Naposledy editováno 12.08.2013 10:08:46
1 reakcí na tento příspěvek Testace Californian
1 reakcí na tento příspěvek Testace Californian
1 reakcí na tento příspěvek Testace Californian
Je to o lidech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testace Californian
PetrL3 píše: V některejch těch klubech seděj samí zapšklí dědci, co jim vadí skoro všechno. Když chce jejich kamarád něco přihlásit, tak jim sem tam nějaká nepřesnost nevadí a hned je to dobová úprava .
Je to o lidech.
To je to co jsem tu kdysi kdesi psal, a byl jsem za to masami zprcán.
2 reakcí na tento příspěvek Testace Californian
Proto bych nikdy - opravdu nikdy,..nedal motorku na nějakou testaci. To co vidim na "Včkách" je někdy k zblití,..hlavně že se v klubu známe a projde nám i 634 válec na 354 motoru,.všechno v rámu 353 a je to jakože skované za všobjímající výraz EXPORT!!
http://www.garl.estr...jniho--californiana/
http://motorky.hyper...raha-5/#.UgjliKzNNSM
1 reakcí na tento příspěvek Testace Californian
Co se týká stavu, tak pokud je udělaná veškerá mechanika pro bezpečnou jízdu - brzdy, ložiska, gumy........ pak by měl být původní vizuální stav (i horší) vždy upřednostňován před renovací (u hodně špatného stavu je lepší motocykl neprovozovat, než ho zničit renovací). Inzeráty typu "po profesionální renovaci, bez replik, vhodné do muzea" jsou do nebe volající nesmysly. Nový lak je REPLIKA laku, nový chrom je REPLIKA chromu..... Do muzea patří původní stav. V tomto mám poněkud radikální názory - jsem muzejní restaurátor, ctící muzejní i restaurátorský kodex. Vadí mi, že se dnes každá přístupná soukromá sbírka honosně pyšní nápisem muzeum. Bohužel, mnoho testačních komisařů má z nějakého důvodu zcela opačný názor - třeba je klub rekrutoval do funkce proto, že mají doma nejvíce a nejlépe naleštěných strojů a renovacemi se živí a proto tomu nejvíc "rozumí". Naštěstí jsou i ti, kteří původní stav vítají
Bez problému jsem například otestoval toto
A to není původní barva. Je ale 50 let stará a pod ní je původní. Jinak je stroj kompletně udělán - samozřejmě tak, aby to nebylo poznat.
Nadruhou stranu mi ten samý komisař neotestoval stadiona S11, protože měl neoriginální barvu s jinými odstíny, než se vyráběly. Bez jediného slova jsem jeho rozhodnutí akceptoval.
Prostě Stadion - ač spadá dle roku výroby do škatulky Veterán- není zas až taková vzácná technická památka, že by mu odpustili to, co odpustí předválečce. Ono když člověk vidí na testacích ty Dacie a Barkasy a užovky, tak se těm komisařům ani nediví, zvlášť když ví, že to testujou jen kvůli nízkému povinnému ručení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testace Californian
A pak se zjeví kluk s panelkou ve stejném stavu ale není to ničí kamarád, člen klubu, tak má smůlu.
2 reakcí na tento příspěvek Testace Californian
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testace Californian
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Californian 350/362 rv 1971 - pomoc... Jawa 350/362 Californian | j.tommy | 22 | 7.10.2022 v 18:06 cmiral |
Rozměry držáku baterie californian ... Jawa 350/362 Californian | Jawar69 | 2 | 13.9.2022 v 21:16 Jawar69 |
Umístění držáku č30 Jawa california... Jawa 350/362 Californian | Jawar69 | 12 | 20.7.2022 v 21:55 Jawar69 |
délka tyčky zadní stupačky californ... Jawa 350/362 Californian | zilvaré | 14 | 6.1.2022 v 10:21 zilvaré |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |