bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Ahoj pánové (případně samozřejmě i dámy) Nejspíš už se tohle řešilo na více místech, ale nikde jsem neviděl úspěšný závěr ve smyslu "todle fakt funguje a nejen mě". Mám druhou sezónu V-Strom DL 1000 2005 v barvách Kavasaki a jeho chování v nejnižších otáčkách mě fakt moc nebaví. Jasně že na takové otáčky se nejezdí, ale bydlím ve městě, jezdím po městě, křižovatky a popojíždění kolem chodníků nebo v garážích se jinak než na nízké otáčky ani nedá. Četl jsem spoustu rad co by mělo pomoct, ale máte někdo vyladěný motor tak, že tahá plynule na dvojku po městě?
- Podstrčit ŘJ pocit jiného kvaltu: Mám tam šestku furt a akorát to přestalo střílet do sání, což byla dřív oblíbená kratochvíle tohodle motoru. Jednou dokonce šlo i kolo smykem jak to štěklo. Cukání se sice trochu omezilo, ale furt je to takové způlky dobré.
- Poladit senzor klapky: Zkoušel jsem to a horní segment na displayi se mi objevuje co můžu okem posoudit přesně na doporučovaných 1450 otáčkách
- Poladění klapek ve vstřikování na fakt hodně stejný podtlak: Tohle věřím mému servisákovi, že když řekl že to kontroloval a ladil a že je to fakt stejně, tak že to tak prostě je.
- Změna map vstřikování, nebo instalace powercommanderu: Nic z toho jsem zatím nezkoušel, protože prý odemknutí jednotky pro možnost editace map si nechá suzuki slušně zaplatit a ani powercommander není nijak laciná záležitost na to, abych tím jen přišel o cukání. Nicméně pokud by to byla jediná možnost jak z toho udělat motor i pro nízké točky, možná bych do toho šel.
Řeči že dvouválec bude cukat vždycky neberu, teď jsem se projel na několika HD a jely všechny jak beránci už od volnoběhu. I když něco určitě dělá řemen. Kdo máte vyzkoušené jaké metody na zkultivování tohodle motoru, budu moc rád když se pochlubíte co jste udělali, co to udělalo s jízdními vlastnostmi, co to udělalo se spotřebou, co to případně udělalo s výdrží motoru, pokud by to na ni mělo vliv.

Naposledy editováno 03.10.2013 20:03:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

21.8.2018 v 22:43 | Nahoru | #1

JirkaCBR-fi píše: Ja dal na V-stroma otevrene vyfuky a mezi 3500-4000tis. to hodne strili do sani...ted se chystam vymenit vzuch. filtr za KN.Jestli dojde k lepsimu prubehu netusim....taky bych uvital radu od nekoho zkusenejsiho


Podobně mě cukal DL 650. Lezlo mě to na nervy. (mám laďák i KN filtr) Na radu jsem dal Glpro s funkcí TRE a pal. mapu pro pátý kvalt na všechny rychlosti a je klid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

22.8.2018 v 13:46 | Nahoru | #2
Netron> a utrpela tým nejako moc spotreba?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist