyznal. Ale žít chci, takže asi opravdu začnu buď s tím Céčkem, anebo něco s menším obsahem, co nebude tak velký a třeba si Káčko vychutnám za 5 let



nevím k čemu bych to přirovnal-je to možná jako učit se jezdit zatáčku smykem ve ferrari .ve staré škodovce 120 se ke smyku dostaneš mnohem snadněji a bezpečněji...(myslím tím první smyky v životě)

stejně tak naučit se ovládat motorku,trošku si poblbnou a zjistit co to snese se ti bude určitě lépe na něčem lehčím,kratším a pomalejším.

a s tím vychutnáváním je to taky jako s tím ferrari -pokud si neprojedeš hromadu jiných aut,tak si ferrari nevychutnáš,protože nebudeš mít s čím srovnávat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 11:03 | Nahoru | #15
Dolph-cz> Beru, dává to smysl, co píšeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 11:06 | Nahoru | #16
Karchee> nevidim problem v tom, ze te neco prestane bavit. to se muze stat s cimkoliv. pokud te ale opravdu ten jednovalec bavil/vyhovoval, proc ho nekoupit? tak ho za rok prodas a koupis neco jinyho? aspon uz budes vedet o cem to je a kam bys chtel jit dal. muzes se podivat i na dvouvalcove F modely, ty jedou vyrazne lip a zerou jenom o neco malo vic. napr. kamarad vyborne koupil ne uplne popularni f 650 gs (dvouvalcova 800, marketaci bmw to trosku neustali asi po velkym mejdanu) a uprimne mu ji zavidim.
jinak ano, mel jsem k 1200 s, je potreba velka sebekontrola, protoze to jede tak jednoduse rychle... bohuzel, nekdy ty zvuky od prevodovky jsou fakt sileny.
boxeri modely starsiho data jsou oproti tomu postaveny spis pro pohodare. mne osobne ten motor velmi vyhovuje, ale u 12 gs adv me nepresvedcil a tak uz jezdim jenom na cem? prave na tom f 650 jednovalci. a premyslim co pristi rok.

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 11:15 | Nahoru | #17
stráťa> Ano, ty noviny chápu. Ale neznáš mě, vycházíš z něčeho, co se všeobecně uznává. Co se týče autoškoly, mám i video, jak jsem na ní jel, ale ať postačí toto: http://autoskolanecas.cz/
Co bych s motorkou chtěl dělat - jezdit po okreskách, po kopcích, vyjet někam na víkend, ale občas zajet i na Slovensko nebo na Moravu
Z vašich slov, kamarádi mi vychází, že nápad mít Káčko bych měl odložit na nějakou dobu, dokud se nevyjezdím. O to mi tady především šlo. Za to děkuji.

Naposledy editováno 29.09.2013 11:35:47

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 11:29 | Nahoru | #18
Peacemaker> Ahoj, děkuji. Musím uznat, že na tom bavoráčkovi se mi sedělo a také jelo (co se týče přehledu, kontroly a celkově pocitu) dobře. Nějak jsem se asi nechal strhnout, když jsem koukal po něčem silnějším, už to musím uznat. A nejspíš bude i hodně pravdy v tom, že po nějaké době budu vědět, kam jít dál. Fakt díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

Skvělá odpověď, děkuji! 29.9.2013 v 11:31 | Nahoru | #19
Karchee>

Ahoj,
zkusím Ti k tomu taky něco říct a pokusím se o pohled trochu z nadhledu.

To malý GS Báwo (F650GS/Dakar) je respektive by byl na začátek docela dobře zvládnutelný, a podvozkem i motoricky dobrý a úsporný stroj, i když trochu náročnější na údržbu. Už jenom třeba taková drobnost jako kontrola hladiny oleje, baterka u něho dost trpí a rychleji odchází tím horkem přímo nad hlavou motoru, a když je potřeba něco opravit, je to na složitější rozborku, dále i poněkud problematická výdrž vodní pumpy, kontrola a seřízení ventilových vůlí atd. A jak se říká, přístup je tam opravdu ke všemu složitý jak k penězům nebo k hodinkám.

Obecně bývají u něho i trochu problémy se startováním a s držením otáček při studených startech, a navíc je to stroj i do lehčího až středně těžkého terénu (podle schopností jezdce), takže musíš počítat s tím, že dneska už ty cca 10 let starý a většinou dost olítaný a v terénu obouchaný mašiny mají něco za sebou (minimálně spojka, tlumiče, ložiska atd.). Není to vůbec špatná mašina, třeba i ta silniční verze s řemenem (Scarver) má hodně co do sebe, ale stejně si myslím (i ze své vlastní zkušenosti), že by nejspíš bylo jen otázkou času v řádu měsíců, kdybys začal pošilhávat po něčem onačejším, a pravděpodobně s kardanem...

Vyměnil jsem ho před více než 3 lety za velký GS Báwo (R1100GS) a byl jsem s tou změnou na dlouhou dobu spokojen, protože jsem kápnul na zachovalý, bezporuchový a na BMW poměry málo ježděný kus - je to už docela jiný stroj, typický BMW boxer se všemi jeho výhodami (a samozřejmě i nevýhodami).

