globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Za studena nejde do otáček
11.9.2013 v 11:04
Čau lidi,
koupil sem si CBFku ale od volnoběhu do těch 3 tisíc když vemu za heft nechce se vytočit.Nad 3000 už de normálně ale pod ty tři litry fakt nechce do toček.Myslíte že to chce jenom nechat seřídit?Ten co mi to prodával říkal že sou karby seřízený, tak asi kecal ne?Včera sem se jel projet do Českýho Krumlova a když sem jel domu pěkně sem zmoknul.A jak se motor zchladit tak sem se nemoch ani pořádně rozjet jak to nešlo do těch 3000 vytočit.Štve mě to, myslíte že to bude tim, že to neni seřízený?Když vemu za plyn rychle tak to chcípne, dělá to jenom za studena.Když se to víc zahřeje tak to dělá míň ale jak se malinko ochladí tak to to těch toček prostě nejde.

Za studena nejde do otáček

11.9.2013 v 20:47 | Nahoru | #1
Já bych to netůroval vůbec. A když už to musí být, tak až to bude v provozní teplotě. rozhodně ne za studena...

Mimochodem projevuje se to i za jízdy?

Naposledy editováno 11.09.2013 20:48:08

1 reakcí na tento příspěvek Za studena nejde do otáček

11.9.2013 v 21:16 | Nahoru | #2
Podle mě chudá směs, koukni na barvu svíček a budeš vědět hned.
To máš co stříkačku, nebo karbec? Studený motor předpokládám, že po startu alespoň pár desítek vteřin běží, než za to vemeš.
Motor musí jet nad 3.000 ot/min i když je studený, to je pro něj jen zvýšený volnoběh...

(reakce na) Za studena nejde do otáček

12.9.2013 v 00:15 | Nahoru | #3
Problém je v tom, že motor se blbě vytáčí z volnoběhu do těch cca 3000 otáček.Nad cca těch 3000 už jde vytočit dobře.Ale z volnoběhu do těch 3tisíc toček se mu nechce.Blbě se mi s tim rozjíždí, musim zmkáčnout spojku, dát tam jendičku malinko protůrovat motor aby to mělo víc jak 3000 točrk a až pak pouštět spojku, jinak když to neudělam a budu se chtít rozjet bez toho protůrování motor chcípne.Je to rok 2005 - karbec.Když motorka běží na volnoběh a vemu prudce za plyn tak chcípne.Když je motor zahřátej je to lepší, ale furt je to znát.POřád se tomu nechc z volnoběžných otáčrk to tich 3000, nad ty 3000 už de dobře.Ale když prudce vemu za plyn na volnoběhu za studena to zdechne a když je motor zahřátej tak to sekundu se malinko dusí a až pak se to vytočí.Problém je v tom rozjíždění, jinak když jedu normálně kolem stoky neni to znát.Myslíte, že to bude chcít jenom seřídit karby a nebo v tom bude ještě něco jinýho?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 27 Dnes v 17:20 Yellec
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S Eržebet 8 8.4.2024 v 00:30 alik4321
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S salahadin 8 15.3.2024 v 22:09 salahadin
Spojková sada cbf600s 2005 ( PC38) Honda CBF 600S Mišáneeek 8 12.8.2023 v 09:03 Strider


TOPlist