bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě EXC
Ahoj chtěl bych se zeptat na zkušenosti s EXC různé obsahy a roky výroby.
Chtěl bych nějakou motku na blbnutí abych se vešel do nějakejch rozumnej peněz.
Chtěl bych vědět jaké takhle motorka slabiny, na co si dát pozor...
Díky

Koupě EXC

11.9.2013 v 09:26 | Nahoru | #1
Taky co se týče údržby jak často se co mění kolik co stojí...

1 reakcí na tento příspěvek Koupě EXC

11.9.2013 v 09:51 | Nahoru | #2
mno hlavně jde o zkušenosti že jo. pokud nejsou zkušenosti nešel bych přes 250 ccm jinak tě to na tom poli potahá a nadřeš se a napadáš víc než zabavíš... a co se týče servisu jsou to dobrý motorky a když se o ně člověk stará a věnuje jim plnou péči dokážou to být i držáky. V okolí mam tři a opravdu na tom servisování strašné záleží. Jinak ceny nd atd ti nepovím sám sem ji doma přímo neměl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC

11.9.2013 v 10:01 | Nahoru | #3
Koštěbuch> Koukal sem na 250 a 300 Akorát sem teda nedohledal jestli je to dvou nebo 4takt to bude asi 2 ne? Jedná se mi taky o udržbu takové motky...¨

Naposledy editováno 11.09.2013 10:12:54

Koupě EXC

11.9.2013 v 10:26 | Nahoru | #4
čtyřtakty jsou s Fkem, u 300 je to myslím jen 2takt a 350 je 4takt

(reakce na) Koupě EXC

11.9.2013 v 10:45 | Nahoru | #5

kappo píše: Koštěbuch> Koukal sem na 250 a 300 Akorát sem teda nedohledal jestli je to dvou nebo 4takt to bude asi 2 ne? Jedná se mi taky o udržbu takové motky...¨



jestli nepoznáš 4takt od 2taktu tak bych se na to radši vysral

Koupě EXC

11.9.2013 v 10:56 | Nahoru | #6
dvoutakt děla geengengengenge geeeeeen, a 4t blem blem belm :)

2 reakcí na tento příspěvek Koupě EXC

11.9.2013 v 11:10 | Nahoru | #7
Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit. Psal sem že u tohodle nevim protože sem tu motku nikdy neviděl. A taky, že 2takt nechci ale to je fuk

Koupě EXC

11.9.2013 v 11:32 | Nahoru | #8
se hned neurážej jinak zamě do terénu je 2t lepší je to takový živější a to je potřeba na vyblbnutí, ale to je asi věc každýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC

11.9.2013 v 11:47 | Nahoru | #9

kappo píše: Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit. Psal sem že u tohodle nevim protože sem tu motku nikdy neviděl. A taky, že 2takt nechci ale to je fuk



Ja bych rekl ze ho nastudovanej mit musis - nebo si koupis 2 takt a v domneni ze je to 4 takt nebudes pridavat olej do benzinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC

11.9.2013 v 12:06 | Nahoru | #10
SirIndy> Díky já si nastuduju motor a ty čtení hm? Aspoň by jsi věděl na se tu vlastně ptám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC

11.9.2013 v 12:08 | Nahoru | #11

kappo píše: SirIndy> Díky já si nastuduju motor a ty čtení hm? Aspoň by jsi věděl na se tu vlastně ptám



Cist umim dobre, tahle veta je zcela jasna a hloupa: "Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC

11.9.2013 v 12:24 | Nahoru | #12
SirIndy> Dobrý neřeš to.... třeba se najde někdo kdo bude koukat na to co se ptám...

(reakce na) Koupě EXC

11.9.2013 v 14:02 | Nahoru | #13

kappo píše: ... třeba se najde někdo kdo bude koukat na to co se ptám...


Nebo ty se koukej na to, co už tu je dávno napsaný. Pořád se to tu opakuje jako kafemlejnek . Použij odkaz hledat, načti si teorii, stáhni si uživatelský příručky, servisní manuály, tam najdeš ohledně servisních intervalů všechno, jak ti říká výrobce. Dál si načteš ze zkušeností majitelů, projdi si offmoto.com a bude ti všechno jasný .

Koupě EXC

11.9.2013 v 14:27 | Nahoru | #14
Tak nestuduj nic, ale pak nebreč že sis moc nezajezdil
Enduro potřebuje mnohem víc péče než silnička

Koupě EXC

11.9.2013 v 17:06 | Nahoru | #15

já věděl že tu bude sranda hnedka od začátku
a nejvíc

Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit.


jak chceš pak dělat údržbu, která je u těhle stroju v motohodinách (novinka co?) Gord u staršího stroje a situaci v ČR, kdy se takovéto stroje prodávají ihned po "kompletní GO motoru" samozřejmě bez dokladů od dílů

1 reakcí na tento příspěvek Koupě EXC

Skvělá odpověď, děkuji! 11.9.2013 v 17:26 | Nahoru | #16
Během 3 dnů se tu ptáš na třetí motorku. Husaberg, TTR, EXC. Co vlastně chceš? Začal bych na něčem tupějšim než je EXC. Třeba to TTR není špatný. Nebo když začínat na KTM, tak zkus najít LC4 v enduru. Ta tě nesežere po motohodinách ale po kilometrech a nevyplaší tě od endura

(reakce na) Koupě EXC

11.9.2013 v 20:46 | Nahoru | #17

kappo píše: Nevěděl sem, že musim mít nastudovanej motor abych na tom moh jezdit.



Pokud máš love na to, abys hodil motorku do servisu s každou ptákovinou, tak nemusíš. V opačném případě si dříve nebo později (čím dříve tím lépe) najedeš servisní manuál tam a zpátky, tyhle motorky vyžadují úplně jinou péči než silnice.

Koupě EXC

11.9.2013 v 21:13 | Nahoru | #18
Ano ano dříve nebo později nato přijdu. Jelikož je to tahle motka moje první tohodle typu tak sem se zeptal. Nepotřebuju tu "názory" typu nevíš co je 2 nebo 4 takt to vim jen bohužel u téhle motky jsme to nenašel.
Ano ptám se na víc motorek... proč asi? hledám něco co mi bude vyhovovat a proto se ptám na názory ostatních uživatelů....
A ano vííím, že to neni silniční motorka kdyby byla neptám se!
martysid: LC4 je dost těžká motorka na terén spíš takový supermoto. Ohledně těch ostatních... nemůžu se rozhodnout nejvíc mě to táhne k tomu husabergu...
Děkuju aspoň těm kteří mají snahu poradit a ne mě poučovat...

Koupě EXC

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2013 v 07:10 | Nahoru | #19
Husaberg je pověstný svou vysokou náročností na údržbu (jinými slovy, starší kusy se dost se*ou), tak abys pak neměl hlavu v pejru, cos to pořídil.
Na tvém místě bych pokukoval buď po tupém endurku typu XR400, nebo lehkém endurku alá Yama WR250R, což je nezáludné, mrštné a na údržbu příjemné enduro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě EXC

12.9.2013 v 07:57 | Nahoru | #20
martysid> Ikdyž teď koukám na tu LC4 620 A jako to vypadá hodně slušně... Asi byi zkousnul to, že váží 150

(reakce na) Koupě EXC

12.9.2013 v 16:50 | Nahoru | #21
kappo> 620 už sou starší kusy. Koukal bych spíš po 640. Bude dražší, ale ve finále levnější.

Koupě EXC

12.9.2013 v 18:56 | Nahoru | #22
Pic hele koukal si po xr650r co sem cet tak by splnovala tvoje pozadavky akorat ta cena je kole 60ti litru je to drzak jak prase a projevem motoru se blizi ostrejm vazi kolem 145kg s plnou takze zadna hruza 60koniku a 55kroutaku ji umi pekne rozhejbat

Koupě EXC

13.9.2013 v 07:43 | Nahoru | #23
Jo jo koukal jsme spíš na ty 640. O víkendu se jedu na jednu podívat tak uvidim.
xr650 jsem koukal ale jako motka mě asi nenadchla jako ta KTM. Pořád zvažuju strašně moc možností. Když si to vezmu kolem a kolem asi mě to víc táhne k motárdu na kterej se daji dát i krosový kola....

1 reakcí na tento příspěvek Koupě EXC

13.9.2013 v 09:55 | Nahoru | #24
Koukám tady je to samej odbornik.

Taky jsem začal jako lajk,tak ti poradím.
Mám Husaberga 450 rok 08, olej dělám po 15-20mth. Moto má natočeno 500mth a jediné co jsem měnil je gufero na vodní pumpě a ložisko na vacce. Pak měním jen spotřebák každej rok nechám zkouknout ventily. Taky jsem měnil rozvodak. Takže husaberg od roku 04 až 2013 jsou v pohodě. Čím novější tím lepší.

Já začínat znova tak koukám po ktm. Do roku 07 rok 08 byl na hovno. Na tyhle motá je spoustu bazarovejch dílů a budeš je nazacatku potřebovat:) jediné co ti ještě poradím je ať jede s tebou někdo kdo tomu rozumí, vyplatí se ti to. Obsahu 450 se neboj pokud na moto jezdis tak to dostaneš do ruky, mě to taky vymlouvali a žiju a jezdím jak drak a dělá mi to jen radost:)

(reakce na) Koupě EXC

13.9.2013 v 10:55 | Nahoru | #25
metro> Já se právě nemůžu pořád rozhodnout no... Na druhou stranu mám Zetko což není žádnej drobeček, kterej za ruce umí potahat. Ano vím, endurko je něco jinýho ale tak už něco málo jsem najezdil.
Určitě se mnou někdo pojede záleží na co se pojedu podívat dneska jedem mrknout na jednoho Husara a o víkendu na tu LC4. Aspoň je uvidím na živo a budu se moct rozhodnout...
Doufám, že budu mít štěstí na motku která bude aspoň trochu dobře udržovaná...

Koupě EXC

14.9.2013 v 20:03 | Nahoru | #26
Ahoj, tak asi bych ti do začátku poradil tupější endurko, než soutěžní jak exc, wr a podobně.
Já jsem zatím odjezdil docela dost endur aj cross a můžu říct, že dvotakt jako exc 250,300 na blbinky super, ale je to soutěžák tím pádem údržba se počítá na moto hodiny a je to docela pokladnička , a u čtyřtaktu exc ,jsou náklady o trochu vyšší. Záleží kolik dukátků chceš dát na moto a pak do moto.

Motorky sou to držáky ale záleží kdo to měl v ruce před tebou, další co bych asi opravdu bral v potaz je jestli chceš k motorce aj značky.
Aby tě pak nesralo , že nemůžeš jet v klidu kosek po silnici.
Já se po nějakém čase zas vracím na endurko, sem tam pro rohlíky a dopráce. lesík a polní cesty a aby zvládalo aj těžší terén, na druhou stranu chcu nízké provozní náklady a držáka .
Tak mne běhá hlavou pár motorek, jako :
tt600e, tt 600r, tt600re, dr 650 se, klx, ktm lc dost drahá a xr to samé, ju eště drz 400, ale s praxe asi pořídím zas ttčko, jen asi koupím to tt 600 r na to blbnutí má lepší podvozek. M

Naposledy editováno 14.09.2013 20:09:00

Koupě EXC

15.9.2013 v 20:59 | Nahoru | #27
Tak to vypadá, že jedu pro LC4 v týdnu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Prasklý ráfek KTM EXC 525 Sdsdssdsd 2 2.10.2022 v 09:35 kokoška.
Víko zapalování z SX na EXC KTM EXC 525 Sdsdssdsd 6 25.9.2022 v 15:27 PETARDAK
Teče moc oleje z oddychu motoru KTM EXC 525 Sdsdssdsd 15 4.6.2022 v 07:26 krokoš


TOPlist