Na BMWGS serveru http://www.bmwgs.cz bys našel velkou komunitu zkušených lidí a ochotných pomoci. Pokud jsi skoro pevně rozhodnut pro BMW a váháš nebo váhal jsi mezi Káčkem a Céčkem, navrhnul bych Ti, a doporučuji, poohlídnout se ještě po některém Rkovém modelu řady BMW GS, buďto po starším, levnějším a robustním R1100GS nebo R1150GS (případně 1150 GSA), nebo pak po novějším, trochu výkonnějším a už trochu subtilnějším a lehčím vzducháči R1200GS (nový vodník se strašně drahý, i z druhé ruky).

Jednou z nezanedbatelných výhod (oceníš v praxi) těchto GS motocyklů je jejich velká univerzálnost a rozšířenost i u nás, a tudíž taky poměrně snadný přístup k ND za slušné ceny, i množství lidí schopných svépomocného servisu, a to i na kvalitativně nejvyšší úrovni a cenově přístupného oproti autorizovaným servisům.

Zlom vaz!

Naposledy editováno 29.09.2013 11:43:06

K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 11:32 | Nahoru | #20
Ono jit do nadlitra neznamena lámání rychlostnich rekordu. Do tyhle kubatury by mel clovek vurust a to jak zkusenostma, tak treba i psychicky. To je jeden pohled.
Ten druhy - ted jako prvni motorku koupis neco, co je pro vetsinu z nas motorkarska konecna. Na co se budes potom dal tesit?????
Vim, ze je tu par mladochu ktery po fichtlovi skocili na R1pycovoe, ale stejne tak je podlesilnic hooodne krizku trcb co tenhle prestup precenili!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 11:50 | Nahoru | #21
Dovi> pekne jsi to napsal, ale s pasazi o narocnejsi udrzbe u jednovalcu nesouhlasim. kdybychom navic porovnavali mozne problemy vyskytujici se u jednovalcu a u boxeru, u te druhe skupiny by byl vycet urcite delsi (a fatalnejsi). to v ramci objektivity. jinak pokud ji predchozi majitel daval co si zaslouzila, bude kterakoli motorka z techto dvou skupin vybornej drzak.

1 reakcí na tento příspěvek K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:05 | Nahoru | #22
hustá autoškola , chudák busa, většinu stráví ve volnoběžných otáčkách a brzo přijde o kapoty

(pamatuju, jak v patnácti jsem měl respekt z výcvikové mz251, před timhle bych utekl )

Naposledy editováno 29.09.2013 12:06:17

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:07 | Nahoru | #23
bledemon> No když mi majitel autoškoly (Marek Nečas) vysvětloval, jak se busa chová při akceleraci, měl jsem sto chutí mu říct, že radši budu jezdit na tom bavoráčkovi - pěkně mě vystrašil. Zatím jí v autoškole nikdo nepoložil..

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:08 | Nahoru | #24
Karchee> A mě zas nebaví skorolitr a vracím se ke "slabému" jednoválci
Každá mašina má to svoje,podle mě se stejně vyprofiluješ až s najetými kilometry.Vybírat motorku od počítače je nesmysl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:12 | Nahoru | #25
Dovi> Ahoj, moc díky za rozsáhlý koment. Musím uznat, ta modelová řada R mě zatím nějak neoslovila, ale to se může ještě změnit. Jen takový dotaz: tady mě většina odrazuje od nadlitru, Ty mi to navrhuješ, nebo dokonce doporučuješ. Myslíš, že to je dobrý nápad?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:21 | Nahoru | #26
Karchee> ja ti"doporucoval" toho dragdtera s motorem z vrtulniku - viz foto. Ale bacha na horlave materially pri startu v garazi!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:25 | Nahoru | #27

Peacemaker píše: Dovi> pekne jsi to napsal, ale s pasazi o narocnejsi udrzbe u jednovalcu nesouhlasim. kdybychom navic porovnavali mozne problemy vyskytujici se u jednovalcu a u boxeru, u te druhe skupiny by byl vycet urcite delsi (a fatalnejsi). to v ramci objektivity. jinak pokud ji predchozi majitel daval co si zaslouzila, bude kterakoli motorka z techto dvou skupin vybornej drzak.


Ahoj, celkové řešení u F650GS jsem přiznám se porovnával ne s boxerem, ale s jinými v úvahu přicházejícími jednobuchy jiných značek, na údržbu jednoduššími, s lepším (snazším, ne tak komplikovaným) přístupem skoro ke všemu. Ale máš pravdu, že i boxer má, když na to přijde, svoje servisní mouchy, počínaje třeba suchou spojkou (viz podélně uložená kliková hřídel, nutno příčně rozpůlit "motor"), kardan resp. koncový převod u letmo uloženého zadního kola atd.

