bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001
Čus všem,potřebuji poradit.Chci kupovat motorku a měla by to být bud Kawa zx9r 2002 nebo Yamaha R1 2001..Je tady někdo kdo jezdil na obou kvůli porovnání??Díky..

Uzavřeno 04.09.2013 v 14:04 uživatelem rybíz5

Otevřeno 09.09.2013 v 16:59 uživatelem rybíz5
Anketa: Když koupím R1 budete se mně smát,R1 pičo vole,hustokrutý atd..
Ano
84%
38
Ne
16%
7

ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 11:10 | Nahoru | #1
Jojo,smát se umíte ale poradit

ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 12:11 | Nahoru | #2
tusim ze BUBRAK jezdil oboje

2 reakcí na tento příspěvek ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2013 v 12:29 | Nahoru | #3
no oboje
ja mel ZX9R 98 a kamos mel R1 98, kdy sme je dost porovnavali, vymenovali si je atd..

01 R1 vlastne neznam, na 02 ZX9R sem mel moznost se svezt

R1 je radikalnejsi sportak, ZX9R je takova univerzalnejsi i pro cestovani, odspoda jede lip a diky RAM AIR ma i vyssi maximalku a zrychleni od 150-180ti, coz na to ze to je jen 900cc je pecka. ZX mi prijde i trvanlivejsi, robusnejsi. co se tyce komfortu, tak to zalezi na postave jezdce, jednomu sedi todle a druhymu tamto. ja bych z tech dvou vybral asi GSXR1000

1 reakcí na tento příspěvek ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 12:43 | Nahoru | #4
Tak určitě

(reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 13:08 | Nahoru | #5
Bubrak-ZX10R> Nene,já chci ZX nebo YZF,já měl zatím samou Kawu a byl jsem co se týče spolehlivosti maximálně spokojenej ale ta R1 mně taky vrtá hlavou Díky

(reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 13:10 | Nahoru | #6

Haesty píše: Tak určitě

Tak určitě co??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 15:45 | Nahoru | #7

Bubrak-ZX10R píše: no oboje
ja mel ZX9R 98 a kamos mel R1 98, kdy sme je dost porovnavali, vymenovali si je atd..

01 R1 vlastne neznam, na 02 ZX9R sem mel moznost se svezt

R1 je radikalnejsi sportak, ZX9R je takova univerzalnejsi i pro cestovani, odspoda jede lip a diky RAM AIR ma i vyssi maximalku a zrychleni od 150-180ti, coz na to ze to je jen 900cc je pecka. ZX mi prijde i trvanlivejsi, robusnejsi. co se tyce komfortu, tak to zalezi na postave jezdce, jednomu sedi todle a druhymu tamto. ja bych z tech dvou vybral asi GSXR1000



Já ti nevím, fakt má lepší maximálku a zrychlení než R1? Já měl za to, že R1 je ještě o stupeň výš než ZX9...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 16:13 | Nahoru | #8
Danke> R1 má brzdy a podvozek lepší (sportovnější) ZX-9 vyniká skvělim tahem odspodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 16:44 | Nahoru | #9
Packyn> Mně fakt nejde o to jestli tam budu mít 200km/h o sekundu nebo dvě dýl Spíš tak celkově...Šestka už mně přišla slabá.Když byl větší táhlej kopec a jel jsem ve dvou tak to taky pěkně jelo ale musela se točit a na silnější se mě líbí že to pobere lépe.Jinak většinou budu jezdit sám..Když jsem jezdil třeba na ZX7R 1997 tak mně přišla lepší než Zx6r 2000.Sice byla těžší a mín obratná ale daleko víc pobrala ty naše silnice a byla tak nějak klidnější..Spíš o to mně jde..Tohle mně tak nějak zajímá u Zx9R a R1 ale třeba co psal Bubrák tak to vypadá spíš na tu devítku a navíc by se mně stejně jak tak koukám každej smál že chci být HUSTOKRUTEJ Rjedničař

Naposledy editováno 03.09.2013 16:48:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2013 v 17:08 | Nahoru | #10
rybíz5> Devítka je pro cesty ve dvou super jde fakt pěkně odspoda.Jak překročíš 3,5 tis/ot tak poznáš už pěkněj tah dost pěknej Slabinou jsou brzdy ty sou celkem k poměru výkonu a váhy dost slabý a na nějaký brutální honění v zatáčkách to taky neni ikdyž občas jedem palbu a dokážu se udržet v závěsu s litrovou K3 ovšem je to makačka.Co je další slabina je absence palivový kontrolky.Prostě jedeš jedeš najednou kuc kuc škub škub a musíš přepnout kohout já už si na to zvykl,ale je to trapárna když to někde kydlíš a ted do toho musíš honit kohout Jinak sem moc spokojenej.Spotřeba při jízdě 130-160 při témeř plný nádrži sem ujel 257km po dálnici sem tam sem potáhl i víc

Naposledy editováno 03.09.2013 17:08:31

ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

3.9.2013 v 17:50 | Nahoru | #11
R1 :) ...mám to chvilku a spokojenost...oproti r6-robustnější-pohodnější a to měřím cca 185cm..brzdy-podvozek netřeba komentovat!výkon určitě taky ne :D kawu jsem nejezdil :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2013 v 00:21 | Nahoru | #12

Danke píše: Já ti nevím, fakt má lepší maximálku a zrychlení než R1? Já měl za to, že R1 je ještě o stupeň výš než ZX9...



The brilliance of Kawasaki's ram-air system is demonstrated by virtue of the fact that even though R1's normally show a couple more horsepower on the dyno', the ZX9 tops the R1 by a few kph in timed top speed runs. Both bikes will break a genuine 170 mph. Lower RPM roll-ons however show the advantage an extra 100cc makes with the R1 getting the better of the ZX9R in that department.

http://www.mcnews.com.au/Testing/zx9r.htm

btw ZX9R 1998 byla prvni seriovka co dala 1/4 mili pod 10.0sec, samo lepe nez R1 98

R1 ma lepsi brzdy a sportovnejsi podvozek, cili na okruh bych sel do R1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

4.9.2013 v 00:23 | Nahoru | #13

Packyn píše: rybíz5> Devítka je pro cesty ve dvou super jde fakt pěkně odspoda.Jak překročíš 3,5 tis/ot tak poznáš už pěkněj tah dost pěknej Slabinou jsou brzdy ty sou celkem k poměru výkonu a váhy dost slabý a na nějaký brutální honění v zatáčkách to taky neni ikdyž občas jedem palbu a dokážu se udržet v závěsu s litrovou K3 ovšem je to makačka.Co je další slabina je absence palivový kontrolky.Prostě jedeš jedeš najednou kuc kuc škub škub a musíš přepnout kohout já už si na to zvykl,ale je to trapárna když to někde kydlíš a ted do toho musíš honit kohout Jinak sem moc spokojenej.Spotřeba při jízdě 130-160 při témeř plný nádrži sem ujel 257km po dálnici sem tam sem potáhl i víc



Ja pak jezdil furt s prepnutym kohoutem. To prepinani me uz nebavilo a spis sem si hlidal najezd na nadrz, a bral sem tak po 220-240km zase plnou. Samo obcas sem tlacil, ale to i na ZX10R, ktera ma kontrolku. Takze si dej rezervu a uz nebudes nikdy muset otacet kohout.

(reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

4.9.2013 v 12:01 | Nahoru | #14

Bubrak-ZX10R píše: Ja pak jezdil furt s prepnutym kohoutem. To prepinani me uz nebavilo a spis sem si hlidal najezd na nadrz, a bral sem tak po 220-240km zase plnou. Samo obcas sem tlacil, ale to i na ZX10R, ktera ma kontrolku. Takze si dej rezervu a uz nebudes nikdy muset otacet kohout.

no jep ravda ze me to nikdy nenapadlo ale asi to tak udelam,stejne na ten tachac cumim a ja tankuji+/- kazdych 200km nebo respektive prepinam kohout....

ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

4.9.2013 v 12:24 | Nahoru | #15
enusim2: ono je to o tom, ze tu rezervu prepinas skoro pokazdy a pokazdy ti to zacne chcipat a skubat a je to i docela bezpecnostni riziko. kdezto na rezervu najedes celkem o dost vic a kdyz si pohlidas najezd, tak ti to proste nezaskube vubec, resp. zcela vyjimecne (i kdyz zas pak zustanes stat, ale je to fakt sranda tlacit a pak mas o cem vypravet ), a nemusis ten kohout vubec resit.

jak sem psal, stejne mi dosel uz nekolikrat i na ZX10R kdy sem vedel ze jedu na rezervu a stejne sem to pokousel, to je spis pak o tom co je clovek ochoten riskovat. a taky je treba hlidat spotrebu, resp. jestli se nejak nezmenila nejakou upravou (to se mi stalo kdyz sem vycistil filtr a pak ho prilis namastil, a zvedla se spotreba o 2litry a dosel mi benal nekde u 190km, jeste sem tomu nakladal samozrejme )

(reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

4.9.2013 v 14:02 | Nahoru | #16
Bubrak-ZX10R> Takže pro mně bude fakt asi lepší ta Kawa Díky kluci

ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

23.9.2013 v 20:14 | Nahoru | #17
Taky jsem zvolil Kawu, super na palbu i na cestování, kolikrát lítám od rána do večera, projezdím dvě nádrže a jsem večer v pohodě, na okruhu s ní proháním i litry, brzdy se mi nepovedlo nikdy unavit a to ani 50ti minutách lítání v Mostě (mám pancíře)a to fakt dostávaly kouř....

Chybějící palivoměr je fakt pitomej, jezdím pořát na rezervu a prostě vynuluju počítadlo a do po 270ti km dotankuju.. když jezdím s holkou, tak jsem dal na nádrž rekordních 320 km a ještě jsem tam měl necelé dva litry rezervu a to se zrovna nekocháme :) Tak že otravný tankování po 200km odpadá

Nicméně taky samozřejmě řeším, že půjdu do litra, (zx10) ale spíš mi jde o novější motorku, než o litra jako takového, hlavně by chtělo dotáhnout starou motorku na její hranice, než se hnát za výkonem že?

ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

24.9.2013 v 15:12 | Nahoru | #18
ERRR: ne to je error podle me neni vubec treba dotahnout motorku na jeji hranice, proste nekomu zacne chybet vetsi zrychleni, tak si koupi silnejsi, i kdyz nejezdi na kraj gumy, to je podle me uplne normalni

1 reakcí na tento příspěvek ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

24.9.2013 v 20:08 | Nahoru | #19
já to nemyslel rejpavě, nebo konkrétně na někoho - sorry, že to tak vyznělo. Jasně, je to normální o tom žádná, já jen mám raději tehničtější jízdu, než tahání na rovinkách a chci po přestupu dejme tomu na zx10 prioritně ocenit např. funkčnost podvozku, než výkon motoru.

(reakce na) ZX9R 2002 vs Yamaha R1 2001

24.9.2013 v 20:34 | Nahoru | #20

ERRR píše: já to nemyslel rejpavě, nebo konkrétně na někoho - sorry, že to tak vyznělo. Jasně, je to normální o tom žádná, já jen mám raději tehničtější jízdu, než tahání na rovinkách a chci po přestupu dejme tomu na zx10 prioritně ocenit např. funkčnost podvozku, než výkon motoru.



Jo v pohode, ja to ani rejpave nechapal, spis me to tak napadlo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35183 Dnes v 19:19 LukynO17
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Dnes v 15:07 IvanDvoutakťák
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist