globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karbecu
8.9.2013 v 20:45
Zdravím zajímalo by mě jestli existuje nějaké seřízení na kolenu tak aby to aspoň nějak jelo a po té seřízení na podtlakových budících mám na myslí to že bych vše úplně dotáhl a po tom o nějakou otáčku povolil má někdo nějakou takovou fintu koupil jsem si budíky rád bych se to nějak naučil ale moto si nestále dělá co chce.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karbecu

8.9.2013 v 20:53 | Nahoru | #1
Nic takovýho není, prostě to musíš seřídit :), základem jsou vyčištěné a pořádně dotěsněné karby, pak by to mělo jít rozumně seřídit, pokud není problém s vlastním motorem.

Edit trochu popiš, co to znamená "dělá si co chce", jestli není problém někde jinde.

Naposledy editováno 08.09.2013 20:54:30

(reakce na) Seřízení karbecu

8.9.2013 v 20:58 | Nahoru | #2
bushman7> Hejbnuli s jakýmkoliv šroubkem tak žádná moc změna

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karbecu

8.9.2013 v 21:01 | Nahoru | #3
No, nějak jsem teda nepochopil, proč si nima hejbáš , rozhozená synchronizace se projeví hlavně pomalým padáním otáček, pokud s tím nemáš nějaký problém, tak v tom nevrtej, staré, mnohokrát ověřené moudro říká, nespravuj, co není pokažené, bo to akorát doku.víš .

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karbecu

8.9.2013 v 21:07 | Nahoru | #4
Ahoj.
A to jde o Fireblade?
Protože základní seřízení máš tady na motorkářích v servisním manuálu.
Otáčky na volnoběh v kapitole 3. MAINTENANCE > ENGINE IDLE SPEED.
Synchronizace v kapitole 3. MAINTENANCE > CARBURETOR SYNCHRONIZATION.
Sytost na volnoběh v kapitole 5. FUEL SYSTEM > PILOT SCREW ADJUSTMENT.

(reakce na) Seřízení karbecu

8.9.2013 v 21:12 | Nahoru | #5
bushman7> Právě že jsme motorku koupili a je problém s padání otáček a tím že to jelo po třech válcích

(reakce na) Seřízení karbecu

8.9.2013 v 21:13 | Nahoru | #6
Big.One> Ne jde o Suzuki GSXR 750 R.V.1994

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karbecu

8.9.2013 v 21:14 | Nahoru | #7
To že to jelo na tři válce jsi už spravil?, jak vypadá komprese v jednotlivých válcích?, ventily jsou seřízené?

(reakce na) Seřízení karbecu

8.9.2013 v 21:17 | Nahoru | #8
bushman7> Ventily jsou v pořádku komprese nevím a jelo to po třech kvůli svíčkám byla každá jiná

Seřízení karbecu

8.9.2013 v 21:22 | Nahoru | #9
Každá svíčka jiná nesvědčí zrovna o citlivém přístupu předchozího majitele, zkus změřit ty tlaky ve válcích, pokud se budou hodně lišit, tak to nejspíš ani seřídit nepůjde, jinak klasika, kouknout jestli jsou karby vpořádku, jak vypadají jehly, kouknout, jestli jsou pořádně dotěsněné na motor.

Seřízení karbecu

8.9.2013 v 21:48 | Nahoru | #10
Zdar...ono tak trochu souvisí všechno se vším. Jak psal bushman7 - nejdřív omrkni ventily. A synchro jsem dělal pokaždém vybrání karbců z přírub, při předchozím seřízení bohatosti. pokud ta bude rozdílná, bude ti každý válec tahat jinak a budíky ti budou lítat jak jebnuté. Jinak při synchro si zjisti který karb je referenční a od toho postupuj... nejdřív seřiď karbce na válci 1+2 a 3+4 a pak obě dvojičky mezi sebou.

nechci nějak hanit tvoji snahu ale budíky se na to nějak moc nehodí. (i když jsi za to dal určitě ranec. nejsou tak citlivé a přesné).

Seřízení karbecu

8.9.2013 v 23:49 | Nahoru | #11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt

TOPlist