EDIT: pouze oprava 2 překlepů

Naposledy editováno 29.09.2013 12:57:17

(reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:28 | Nahoru | #28
pesastor> Dyť právě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:30 | Nahoru | #29
Dovi> nevim jak u bawa, ale u Guzzi me sucha spojka a kardan prezijou!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1200R nebo R1200C

29.9.2013 v 12:51 | Nahoru | #30

Karchee píše: Dovi> Ahoj, moc díky za rozsáhlý koment. Musím uznat, ta modelová řada R mě zatím nějak neoslovila, ale to se může ještě změnit. Jen takový dotaz: tady mě většina odrazuje od nadlitru, Ty mi to navrhuješ, nebo dokonce doporučuješ. Myslíš, že to je dobrý nápad?


Absolutně si netroufnu takto na dálku to posoudit, neznám Tvé zkušenosti a jak jsi vyježděný (asi spíš ne) atd. atd. Ale zase Tvůj věk, absolvování motoškoly u ML i to, že o tom hodně přemýšlíš a zbytečně nepřeceňuješ své síly, přidává na Tvé obezřetnosti a zvyšuje Tvé šance, i když ani toto všechno samozřejmě u nikoho není 100% záruka úspěchu.

Řeknu to tedy aspoň takhle:
Svému synovi bych to Káčko důrazně nedoporučil - jedině snad boxera GS nebo naháče R850R, R1100R, R1150R či R1200R... Kdybychom jezdili stále spolu 2 motorky, mohl bych ho podle jeho pokroků a chování korigovat, vybírat vhodné trasy a denní dobu a postupně (bezpečněji) zlepšovat vyježděnost a jeho návyky.

Jenže ono to není problematické jenom v tom, že málo zkušený to v první krizovce nebo i při manipulaci na místě snáze položí (s různými následky), ale taky v tom, že u první nebo druhé motorky dost reálně hrozí, že člověku takováto mašina vybraná ještě bez vlastních zkušeností moc nesedne (nebo vůbec nesedne), že to prostě není pro něho ta pravá - člověk totiž až po čase pozná, k jakému typu spíš inklinuje. A motorka není auto, kde mi je celkem jedno, jestli se do práce a na nákup do hypermarketu přesunuju dejme tomu starší Felicií nebo novější Fabií či Oktávkou nebo Mazdou XYZ...

MAŠINU MÁ ČLOVĚK V NAŠICH ZEMĚPISNÝCH ŠÍŘKÁCH NA RELAXACI A PRO RADOST (někteři i na ten adrenalin nebo jenom na machrování), ale v každém případě musí ta mašina svému majiteli dělat radost, musí ji mít rád a na jízdu na ní se těšit.

U první motorky, která kdyby měla být drahá, velká, težká, hodně rychlá a já nevím co ještě, tak z ní buďto bude mít majitel velký respekt a nevyužije ani třetinu jejího potenciálu, nebo mu rychle otrne, bude své síly přepínat a někde se s ní vyválí. A když to všechno ve zdraví přežije a bude ji chtít prodat, protože se po nabytých zkušenostech zakouká do jiného stroje, hodně na té transakci ztratí.

Obecně, je-li to vhodné a možné (pokud třeba zrovna nemáš možnost nějakého superkaufu kvalitního nadlitru, která se už nemusí opakovat), bych spíš doporučil vzít si pro začátek raději něco menšího a levnějšího na rozježdění a sbírání motorkářských zkušeností na první sezónu. Řekněme nějakou hodnější pětistovku v ceně okolo 50 tisíc (na které už při prodeji moc neztratíš), a pak až budeš lépe znát sám sebe a svě potřeby, tak ta další motorka už bude vybraná s větší odpovědností a s vědomím, že už víš, do čeho jdeš.

Ale nevylučuji ani možnost, že pokud seš si už nyní jistý svým zaměřením (čoprkrujzr,
silniční křižník, velké nebo menší enduro apod.), že můžeš být tou výjimkou potvrzující pravidlo - že totiž budeš už dokonce i se svou první motorkou dlouhodobě spokojený.
Sice se to nestává často, ale stává se to.

Nevím, jesli jsem Ti aspoň trochu dokázal poradit; ono to bohužel skoro ani není možné. Není totiž nad vlastní prožitou zkušenost, protože všechny tyto zprostředkované od nás ostatních, byť sebevíc upřímně myšlené, pořád jsou a vždycky budou jen slabým odvarem oproti Tvé vlastní budoucí motorkářské praxi.

Ale přeju Ti, ať tu volbu neuspěcháš, a pokud budeš mašinu kupovat z druhé ruky, určitě si s sebou vezmi na poradu některého zkušeného kolegu, který Ti svou radou a asistencí na místě může zachránit hodně peněz.

EDIT: oprava spousty překlepů

Naposledy editováno 29.09.2013 14:23:52
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké náplně do K1200R r.v:08 BMW K 1200 R Dýmovnice 27 20.10.2023 v 13:54 puffybodie
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Repas spojkového koše BMW K 1200 R Dýmovnice 4 5.9.2023 v 12:57 Robu
BMW R 1200 C BMW R 1200 C ten_na_rudem_koni 3 31.8.2023 v 06:23 ThomasDRZ
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... StB 19 18.8.2023 v 21:53 StB


TOPlist