bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servis
15.8.2013 v 10:55
Ahoj Můžete mi poradit kdo vlastní BMW 1200 GS rok 2004 jestli tyto specifikace ,které jsem našel jsou dané pro tuto moto přímo výrobcem?a nemá někdo manuál v čestině pro tuto motorku
díky za info

•motorový olej 20W50
•převodový olej (Castrol SAF-XO 75W90, Castrol SAF-X 75W140, Shell Spirax ASX 75W90) 0,85L
svíčeky (NGK DCPR8EKC) 4ks
oleje v kardanu (Castrol SAF-XO 75W90, Castrol SAF-X 75W140, Shell Spirax ASX 75W90) 0,25L,

Servis

15.8.2013 v 11:00 | Nahoru | #1
Engine oil w/o filter: 3,5 L SAE 20W-50
Engine oil incl. filter: 4,0 L MIN. API SF
Final drive lubricant: 230 ML 75W-90 GL-5
Gearbox oil: 850ML 75W-90 GL-5

Spark plug: NGK DCPR8EKC

Spokojen?

1 reakcí na tento příspěvek Servis

15.8.2013 v 11:07 | Nahoru | #2
Cesky by to nebylo?

(reakce na) Servis

15.8.2013 v 11:15 | Nahoru | #3
KubaLC8> Cože, chtěl si čínsky?

Fādòngjī jīyóu guòlǜ qì:3,5 W/ O ł SAE 20W-50
Fādòngjī yóu, bāokuò. Guòlǜ qì:4,0 L zuìxiǎo. API SF
Zuìzhōng chuándòng rùnhuá yóu:230 ML 75W-90 GL -5
Biànsù xiāng yóu: 850ML 75W-90 GL -5

Huǒhuāsāi: NGK DCPR8EKC

edit: Bohužel motorkari.cz nepodporujui pin-jin. Pošlu připomínku k nápravě!

Naposledy editováno 15.08.2013 11:16:39

Servis

15.8.2013 v 11:24 | Nahoru | #4
servis 1200
Maly servis kazdych 10tkm, tedy 10, 30, 50,...:

* motorovy olej 20W50 (BMW dava z vyroby Castrol Actevo GP) 4L
* olejovy filtr (Hiflofiltro HF164)
* stelovani ventilu

Velky servis kazdych 20tkm, tedy 20, 40, 60,...:

* motorovy olej 20W50 (BMW dava z vyroby Castrol Actevo GP) 4L
* olejovy filtr (Hiflofiltro HF164)
* stelovani ventilu
* prevodovy olej (Castrol SAF-XO 75W90, Castrol SAF-X 75W140, Shell Spirax ASX 75W90) 0,85L
* vymena svicek (NGK DCPR8EKC) 4ks
* vymena vzduchoveho filtru
* vymena oleje v kardanu (Castrol SAF-XO 75W90, Castrol SAF-X 75W140, Shell Spirax ASX 75W90) 0,18L, ozubeny spoj promazat grafitovou vazelínou
* vymena brzdove kapaliny

Naposledy editováno 15.08.2013 11:25:32

Servis

15.8.2013 v 11:30 | Nahoru | #5

1 reakcí na tento příspěvek Servis

15.8.2013 v 13:57 | Nahoru | #6
Jdi na WWW.BMWGS.cz tam najdeš vše

Edit:Uživatelský manuál v CZ

Naposledy editováno 15.08.2013 15:05:38

(reakce na) Servis

15.8.2013 v 16:28 | Nahoru | #7
Mates31> Manuál dobrý ale na rok 2008 já potřebuju 2004

Servis

15.8.2013 v 18:19 | Nahoru | #8
2008 a 2004 je stejný co se týče olejů akorát množství je malinko jinak- hlavně co se týče rozvodovky která se měnila snad každej rok.
Do motoru 4l castrol actevo 20w50
do převodovky 0,8l castrol saf xo
do rozvodovky 0,25 ale to zjistily že je moc a často to foukne takže radši 0,22l opět saf xo

2 reakcí na tento příspěvek Servis

15.8.2013 v 18:26 | Nahoru | #9
do rozvodovky 180 ml! no jo, jeste ze jsem napsal ten komentar pod tim pokusem o clanek o GSach, snad tam lidi nebudou rvat tech 250 miliku - pak se budou divit jak casto budou delat rozvodovku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis

15.8.2013 v 18:52 | Nahoru | #10

Peacemaker píše: do rozvodovky 180 ml! no jo, jeste ze jsem napsal ten komentar pod tim pokusem o clanek o GSach, snad tam lidi nebudou rvat tech 250 miliku - pak se budou divit jak casto budou delat rozvodovku


Petře je to fakt u každýho ročníku jinak. 0,18 je zase moc málo.Ještě samozřejmě záleží jestli to bylo vytřený do sucha nebo ne. No je to věda a nejlíp to asi dokáže odhadnou tonda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis

15.8.2013 v 22:13 | Nahoru | #11

TOLI. píše: Petře je to fakt u každýho ročníku jinak. 0,18 je zase moc málo.Ještě samozřejmě záleží jestli to bylo vytřený do sucha nebo ne. No je to věda a nejlíp to asi dokáže odhadnou tonda


Toli, neni. Pokud se bavime o vzduchacich 12kach. 0,18 l do vsech, potvrdi i Tonda, Servisak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis

16.8.2013 v 06:34 | Nahoru | #12

Peacemaker píše: do rozvodovky 180 ml! no jo, jeste ze jsem napsal ten komentar pod tim pokusem o clanek o GSach, snad tam lidi nebudou rvat tech 250 miliku - pak se budou divit jak casto budou delat rozvodovku


Ahoj kluci, copak koncový převod v Báwu nemá odfuk podobný tomu, jaký je u jiných značek?
A malý rozdíl objemu v řádu zlomku deci oleje (jedna dvě menší injekční stříkačky) má opravdu u BMW takové fatální následky?

Neironizuju to, jen se ptám.

Nebo je to fakt způsobený mj. i mnohem více namáhanými a odcházejícími ložisky a gufery - vlivem komplikovanější konstrukce té letmo uložené kyvky u velkýho GS Báwa?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis

16.8.2013 v 07:30 | Nahoru | #13
Dovi> ahoj, bohuzel odfuk je az od zhruba 03/2010 a to snad ani nebudu pripominat, ze prvnich par let chybel i vypustak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis

16.8.2013 v 13:33 | Nahoru | #14
 

Peacemaker píše: Dovi> ahoj, bohuzel odfuk je az od zhruba 03/2010 a to snad ani nebudu pripominat, ze prvnich par let chybel i vypustak...


Jo, tenkrát se u 1200GS a spol. uvádělo obecenstvo v úžas, že prý ta olejová náplň je doživotní... aby se pak mezi 30 až 50 tisíci km vyjevila celá pravda.

Opatrnější majitelé těm údajným superlativům nevěřili a snažili se hadičkou skrz nalévací otvor vycucnout co šlo, aby mohli aspoň naředit starý olej novým.
A prozíravější si tam ten výpušťák sami rovnou vyvrtali a osadili závitem.

Holt ukázalo se, že "hloupí" amatérští koncoví uživatelé mají někdy v hlavě víc fištrónu než ti v oboru vzdělaní profesionální konstruktéři renomovaného výrobce.

Naposledy editováno 16.08.2013 13:34:26

Servis

16.8.2013 v 16:31 | Nahoru | #15
ještě jednu radu prosím. Kam a jak zapojit přídavnádálková světla ,je nutné relé? popřípadě dejte obrázek nebo schéma díky.Pokud to zapojím přímo na kabel ke světlům nebude to dělat neplechu s cam-busem

Naposledy editováno 16.08.2013 16:35:58

Servis

16.8.2013 v 18:40 | Nahoru | #16
Na mlhovky se nechá dokoupit jen elektrika a pod nádrží je konektor kam to připojíš.Jinak pokud by ses chtěl chytit na světla tak 100% přes relátko.Jinak to canbus nepustí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis

16.8.2013 v 19:29 | Nahoru | #17

Dovi píše:  

Jo, tenkrát se u 1200GS a spol. uvádělo obecenstvo v úžas, že prý ta olejová náplň je doživotní... aby se pak mezi 30 až 50 tisíci km vyjevila celá pravda.

Opatrnější majitelé těm údajným superlativům nevěřili a snažili se hadičkou skrz nalévací otvor vycucnout co šlo, aby mohli aspoň naředit starý olej novým.
A prozíravější si tam ten výpušťák sami rovnou vyvrtali a osadili závitem.

Holt ukázalo se, že "hloupí" amatérští koncoví uživatelé mají někdy v hlavě víc fištrónu než ti v oboru vzdělaní profesionální konstruktéři renomovaného výrobce.



a co se vyjevilo?měli pravdu-olej tam vydržel opravdu celou životnost

(reakce na) Servis

16.8.2013 v 19:32 | Nahoru | #18

Dolph-cz píše: a co se vyjevilo?měli pravdu-olej tam vydržel opravdu celou životnost


Ne vypustila se z toho sračka.A převod byl po 50tkm v pérdeli. Nicméně to lze svěsit a vypustit kontrolním šroubem. Já mám zrovinka ten zkurvenej ročník. Měl sem v háji 3ložiska a 4gufera celkem za 5500kč i s prací.Najeto 65tisíc km.Ted měním olej každejch 10tisíc km.

(reakce na) Servis

17.8.2013 v 15:05 | Nahoru | #19

TOLI. píše: Petře je to fakt u každýho ročníku jinak. 0,18 je zase moc málo.Ještě samozřejmě záleží jestli to bylo vytřený do sucha nebo ne. No je to věda a nejlíp to asi dokáže odhadnou tonda



Je to vážně jen 180ml (při výměně, napouštění nového o něco málo víc). Postupně výrobce ubíral až dospěl k tomuto množství, je to i v nových repromech.

Servis

23.8.2013 v 09:46 | Nahoru | #20
Našel jsem tyto oleje který patří do převodovky
Castrol MTX FULL Synthetic 75W-140
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140


který vybrat

Naposledy editováno 23.08.2013 09:56:22

Servis

24.8.2013 v 09:44 | Nahoru | #21
Já teď dával Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140.

(reakce na) Servis

15.10.2013 v 15:34 | Nahoru | #22

Peacemaker píše: Toli, neni. Pokud se bavime o vzduchacich 12kach. 0,18 l do vsech, potvrdi i Tonda, Servisak...



Tak tak.

1 reakcí na tento příspěvek Servis

15.10.2013 v 18:47 | Nahoru | #23
Tak jsem to vše povyměnil kardan hadičkou vycucal přesně podle vašich rad díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis

21.11.2013 v 08:52 | Nahoru | #24

Cert-1 píše: Tak jsem to vše povyměnil kardan hadičkou vycucal přesně podle vašich rad díky



Vycucal? Vzdyt olej pri sklopeni vytece. No to je jedno, hlavne ze to mas hotovy :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis

21.11.2013 v 18:54 | Nahoru | #25
Alda> Jsem to nesklápěl ale nechal jak je povolil nalévací šroub a přes ten vytáh 190ml a zase doplnil 190 novýho oleje

(reakce na) Servis

10.12.2013 v 10:40 | Nahoru | #26

Cert-1 píše: Alda> Jsem to nesklápěl ale nechal jak je povolil nalévací šroub a přes ten vytáh 190ml a zase doplnil 190 novýho oleje



Tak to je divny. Ma tam byt 180ml nebo drive 230ml.
Takze jestli jsi z toho dostal 190ml, podle me tam bylo tedy tech 230ml a zbytek zustal uvnitr, protoze hadickou je podle me nemozny dostat ven vsechno.
Navic povolit kardan aby se sklopil je otazka 1 sroubu + navic dostavas moznost aspon zbezne skouknout prevody, jestli je na oko vse ok.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 6 21.4.2024 v 18:37 fajgara
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Hlučná spojka BMW R 1200 GS Cenda28 3 3.3.2024 v 21:06 yzf07


TOPlist