globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pístní sada - rady
Čus, cinká mi v tom trošku písní kroužek tak chci rovnou objednat písní sadu, motor to má Rotax 122. Nádrž mám sundanou už, budu to dělat ze strany kde není svod abych ho nemusel sundávat(teda jestli to půjde) a chtěl bych se vás zeptat jak bych měl začít, nebo na co si dávat pozor a tak dále, prostě cokoli co by se mohlo hodit, nikdy před tím jsem to nedělal :) Tak budu rád za každou radu, chtěl bych se na to vrhnou zítra abych změřil rozměr pístu a mohl si to objednat. Tak díky za odpovědi

Naposledy editováno 25.09.2013 19:24:37

Pístní sada - rady

Skvělá odpověď, děkuji! 25.9.2013 v 15:52 | Nahoru | #1
Pořádně to umyj aby ti pak nenapadal bordel do motorku když to budeš rozebírat , s tím svodem jsem to nějak nepochopil, budeš muset ho sundat aby jsi mohl sesadit válec.
takže ve stručnosti postup:
nádrž dolů, výfukový svod, vypustit chladící kapalinu, sundat hlavu 01, druhou část hlavy co je pod tou první sundat nemusíš(pokud nebudeš měnit těsnění), sundat válec, zkouknout stav, změřit průměr, objednat :)

Až to bude sesazovat dohromady nešetři olejem aby kroužky pěkně zapadli. (na 1-2 nádrže doporučuji přidat olej do nádrže) a dobře zajet aspoň 1000km

pokud umíš pracovat rukama máš to sakum-prdum za 2hodiny max hotový.
Co by se ti mohlo hodit tak určitě sada těsnění-horní, což bych vyměnil určitě když už to budeš mít dole :)

kdyby cokoliv napiš, ETX jsem rozebíral "do šroubku" ;)

Pístní sada - rady

25.9.2013 v 16:36 | Nahoru | #2
super díky a fakt to vidíš na ty 2 hoďky jo ? já jak vidím co tam je všechno napojený, pak nějakej držák, přívěra, svod a takový věci tak to vidím na 2 dny a bojím se toho :D

1 reakcí na tento příspěvek Pístní sada - rady

Skvělá odpověď, děkuji! 25.9.2013 v 17:37 | Nahoru | #3
Pokud nevíš co a jak, rozhodně to nedělej sám. Válec vem někomu kdo to dělá. Změří ovalitu a řekne jakej píst tam dát. Záleží jaký má RX tolerance.

2T je hrozně jednoduchej a na naučení super. Zajíždět 1000 km je nesmysl, jedině komplet novej motor. Ještě k tomu ostrej motor jako RX. Prvních třeba 200 km to hlavně nepodtáčet, ale ani nehnat na špičku. Trochu víc oleje neuškodí. Jako u všeho to nervat za studena.

Ještě bych minimálně kouknul na vůli na ojnici. Musí mít lehce do stran. Nahoru a dolu žádnou.

Pístní sada - rady

25.9.2013 v 19:21 | Nahoru | #4
Hele Zbyňku66,píst se píše s TTTT .
Čeče,ještě,že si nenapsal "PRSNÍ SADA-RADY".

(reakce na) Pístní sada - rady

27.9.2013 v 19:34 | Nahoru | #5
Daniel_cz> Prosím tě kolik cm by měla mít ta vůle ojnice :) vůli tam mám ale bojím se že je to moc..

Pístní sada - rady

28.9.2013 v 00:02 | Nahoru | #6
použiji odkaz od nedávno řešeného, viz video:
vůle do stran co je na videu vidět je naprosto ok.

Pístní sada - rady

28.9.2013 v 10:12 | Nahoru | #7
Tolerance je na mm ne cm. Zase to bude uvedeno v manuálu, ale řek bych tak do 3 mm.

Pístní sada - rady

28.9.2013 v 16:56 | Nahoru | #8
a sakra :( takže když mám tak 1 cm je to špatně co. a vadí to moc ?

Pístní sada - rady

28.9.2013 v 19:32 | Nahoru | #9
Měříš to dobře? V servisnim manuálu by to mělo bejt kolik je tolerance, ale 1 cm je hrozně moc. Jo vadí to. Samozřejmě pokud to jede teď, bude to fungovat i s novym pístem. Netvrdim, že to třeba nedá nějaký kilometry, ale proč riskovat, že to klekne a ještě k tomu s novym pístem. Nejlepší bude novej spodek motoru + vršek. Vim na čem sem a mam klid na slušnou dobu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vymačkaný karter Aprilia RX 125, Aprilia ETX 125 Folby 16 18.8.2020 v 11:33 Folby
Nikde nic není Aprilia ETX 125 Matvik 8 23.1.2020 v 14:27 Johnny83
Problém se řazením Aprilia ETX 125 RespiteCz 2 20.9.2018 v 12:45 Vojtek77
Víčko nádrže Aprilia ETX 125 Mauglí888 4 16.8.2017 v 11:26 gio9
Přední kolo Aprilia ETX 125 Matvik 3 29.9.2016 v 20:04 topper-harley


TOPlist