Naposledy editováno 25.09.2013 19:24:37
takže ve stručnosti postup:
nádrž dolů, výfukový svod, vypustit chladící kapalinu, sundat hlavu 01, druhou část hlavy co je pod tou první sundat nemusíš(pokud nebudeš měnit těsnění), sundat válec, zkouknout stav, změřit průměr, objednat :)
Až to bude sesazovat dohromady nešetři olejem aby kroužky pěkně zapadli. (na 1-2 nádrže doporučuji přidat olej do nádrže) a dobře zajet aspoň 1000km
pokud umíš pracovat rukama máš to sakum-prdum za 2hodiny max hotový.
Co by se ti mohlo hodit tak určitě sada těsnění-horní, což bych vyměnil určitě když už to budeš mít dole :)
kdyby cokoliv napiš, ETX jsem rozebíral "do šroubku" ;)
1 reakcí na tento příspěvek Pístní sada - rady
2T je hrozně jednoduchej a na naučení super. Zajíždět 1000 km je nesmysl, jedině komplet novej motor. Ještě k tomu ostrej motor jako RX. Prvních třeba 200 km to hlavně nepodtáčet, ale ani nehnat na špičku. Trochu víc oleje neuškodí. Jako u všeho to nervat za studena.
Ještě bych minimálně kouknul na vůli na ojnici. Musí mít lehce do stran. Nahoru a dolu žádnou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vymačkaný karter Aprilia RX 125, Aprilia ETX 125 | Folby | 16 | 18.8.2020 v 11:33 Folby |
Nikde nic není Aprilia ETX 125 | Matvik | 8 | 23.1.2020 v 14:27 Johnny83 |
Problém se řazením Aprilia ETX 125 | RespiteCz | 2 | 20.9.2018 v 12:45 Vojtek77 |
Víčko nádrže Aprilia ETX 125 | Mauglí888 | 4 | 16.8.2017 v 11:26 gio9 |
Přední kolo Aprilia ETX 125 | Matvik | 3 | 29.9.2016 v 20:04 topper-harley |