globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 899 Panigale
13.9.2013 v 15:24
Tak nová malá Panigale je na světě..
Kontroverzních názorů na klasickou kyvku a displej je dost, ale asi největší debatu rozpoutala cena, tedy hlavně v Americe, kde se očekává cena 15 000 dolarů, přičemž velká Panigale je už za 18 000 dolarů. V Evropě je odhaduje cena na 12 500 liber, což je podle mě cena dost vysoká..
Bude se nová Panigale prodávat dobře?





Anketa: Bude se malá Pani prodávat dobře?
Ano
45%
29
Ne
55%
36

Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 17:43 | Nahoru | #31
Na druhou stranu já bych si připlatil za velkou Panigale, (kdybych na to měl) a hned řeknu proč: Rám z trubek je fuč, suchá spojka je fuč, jenže 1199 má alespoň tu letmou kyvku..

....a pak bych se cestou do showroomu zastavil, otočil a mazal domů na Mobile.de a koupil za ty prachy 1098R

Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 19:05 | Nahoru | #32

(reakce na) Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 19:34 | Nahoru | #33

Petta píše: V Německu to vypadá na 15795,- Euro..
Myslím, že za tuhle cenu bude u nás neprodejná, max. pár kusů za rok, pokud vůbec..



No, zatím to vypadá, že jsem se moc neseknul. Uvidíme...

Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 21:51 | Nahoru | #34
Asi jsi měl pravdu, bohužel.. Za střední třídu nikdo 410 000 nedá..

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 22:22 | Nahoru | #35
je to shit, poslední hezkej wsbk stroj od ducati je 1098/1198...

(reakce na) Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 22:46 | Nahoru | #36

YOSH_BOY píše: je to shit, poslední hezkej wsbk stroj od ducati je 1098/1198...



to je pěkná kravina co si teď napsal

Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 22:57 | Nahoru | #37
jj i Checa mi to řikal že se mu ta mašina vůbec nelíbí a proto nemůže zajet pořádnej výsledek

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale

16.9.2013 v 23:39 | Nahoru | #38
Podle me smyslem tehle motorky a celkove i techto objemu (vice nez 6kila a mene nez litry) je poskytnout lidem motorku, na ktery jsou schopni poradne ji nalozit a zaroven tam budou mit ty nejmodernejsi komponenty a elektroniku jako maji ty nejvykonejsi motorky. Takze si myslim, ze cena pri takovemhle pohledu nehraje hlavni roli. A pokud si motorku nekupuju pouze na machrovinu, tak je tohle idealni, vykon to uz ma dost velkej na to, aby me to po roce jezdeni omrzelo. Rozhodne si budu pripadat jako Rossi vic kdyz nalozim maly panigale nez kdyz budu vetsinu casu premyslet, jak moc muzu pridat na velky panigale

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 09:43 | Nahoru | #39
Gasonline-4ever> přesně tak.
Kdo z nás smrtelníků má potenciál ukočírovat něco tak našlapanýho, ostrýho, tvrdýho a pro normální silnice(kór o nás) vůbec těžko použitelnýho, jako je 1098, 1198 nebo 1199?
Na horský úseky zatáček to pojede daleko slabší motor(se spodkem)s dobrým převodem a kratším rozvorem rámu. A výkonová převaha se začne projevovat od 160km/h a vejš - no jo, ale tam už začíná hranice rychlostí pohybujících se na našich silnicích kolem krchova.
Kdejakej hejhula se pyšní 180bHP ...ale málokdo si uvědomuje, že 148bHP a 168kg(cca.195kg mokrý) je poměr jako kráva. Jen český člověk chce za své peníze vždy "víc" ... takže 1199 bude výsadou buď fakt vyježděnejch poloamatérů a profi závodníků, stejně tak jako hromady lakýrek, který s tím nepojedou ani mýho Monstera s "ušmudlanejma" 130kobylama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 10:19 | Nahoru | #40
t_freedom> Teď v Brne byl myslím někdo ve dvouvál závodě 3. nebo 4. právě s tím tvým ušmudlaným monstrem, a za ním bylo spousta 1098,848,999, Panigalí a atd.. takže fakt o tom max výkonu to uplně nebude :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 11:22 | Nahoru | #41

Sefo píše: t_freedom> Teď v Brne byl myslím někdo ve dvouvál závodě 3. nebo 4. právě s tím tvým ušmudlaným monstrem, a za ním bylo spousta 1098,848,999, Panigalí a atd.. takže fakt o tom max výkonu to uplně nebude :)



Jestliže Plejba hobluje všechny amatéry a sekunduje poloprofíkům na starým Tuonu, který je tu a tam upgradovaný ... nebude to o maximálním výkonu, jak pravíš. Takže prodej 1098 (stejně se ti furt sere) a kup SS900, maximálně SS1000
Ty kecy o koních a o tom že 600ccm je slabá hujda, která tě za rok omrzí, už fakt nejdou často vůbec číst...natož poslouchat ...nikdo neřeší, že jezdí na silnici a tam je důležitější spíš průběh krouťáku, než koně v maximu při využitelným spektru 700rpm

Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 11:40 | Nahoru | #42
Jj souhlas, rozhodně to jenom o výkonu nebude...., ale přece jenom testastrettový S4R (S) je v podstatě svlečená 999, a v esku s ještě lepšim podvozkem než základní 999...... a S4R se na okruhu nikdy neztratily

Naposledy editováno 17.09.2013 12:01:53

(reakce na) Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 11:44 | Nahoru | #43
t_freedom> Nesere se! Jen občas pozlobí :)

Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 11:47 | Nahoru | #44
Spíš mi tady šlo o cenu a prodejnost v ČR. A podle mě je 410 tis. za střední třídu baťoh a v Čechách to bude mít malá Pani velmi težké..

Jinak souhlasím.. 600 je na silnici špatně využitelná. Než ji roztočíš na správný otáčky, tak na jedničku tam máš 130 a na trojku přes 200 km/h. Kde se dá takhle v CZ jezdit?? Těch silnic není moc, proto jsem také Gixxero prodal a šel do něčeho, co nemusím točit až do bezvědomí..

Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 11:59 | Nahoru | #45
Oprostím se od faktu, že mě osobně přijde na silnici lepší naháč a supersport bych kupoval snad jen na ten okruh.

Ale jinak jsem asi vážně ten českej pepík, kterej by taky špekuloval jestli dám 400 za "malou" panigale nebo 500 za velkou. Byť bych neměl jezdecky pořádně ani na jednu, tak mít ty peníze jdu do 1199. Výkon/cena mi připadne lepší a nejde ani tak o koně, jako o krouťák. S těma všema elektronickejma fíčurama se těch 45 koní navíc dá využít i když budu velký jelito. A pocit z krouťáku mi těch 20 procent ceny navíc vynahradí vrchovatě. Navíc nebude hlodat červík, že jsem měl koupit silnější

Malá panigale bude super motorka, i ta obyč kyvka je logická. Dovedl bych si představit hezčí cenu, ale když bude i tak poptávka tak proč zlevňovat. By byli sami hloupí...

Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 12:01 | Nahoru | #46
Tak ta kyvka mě trochu vadí - když ji mohla mít starší 848, mohli ji zachovat i u 899 (jinak s ideálníma parametrama na silniční ježdění).. Takže za pár let radši nastoupím do volítaný 1199

(reakce na) Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 13:53 | Nahoru | #47

Krawatasakin píše: Bači> Copak 999 je hezká motorka?



999 je dokonce pro mě s 916-998 nejhezčí Ducati, na kterou se ani ten "for all" design 1098 nechytá sic když jsem na tom jel jsem z toho moc odvařenej nebyl ale pro mě je to krásná, brutálně nadčasová a zřejmě nejhezčí Ducati vůbec ale ten rád holky, ten zas vdolky...

Naproti tomu se mi 1098-1198 ne že nelíbí, ale je prostě taková vzhledově kompromisní, hnusně řečeno ten design je pěknej ale ne takovej aby ses z ní posral což například kdysi MV Agusta a u Ducati 916 a 999 vyvolalo

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale

17.9.2013 v 19:45 | Nahoru | #48
Tak to já bych si tu menší Panigale koupil radši než větší ségru s těma elektro fičurkama Skajhůk to až se na tom posere tak by mě zajímalo co to udělá, jestli tě to hodí do nouzáku max 60km/h, nebo ti tam zůstane poslední nastavení, kdy jsi se kochal a pak za to zarveš a ende Hlavně oprava toho bude stát nesmysl...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

18.9.2013 v 17:02 | Nahoru | #49
dewwil> ono by bylo celkově lepší a jednodušší kdyby to dělali stejně jako s autama, tím chci říct že by sis sám vybral co na bajku chceš a co ne jednak je spousta lidí který nechtěj mít na motorce přepínání palivových map, abs, kontrolu trakce atd. a jednak by se tím srazily náklady + cena motorky takže základní model by byl jen motorka bez různejch kravin o který někdo ani nestojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

18.9.2013 v 21:09 | Nahoru | #50
GRASSEL> přesně tak, proč nám cpou něco co na motorce ani nechceme???

(reakce na) Ducati 899 Panigale

18.9.2013 v 21:24 | Nahoru | #51
GRASSEL> Taky si myslim U mě ještě ve dvou velikostech aspoň kdyby to vyráběli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

18.9.2013 v 23:15 | Nahoru | #52

dewwil píše: Tak to já bych si tu menší Panigale koupil radši než větší ségru s těma elektro fičurkama Skajhůk to až se na tom posere tak by mě zajímalo co to udělá, jestli tě to hodí do nouzáku max 60km/h, nebo ti tam zůstane poslední nastavení, kdy jsi se kochal a pak za to zarveš a ende Hlavně oprava toho bude stát nesmysl...


sorry,ale musel jsem na sníh bude určitě ta malá lepší

(reakce na) Ducati 899 Panigale

19.9.2013 v 18:11 | Nahoru | #53

Jasek píše: sorry,ale musel jsem na sníh bude určitě ta malá lepší



jj, asi jo, ale zajímalo by mě co by na tý větší dělala ta trakce a automatické nastavování tlumičů, třeba tam bude nějaká Winter Map

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

19.9.2013 v 21:22 | Nahoru | #54

dewwil píše: GRASSEL> přesně tak, proč nám cpou něco co na motorce ani nechceme???


To je podle mě jednoduchý, motorky se nevyrábí v tak velkých počtech aby měl podobnej systém jako u aut trošku smysl. Asi vyjde podstatně levněji vyrobit celou sérii stejnou než dělat každou trochu jinak dle přání budoucího majitele i přesto že by byla "očesanější".
Navíc kvůli tomu jak se na sport motorkách hledá každej gram je výhodnější všechno navrhovat jako celek bez možnosti úprav...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

19.9.2013 v 22:50 | Nahoru | #55
stráťa> nevím čéče ale nemyslím si to, v dnešní době jsou motorky už dost masová záležitost.... v jinejch státech dokonce na úrovni auta. Nicméně když vyjde levnějc verze například u aprilie obyč oproti factory, nebo jinde verze bez abs než s ním.... myslím že úplně stejně by to šlo zařídit s dalšíma věcma
a pokud se budeme bavit na ohled váhy, tak tím že vyhoděj spoustu elektrických nesmyslů pro většinu populace tak váhu logicky ušetří

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 899 Panigale

20.9.2013 v 02:37 | Nahoru | #56
Bohužel je to asi nemožný..
Dodací lhůty by byly hrozně dlouhý a cena by šla nahoru.
Většina motorek je předvyrobená a třeba ta Aprilia má pouze dvě varianty,
který jsou taky vyrobený dlouho před prodejem..

Jedině, že by každý autorizovaný prodejce měl možnost tu výbavu někde
v menu povolit nebo zakázat, ale šloby jen o elektronický vychytávky
jako TC, ABS, QS atd. Ale zase by se našli tací, kteří by koupili
holotu a pak by hledali způsob, jak tu mašinu crecknout..

(reakce na) Ducati 899 Panigale

20.9.2013 v 06:34 | Nahoru | #57
GRASSEL> To se mi nechce věřit že by objem výroby sportovních mašin byl tak velkej.
No a k té váze. Jasně, holá verze bude lehčí ale když by ji znovu ověšeli všema těma pičovinkama tak by výsledek byl těžší než když ty pičovinky jsou neoddělitelnou součástí.

Ducati 899 Panigale

20.9.2013 v 19:53 | Nahoru | #58
Ve finále ani není potřeba mít víc verzí než dvě jako třeba u aprilky, jednu prostě oholenou, obyčejnou a druhou nasypanou.... vážně v tom nevidím problém

Ducati 899 Panigale

21.9.2013 v 23:28 | Nahoru | #59
To bych bral taky.. Na moje mrdání nepotřebuju elektronický vychytávky..
Malá Panigale bez výbavy by se mi opravdu zamlouvala!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 899 Panigale

23.9.2013 v 13:45 | Nahoru | #60

Petta píše: Bohužel je to asi nemožný..
Dodací lhůty by byly hrozně dlouhý a cena by šla nahoru.
Většina motorek je předvyrobená a třeba ta Aprilia má pouze dvě varianty,
který jsou taky vyrobený dlouho před prodejem..

Jedině, že by každý autorizovaný prodejce měl možnost tu výbavu někde
v menu povolit nebo zakázat, ale šloby jen o elektronický vychytávky
jako TC, ABS, QS atd. Ale zase by se našli tací, kteří by koupili
holotu a pak by hledali způsob, jak tu mašinu crecknout..



To asi nějak nechápu.
V pátek jsme byl na prohlídce v Bologni sami říkaj, že nedělaj nic bez objednávky a už tak to maj rodělený do dvou ruzných verzí - USA EU a jelikož na každou moto musí být objednávka a díly se připravují na každou motorku zvlášť tak navýšení ceny v tom nevidim. Podle mě je to výrobě moc nestojí a částečně tím ospravedlňujou cenu.
Jo měli tam i dvě hotové bílé 899 zrovna je tlačili k východu, ale jako jediné moto v celý fabrice byly zakryté průsvitným igelitem, ale kyvka byla jasná...

Jinak prej v je teď nejvíc živí (pro mě překvapivě) Diavel odhadem z toho co jsem tam ten den viděl, tak skoro polovina a měli tam taky dost rozpracovanejch Hyperstrad a Monstrů samozřejmě...

Naposledy editováno 23.09.2013 13:47:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Panigale 899 - vibrace Ducati 899 Panigale Richard_899 5 27.7.2022 v 12:16 Rolda89


TOPlist