globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papíry
Zdravým mám dotaz.. Jak mám přihlásit na papíry svojí Babettu, Stadiona S 22 a Fichtla?? Nic k nim nemám akorát štítky a k Babettě už mám jenom zárušní list a doklad o koupi.. Prosím poraďte.. Dík moc..

Papíry

20.8.2013 v 01:33 | Nahoru | #1
Babetu přihlašovat není potřeba k jejímu provozu potřebuješ jen poviné ručení a to sjednáš na vin které je na štítku. Pro lepší pocit si můžeš na aukru,bazoši nebo na jiné inzerci koupit prázdnou kartičku,ale není to potřeba. To samé platí pro stadion. U pincka je to jiné. Ten podléhá registraci a když nemáš tp tak ho legálně nepřihlásíš. jedině sehnat doklady z jiného a dát ho na ně,ale když se pionýr na papírech nechá koupit za cca 4000 tak je to podle mě zbytečné

Papíry

20.8.2013 v 08:32 | Nahoru | #2
Takže jenom povinný ručení a můžu lítat jo?? Já myslel jestli Babetta a Stadion nemaj taky TP No a kamarád říkal at dám fíka na veteránský papíry ale prej je to docele vejvar.. a každej rok technická...

Papíry

20.8.2013 v 08:59 | Nahoru | #3
Je to jak píše Wolken, na mopedy neni potřeba TP ani STK. Takže jenom pojistit a jezdit, teda pokud máš příslušný ŘP. Dát fichtla na veteránský zní sice moc pekně, ale počítej že jednodušší a levnější by bylo koupit fichtla s TP

Papíry

20.8.2013 v 12:18 | Nahoru | #4
Jen pro upřesnění i když to není asi tvůj případ.Nekteré Babetty mají přidělenu registrační značku.Bylo totiž období kdy zákonodárci schválili takovou pitomost.Ti co počkali v rámci přechodného období , až to zruší se značce vyhnuli.A ti, co spěchali si Babettu nechali registrovat a mají tedy značku .

1 reakcí na tento příspěvek Papíry

20.8.2013 v 12:57 | Nahoru | #5
Já značku nemám.. no papíry.. Právě si je dělám a chci všechny motorky v garáži přihlásit na papíry.

Papíry

21.8.2013 v 20:08 | Nahoru | #6
Takže stačí pouze povinné ručení a popř. kartička?? Není to trošku málo??

Papíry

21.8.2013 v 20:20 | Nahoru | #7
Na babettu a stadiona ano...na fichtla musíš mít TP...

(reakce na) Papíry

22.8.2013 v 13:50 | Nahoru | #8
Doolezal> Babettu a Stadiona na papíry nedávej. Není větší opruz než při prodeji řešit zbytečnosti jako přepis (kupce zase přihlášení, které taky není zadarmo) a konkrétně pro mě je to jednoznačně "závada" navíc, takže bych při koupi upřednostnil raději babettu bez značek. Vždyť právě ta "svoboda" bez nutnosti se někde registrovat je jedna z předností těchto mopedů.

Papíry

22.8.2013 v 14:07 | Nahoru | #9
Já to nechci prodávat.. :DD Ty nikdy nepůjdou pryč :DD Je to žačátek mé "sbírky"

Papíry

10.9.2013 v 17:56 | Nahoru | #10
Čaues draci,mám dotázek. chtěl bych přihlásit pionýra kterého jsem hoodně za dobře pořídil a stav je opravdu hezký a hlavně motor jede neskutečně dobře.No mám nabídku TP knížečky která neni nijak zrušená,teda když je asi stále platná tak lze ji použít a přihásit na ni Pionýra? díkes za rady :)

Papíry

11.9.2013 v 13:16 | Nahoru | #11
Ano, pokud jsou ty papíry stále platné a psané na někoho, kdo by to na tebe odhlásil, tak by to neměl být problém. Vyměníš štítek, a přerazíš nebo necháš vymazat číslo motoru...

2 reakcí na tento příspěvek Papíry

11.9.2013 v 22:38 | Nahoru | #12
ahoj, musí mít moto na závody veteránů licenci?

Papíry

12.9.2013 v 17:11 | Nahoru | #13
ahojte mam na ruke že kupim TP na pioniera no on ma len techničak a nič ine bude sa to dat prihlasit

Papíry

12.9.2013 v 20:22 | Nahoru | #14
Pokud je TP platný a přepsatelný, tak to nebude problém. Štítek si vyrazíš nový sám a SPZ nahlásíš jako ztracenou...

(reakce na) Papíry

12.9.2013 v 20:22 | Nahoru | #15
institute> Jakou licenci máš na mysli?

Papíry

16.9.2013 v 20:35 | Nahoru | #16
Add pincek, pokud je mu 30+ let, tedy rok výroby 1983 a starší, tento údaj je na štítku a je k němu nějaká kupní smlouva, doporučuji obrátit se na některý klub historických vozidel oprávnění k testování a postavit ho na zvláštní registrační značku, tedy tzv. Véčka.

(reakce na) Papíry

16.9.2013 v 20:41 | Nahoru | #17
institute> Doporučuji prostudovat Sportovní řád pro rok 2013 Autoklubu České Republiky např zde http://www.autoklub...iloha-l-msr-fia.html

Je třeba rozlišovat mezi závody historických vozidel a soutěžemi historických vozidel, ty většinou neřeší rychlost ale jiné úkoly (např dovednostní, znalostní) a na ty se může přihlásit kdokoliv kdo má historické vozidlo. Závody spočívající opravdu v rychlostních soutěžích by pak asi licenci vyžadovat mohli, zde si nejsem jist, u aut je potřeba vystavit FIA kartu, ale zda má FIM něco podobného....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros
Babetta vynechava, už nevím co s tím Babetta 210 Martinkun 6 12.4.2024 v 09:09 JAVR


TOPlist