bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls
mam problem s uchycenim podle me to je celkem na chuja a jiné blastry uz nechci :D jak to mam vyresit nebo to tak nechat ? davam tu i video ;)







1 reakcí na tento příspěvek Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

19.9.2013 v 19:03 | Nahoru | #1
máš nový ? tak je vrat a kup jiný . jinak tohle nejsou blastery

Naposledy editováno 19.09.2013 19:03:42

1 reakcí na tento příspěvek Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

19.9.2013 v 19:09 | Nahoru | #2
kryty paček = blastry ne ? ..

(reakce na) Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

19.9.2013 v 19:13 | Nahoru | #3
Farii> kryty páček = blastry nebo plácačky( to co máš ty )

1 reakcí na tento příspěvek Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

Skvělá odpověď, děkuji! 19.9.2013 v 19:47 | Nahoru | #4
Tyto jsou všeobecně na chuja. Jedinej problém je v tom, že si koupil plácačky proti větru a blátu, ale ne s výstuhou. Měl jsem to samé od Acerbisu a byly stejně uchycené páskou a na čepu páčky. Kvalita adekvátní ceně. Našetři a kup pořádné.. Nekde na bazaru jsem zahlédl jen ty výstuhy a šlo by heftnout ty tvoje na ně.

(reakce na) Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

19.9.2013 v 19:57 | Nahoru | #5
jak píše bonnyes .. akorát já bych se pokusil tyhle vrátit a koupit opravdu něco lepšího .... aji za tu cenu bych řek že když motorka blbě spadne tak se zloměj ...

(reakce na) Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

19.9.2013 v 20:37 | Nahoru | #6

Tomaster píše: máš nový ? tak je vrat a kup jiný . jinak tohle nejsou blastery



Nepíše se blastery, ale bastery

2 reakcí na tento příspěvek Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

19.9.2013 v 20:39 | Nahoru | #7
jj zkoušel jsem ji tak lehce položit a kroutí se to jak hajzlpapír :/ chtel jsem neco co vede az do boku riditek ale 1200 za to nedam :(

(reakce na) Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

Skvělá odpověď, děkuji! 19.9.2013 v 22:25 | Nahoru | #8
Farii> Lepší vypláznou 1200 nebo i více za pořádné kryty páček s výztuhou (bastery/blastery), než pak každou chvíli shánět nové páčky... Nehledě k tomu, že máš DTčko, určitě tedy budeš jezdit v terénu, kde jsou pády nevyhnutelné.

Tyhle vyztužené kryty mají několik výhod: při pádu, jak jsem řekl, si nezlámeš páčky. Další výhoda je, když jedeš po měkčím povrchu a spadneš, řidítka se ti zapíchnou do země a jak motorka pokračuje svojí energií dál, ohnou se ti řidítka. Blastery fungují podobně jako lyže a umožní motorce po řidítkách klouzat, aniž by se ti řidítka zapíchla! Další výhoda je, že se ti i mechanicky vyztuží řidítka. Máš tam obyč řidítka 22mm, které jsou měkoukné. Snadno se ti ohnou. Blastery je alespoň trochu více vyztuží

Poslední dobou padám jako to ovoce ze stromů a nebýt těch blasterů, nemám ani spojkovou, ani brzdovou páčku a řidítka by připomínala hada vyhřívajícího se na sluníčku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

19.9.2013 v 23:20 | Nahoru | #9
Farii> Časem zjistíš, že 12 kil je supr prajs. V téhle ceně se bavíš o čínské kopii Acerbisu. Rozum začíná od 2 tis nahoru. Donedávna jsem právě jezdil s těma tvejma plácačkama a po zlomení brzdové páčky jsem dospěl alespoň na ty za dvojku.
Poděkuj Markovi za jeho odpověď s kterou souhlasím. A nezapomeň na Seikose že nám ty blástry ujasnil..

Co si očekával od těch, které si koupil?

(reakce na) Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2013 v 09:20 | Nahoru | #10
bonnyes> Za co mi má děkovat Totiž mám enduro i motarda (sice to jsou jen Blaty 125), ale i tak se na nich užije kopa srandy, bohužel s tím jsou spojené pády... Zrovna včera jsem blbnul, blbnul, až jsem to položil asi ve 40 km/h. Díky blasterům se motorce nic nestalo, za to já jsem si nějak natáhnul svaly nebo vazy v levé ruce a trochu potloukl rameno Za blbost se platí.

Co se týká ještě téma blastery, na enduru mám UFO blastery . Abych řekl pravdu, jsou to celkem bláta Aby jsi je trochu vyztužil, musíš dát vše na dorazy (ten držák řidítek musí jít na doraz s tou hliníkovou výztuhou ), pak už celkem vydrží Včerejší pád to přežilo ve zdraví, kromě mě teda Dají se sehnat s výztuhou do 1500 kč. Sice to není kdo ví jaká značka, ale lepší než drátem do oka

Racetech (určitě se nechají sehnat za lepší cenu) Progrip
A tady máš tak nějak všechny dohromady Ceny jsou ucházející, kvalita otázkou, ale lepší než tyhle plastové kdo ví cosi Mimochodem ty první chrániče na tomto posledním odkaze mám já na motardu Montážní sada nic moc, ale tvrdost výztuhy je až neuvěřitelná Potřebovali jsme to trochu naohýbat kvůli našim řidítkům. Dali jsme je do svěráku a začali je s bráchou ohýbat. Celý pracovní stůl se zvednul a blastery se ani nepohnuly Museli jsme to dát známému, který je ohnul až na mašině

Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

Skvělá odpověď, děkuji! 20.9.2013 v 09:25 | Nahoru | #11
Tady jsou ještě nějaké Všechno za rozumnou cenu.

Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2013 v 13:27 | Nahoru | #12
Ja osobne vozim na DRZ nejakej no name baster/blaster s vystuhou od D-flex a nedam na ne dopustit. Presne jak ti tu pisou motorka se vzdy jen sklouzne, blastry se tak max trosicku pootoci, tak je srovnas a jedes dal Navic ti to oproti placackam hodne ochrani ruce, kdyz treba vymetes vetve nebo odlitne sutr od motorky pred tebou

1 reakcí na tento příspěvek Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

24.9.2013 v 09:48 | Nahoru | #13
Čtu si tuto konverzaci a tak mi to nedalo.... Mám XR 125 (L) a už jsem jí párkrát lehce položil v "terénu". Když se tu dohaduje o tom, který jsou k hov*u a který se dají alespoň použít, tak by mě zajímalo, jaké by jste vybrali na téhle stránce do 2.000kč. Díky za odpověď.
http://www.motogaraz...tery-na-riditka-c261

Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2013 v 12:17 | Nahoru | #14
K těm bastrům s výstuhama bych měl ještě jedno velké plus a to je zvýšení bezpečnosti při pádu na řidítka. Jednou jsem takhle měl nepříjemný pád, kdy jsem letěl na motorku a těsně pod klíční kostí jsem se se "napíchl" na řidítko už ležící motorky. Vzhledem k tomu, že jsem neměl ani krunýř tak si myslím, že mi to zachránilo život což za ty prachy prostě stojí.
Jo a s těmi bez výstuh mám taky v paměti jednu komickou vyjížďku s kolegou na EXC450 - sehnal je ve slevě takže neodolal. Při prvním pádu na pravou stranu se rozlomil tak ten zbytek hodil po smějící se mé maličkosti, při druhém na pravou stranu urval brzdovou páčku - taky letěla po mě a nakonec spadl na levou stranu do bahýnka a levý bástr i se spojkovou páčkou už jsme ani nenašli :), sumasumárum sranda na hodinku a půl za 450 vočí + 2x páčka. Zvláštní také bylo, že dokud jezdil bez bástrů tak při pádech nic neurval, to až po namontování těchto "krytů".

Naposledy editováno 24.09.2013 12:26:36

(reakce na) Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

24.9.2013 v 12:31 | Nahoru | #15
Stifmajstr> Kterékoliv za 1999,-. Rozdíl je pouze v barvě a hlavně to funguje!

Čau lidi mam problem s blastry poradtě pls

29.9.2013 v 23:10 | Nahoru | #16
:))) všem děkuju za odpověd :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R Kanin 31 30.12.2023 v 23:04 Kanin
Yamaha dt nejde do otáček Yamaha DT 125 R Remzy 11 15.11.2023 v 19:48 Kohlstein


TOPlist