Téma: Seřízení karbecu
8.9.2013 v 20:45
Zdravím zajímalo by mě jestli existuje nějaké seřízení na kolenu tak aby to aspoň nějak jelo a po té seřízení na podtlakových budících mám na myslí to že bych vše úplně dotáhl a po tom o nějakou otáčku povolil má někdo nějakou takovou fintu koupil jsem si budíky rád bych se to nějak naučil ale moto si nestále dělá co chce.
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karbecu
Nic takovýho není, prostě to musíš seřídit :), základem jsou vyčištěné a pořádně dotěsněné karby, pak by to mělo jít rozumně seřídit, pokud není problém s vlastním motorem.
Edit trochu popiš, co to znamená "dělá si co chce", jestli není problém někde jinde.
Naposledy editováno 08.09.2013 20:54:30
Edit trochu popiš, co to znamená "dělá si co chce", jestli není problém někde jinde.
Naposledy editováno 08.09.2013 20:54:30
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karbecu
No, nějak jsem teda nepochopil, proč si nima hejbáš , rozhozená synchronizace se projeví hlavně pomalým padáním otáček, pokud s tím nemáš nějaký problém, tak v tom nevrtej, staré, mnohokrát ověřené moudro říká, nespravuj, co není pokažené, bo to akorát doku.víš .
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karbecu
Ahoj.
A to jde o Fireblade?
Protože základní seřízení máš tady na motorkářích v servisním manuálu.
Otáčky na volnoběh v kapitole 3. MAINTENANCE > ENGINE IDLE SPEED.
Synchronizace v kapitole 3. MAINTENANCE > CARBURETOR SYNCHRONIZATION.
Sytost na volnoběh v kapitole 5. FUEL SYSTEM > PILOT SCREW ADJUSTMENT.
A to jde o Fireblade?
Protože základní seřízení máš tady na motorkářích v servisním manuálu.
Otáčky na volnoběh v kapitole 3. MAINTENANCE > ENGINE IDLE SPEED.
Synchronizace v kapitole 3. MAINTENANCE > CARBURETOR SYNCHRONIZATION.
Sytost na volnoběh v kapitole 5. FUEL SYSTEM > PILOT SCREW ADJUSTMENT.
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karbecu
To že to jelo na tři válce jsi už spravil?, jak vypadá komprese v jednotlivých válcích?, ventily jsou seřízené?
Každá svíčka jiná nesvědčí zrovna o citlivém přístupu předchozího majitele, zkus změřit ty tlaky ve válcích, pokud se budou hodně lišit, tak to nejspíš ani seřídit nepůjde, jinak klasika, kouknout jestli jsou karby vpořádku, jak vypadají jehly, kouknout, jestli jsou pořádně dotěsněné na motor.
Zdar...ono tak trochu souvisí všechno se vším. Jak psal bushman7 - nejdřív omrkni ventily. A synchro jsem dělal pokaždém vybrání karbců z přírub, při předchozím seřízení bohatosti. pokud ta bude rozdílná, bude ti každý válec tahat jinak a budíky ti budou lítat jak jebnuté. Jinak při synchro si zjisti který karb je referenční a od toho postupuj... nejdřív seřiď karbce na válci 1+2 a 3+4 a pak obě dvojičky mezi sebou.
nechci nějak hanit tvoji snahu ale budíky se na to nějak moc nehodí. (i když jsi za to dal určitě ranec. nejsou tak citlivé a přesné).
nechci nějak hanit tvoji snahu ale budíky se na to nějak moc nehodí. (i když jsi za to dal určitě ranec. nejsou tak citlivé a přesné).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |