bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zlobí volnoběh Tuono/RSV
Zdravím, mám Tuono 06. Začal mi chlapec stávkovat- nedrží volnoběh. Aby to nebylo tak jednoduché tak nastartuju, ujedu pár set metrů/ km a teprve až pak ho přestane držet. Prostě jako by tam volnoběžný ventil vůbec nebyl. Když zdechne nastartuju startérem jen když držím plyn, uberu na volnoběh a zase chcípne. Když vypnu/ zapnu klíček, jednotka se znovu najede po nastartování to volnoběh vesele drží, ale jen na pár km kdy se ztráta volnoběhu opakuje a pořád dokolečka dokola.. Nápady co to může být? Volnoběh za tepla to má kolísavý, což u RSV/Tuona není v pořádku. Než začnu měnit rád bych se zeptal jestli jste se s tím někdo setkali.
byl jsem s tím na diagnostice a nic to nenašlo, všechny hodnoty v normálu, žádné chyby.. To ale ten volnoběh držel..
Díky

Naposledy editováno 04.09.2013 11:26:01

1 reakcí na tento příspěvek zlobí volnoběh Tuono/RSV

4.9.2013 v 12:59 | Nahoru | #1
Z leve strany airboxu je cidlo s dvema hadickama. Todle cidlo ridi volnobezne otacky. Koukni jestli k nemu nejsou praskle hadicky. Jsou celkem dve a slabonke.

Z prave strany je ventil co pousti vzduch pod klapky a ridi to volnobeh. Koukni jestli nemas nekde tu tlustou hadicku prasklou...

Sazim, ze mas prasklou jednu hadicku k tomu cidlu volnobehu...

Nedelal jsi nejake upravy, nez to zaclo blbnout? Nemas malou vuli na plynu?

Jen dulezita informace, hlavne nikdy nehejbat s dorazem skrtici klapky.

(reakce na) zlobí volnoběh Tuono/RSV

4.9.2013 v 13:55 | Nahoru | #2
dakarista> ahoj, tuším kde je volnoběžný ventil. Dvě malé černé hadičky jsem viděl, ale nezdály se mi na pohled poškozené, lámat je v prstech jestli nejsou děravé jsem ale nezkoušel. Tu tlustou z pravé strany jsem nekontroloval ani pohledem, nevím že tam něco takového je. Zítra na to mrknu.
Blbnout to začalo asi tisíc km po koupi starší moto ještě s původními origo vykuchanými výfuky s katy. Ne hned. Pak jsem vyměnit vzduchový filtr, později laďáky a problém se začal častěji projevovat až nedávno, ne hned po výměně. Když se to projevilo zkontroloval jsem a promazal el.spojky a na čas to ustálo, to se stalo celkem dvakrát? Jednou se to projevilo po mytí motorky, po kontrole a prostříknutí konektorů sprejem na kontakty to zase přestalo- jestli jsem někde hrábl do hadičky a ta si sedla je taky dost možný, konektory jsou různě poschovávaný za rámem..
Vůli na plynu mám velkou, až moc. když sem moto koupil plyn zůstával viset, tak sem rozdělal na gripu víčko pod kterým jsou lanka ukotvená a navalil tudy do lanek olej. Asi po týdnu v lanku křuplo (jakokdyž zrno písku?) a jde teď plyn krásně lehce, s větší vůlí než by měla být. Lanka mám koupená nová, ještě nevyměněná.

Naposledy editováno 07.09.2013 08:33:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist