Téma: Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
25.8.2013 v 10:17
Dobry den, po výmene oleje mi zaclo cinkat v motore hlavne to je slyset v nizkych otáčkach pri pridaní plynu. Motor má 18k km. Olej tam byl motul 5100 a je tam zas. Dik.
Naposledy editováno 26.08.2013 09:01:29
Naposledy editováno 26.08.2013 09:01:29
1 reakcí na tento příspěvek Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
a nemáš tam MA2? jak se to tu teď řeší
2 reakcí na tento příspěvek Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
Ty vole já četl " Cikáni v motoru "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
Krovak> to by bylo teprve neštěstí
1 reakcí na tento příspěvek Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
Á,další oběť normy MA2
EL-Chio:počti si
EL-Chio:počti si
Anti píše: Á,další oběť normy MA2
EL-Chio:počti si
to som cital toto je MA ten tam bol aj predtym...
A inak som si aj vsimol, ze to dava o dost silnejsie rany pri radeni nizkych kvaltov... a celkovo je ten motor hlucnejsi... neviem ci to je vymenou, ale vsimol som si to tesne po...
3 reakcí na tento příspěvek Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
To je v p.či. Jezdil sem na Ipone, přečetl sem si, že "stáčenej olej nebrat", tak sem koupil castrol. Pak sem četl, že Castrol je hodně padělanej a pár motorů zedřel, klouže spojka a kdesi cosi a protože chci, aby motor měl to co má mít, tak sem koupil Motul. A teď čtu, že je taky na hovno.
Dobrý, tak mám oleje do sekačky na 10 let, protože do motorky se to teď bojim lejt, ale co mám teda koupit?
Naposledy editováno 26.08.2013 10:25:10
Dobrý, tak mám oleje do sekačky na 10 let, protože do motorky se to teď bojim lejt, ale co mám teda koupit?
Naposledy editováno 26.08.2013 10:25:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
PetrL3> my celou dobu jezdíme na Motorex a jako paráda.Na nějaký Castroly,Motuly atd se můžu vysrat.Platí se tam akorát značka a Motorex odvede stejnou práci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
MarcaBiker píše: PetrL3> my celou dobu jezdíme na Motorex a jako paráda.Na nějaký Castroly,Motuly atd se můžu vysrat.Platí se tam akorát značka a Motorex odvede stejnou práci
Akorát je ten motorex dražší než castrol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
Sukin> tak si do motorek dál lejte ty Castroly a pak se divte vždyť to je Castrol,celosvětově známá značka,jen to nejlepší tomu nemůže nějakej Švýcarskej Motorex konkurovat
1 reakcí na tento příspěvek Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
Leju motul už cca 3 roky do každé motorky co mě přivezou (pokud teda někdo nechce vyloženě něco jiného) a nikdy si nikdo nestěžoval. Tak dva měsíce zpátky sem kámošovi měnil olej v cbr600rr, objednal sem klasický 5100 10W40 a poslali mě to MA2. A až sem mu to tam nalil tak sem si tu přečetl to vlákno o tom že je to nahovno Dneska sem kámoša potkal tak sem se ho schválně ptal jestli se mu nezdá motor hlučnější, jak se chová řazení, spojka.. Zatím prý v pohodě, tak uvídíme no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cinkani (ne cikani) v motoru (novy olej?)
mischa638> I když jsem přečetl vlákno o motulu MA2 tak jsem to neřešil - fungovalo mi vše stejně. Ale když jsem byl překvapen kolik mi ubývá oleje, tak jsem zase šel do castrolu.
Castrol Power 1 1OW40 spotřeba cca 0,6 dcl na 1000 km
Motul 5100 10W40 MA2 3dcl/1000 km
Castrol Power 1 Racing 10W50 MA2 zatím cca 1300 km a je to na horní rysce furt.
S motulem MA2 jsem po 1000 km už dolil 3 dcl. Mi to třeba stačí proč ho tam nelít, ono to může mít souvislost s tím menším tlakem - pokud je zahřátý řidší. Ale ať si každý lije co chce
Castrol Power 1 1OW40 spotřeba cca 0,6 dcl na 1000 km
Motul 5100 10W40 MA2 3dcl/1000 km
Castrol Power 1 Racing 10W50 MA2 zatím cca 1300 km a je to na horní rysce furt.
S motulem MA2 jsem po 1000 km už dolil 3 dcl. Mi to třeba stačí proč ho tam nelít, ono to může mít souvislost s tím menším tlakem - pokud je zahřátý řidší. Ale ať si každý lije co chce
Danielos> no sem zvědavý co to bude dělat kámošovi na tom cebru. Jinak beru ten klasický starý 5100 od známého v kameném obchodu a nikdy sem neměl problém. Jen teď když sem to měnil tomu kámošovi, tak sem tam neměl cestu a objednal sem to z netu už ani nevím co to bylo za eshop myslím že motoretezy.cz a poslali mě MA2. Nechám se překvapit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 5 | 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 21 | 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s |
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 34 | 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s |
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit | Fanda-gsxr | 2 | 27.5.2021 v 06:51 milor |