globalmoto_duben_nolan





Téma: 300 ZGH + ČTT 2014
 
24.9.2013 v 19:24




Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27
Předchozí
1... 77 78 79 80
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

2.10.2014 v 21:41 | Nahoru | #2371

Larry píše:
tohle mohli třeba v Dymokurech zkusit
jedno kolo za safety, aby každý věděl že koleje sou plné vody



A ty dvě kola zahřívací kola byla k čemu ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

2.10.2014 v 21:50 | Nahoru | #2372
matrixbiker> Úplně k....ničemu!

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

2.10.2014 v 22:11 | Nahoru | #2373
AKRO> Vídíš a já myslel, že si v ni jezdci měli ošahat trať.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

2.10.2014 v 22:56 | Nahoru | #2374

johny804 píše: Trochu si nerozumíme s místem, měl jsem na mysli vnějšek v kudrnáčovce u bilbordu Tam kde myslíš ty, tak se to za několik let hodně posunulo, ta zakázaná zona !!!

U bilboardu OK, opravdu jsem měl na mysli prostor nad výjezdem z kempu.
Tam bych žádný pevný stavby fakt nestavěl...

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

2.10.2014 v 22:57 | Nahoru | #2375

kovik59 píše: Demon3> V kudrnáčovce mrtvej? nepamatuju upřesni to nebo nežvaň nesmysly.

Odpověděl za mě Larry, ale chci ti říct, že tvůj styl komunikace se mi nelíbí...

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

2.10.2014 v 23:33 | Nahoru | #2376
Demon3> u startu bych to taky nestavě, má to tam své kouzlo. Ale u bilbordu by byla perfektní !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 09:05 | Nahoru | #2377

AKRO píše: matrixbiker> Úplně k....ničemu!



až přijdeš do Hořic na IRRC 2015,obejdi si depo a zeptej se jezdců IRRC
zda mají stejnej názor jako ty...

při rozpravě,kterou vedl Kamil, kde jim na mapce ukazoval jednotlivé úseky. padlo toto rozhodnutí a oni to brali
ani jeden neřekl,že je to na nic

za mě to byl bezpečnostní prvek
a pak taky ferovej krok vůči nim, aby nebyli tak moc handicapovaní neznalostí tratě

Naposledy editováno 03.10.2014 09:06:32

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 09:20 | Nahoru | #2378
Matrixbiker-víc takových pilotů jako ty žádný zahřívací kola za safety a rovnou jet palici -proč nejezdíš GP, taková škoda

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 11:16 | Nahoru | #2379
martin1> ??? Nechápu tvoje myšlenkové pochody. Psal jsem, že v Dymokurech měli jezdci 2 zahřívací kola, aby se seznámili s mokrou tratí. Nebo ty jezdíš v zahřívacím kole hned palici?

Pokud pojedou jezdci naštosovaný za safetycarem, tak to bude k ničemu, protože neuvidí nic víc než vodu a chumel jezdců před sebou. Pak někdo z nich spadne a bude to jak kuželky. Jezdci mají rozdílnou výkonnost, takže na ty ve předu pojede pomalu, aby něco vyzkoušeli a ti v zadu zas nebudou stíhat. Nějak nevidím tu výhodu oproti dvoum zahřívacím kolům.

Naposledy editováno 03.10.2014 11:27:54

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 12:45 | Nahoru | #2380
petridas> nojo, ale to je přece ta přírodní trať a rizika s tím spojený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 13:16 | Nahoru | #2381
Larry> Já jsem ovšem v tomto případě nemyslel Hořice, ale Dymokury, kde se ty dvě zahřívací kola jely po přerušení závodu a stejně se ty šestistovky nakonec zrušily!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 13:43 | Nahoru | #2382
AKRO> hm o.k.
já že se taky tady řešilo, proč se jely u nás 3 kola za safety

300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 16:07 | Nahoru | #2383
matrix- to je mi líto, že to nechápeš, běž radit ředitelství závodu, jízda za safety je pro bezpečnost a všichni jezdci nejsou nalepeni na nárazníku v hroznu na centimetry
mně vadí jiná věc:když mi není něco jasný tak se zeptám přímo na závodech např lidí co mají vysílačku a pod
a ne že tupě držím škopek u tratě a po závodech jsem super klávesnicový odborník na vše kolem závodů

300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 17:52 | Nahoru | #2384
Kdyby sis přes svoji potřebu moralizovat nevšiml, tak obhajuji rozhodnutí ředitelství závodu v Dymokurech.

Safety car je pro jízdu ve vleku, takže !za sebou!. Rovinka v Dymokurech má 800m a pokud někdo vzadu spadne, tak těm před ním nepomůže ani několik metrů rozestupu. Mnohem lepší je dát jezdcům 2 kola na seznámení vlastním tempem, ale to ty stejně odmítáš pochopit.

Nechápu proč bych se měl ptát lidí co mají vysílačku a hlavně na co ???

Vysílačku mají hlavně traťáci a pořadatelé a ti mají spoustu jiné práce, než odpovídat na dotazy. Věř mi, když tupě fotím se škopkem v ruce, tak s nimi nějaké to slovo prohodím.

Naposledy editováno 03.10.2014 17:52:47

(reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014

3.10.2014 v 21:40 | Nahoru | #2385

Larry píše: AKRO> hm o.k.
já že se taky tady řešilo, proč se jely u nás 3 kola za safety



Tak to bylo zřejmě třeba!

300 ZGH + ČTT 2014

4.10.2014 v 02:10 | Nahoru | #2386
V Hořicích to bylo od pořadatelů určitě pěkné, že si mohli jezdci, kteří ještě v Hořicích nestartovali, projet po instruktáži K. Holaně, několikrát trať, lze to brát jako hodně pěkný přístup pořadatele k jezdcům!
Předchozí
1... 77 78 79 80
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist