Spíš by mě zajímala praktická stránka věci. K dispozici mám 50 - 55 tisíc.
Taková cena je víceméně strop pro 600 a počáteční cena pro 1200, dívám se na modely kolem roku 2000. U toho 1200 spíš kolem 1998.
Co byste řekli že je lepší koupě? Jedna z dražších 600 nebo levnější 1200?
Konkrétně teď mi padla do oka tato: http://www.motoinze...sf-600-n-bandit.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
Dnes jsem se byl podívat na tu, na kterou jsem dával odkaz na začátku fóra a jsem na 99% rozhodnutej, že ji vezmu.
3 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
Motorkaření neni jen o počtu koní, jak si někteří čeští rádoby bajkeři myslí. I Hayabusa ti může přestat stačit, co teda potom? Dát se ke stíhacím pilotům?? Jsem zvyklý na nadstokoňové motorky, ale poslední dobou sedlám kubatury 160 a 250 a motorkaření mě baví pořád, ne-li snad i víc. Jinak na naháči stejně nad 130 se jezdit moc nedá, to už se jen pereš s větrem. A do týhle rychlosti je stejně jedno, jesli jedeš na 6ce nebo 12ce, odpich tam bude prakticky stejnej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
SuperSic58 píše: To jsou zase kecy "šestka ti časem přestane stačit", tomu se fakt musim smát.. Nebo i plakat, nad omezeností některých lidí
Motorkaření neni jen o počtu koní, jak si někteří čeští rádoby bajkeři myslí. I Hayabusa ti může přestat stačit, co teda potom? Dát se ke stíhacím pilotům?? Jsem zvyklý na nadstokoňové motorky, ale poslední dobou sedlám kubatury 160 a 250 a motorkaření mě baví pořád, ne-li snad i víc. Jinak na naháči stejně nad 130 se jezdit moc nedá, to už se jen pereš s větrem. A do týhle rychlosti je stejně jedno, jesli jedeš na 6ce nebo 12ce, odpich tam bude prakticky stejnej.
plácáš blbosti. proč by se nemělo dát na naháči jezdit nad 130? možná pokud je jezdec nějaký sedmdesátikilový chcípák, budiž, ale pro toho je stejně Bandit těžký. Jezdím bez štítku a nepohodlí pociťuji někde kolem 180 a výš, ale i tak se dá to tahat až k maximálce.A jestli velkého či malého? Není to o tom, jestli dostaneš ten stroj na hranice či ne. je to o úplně jiném stylu jízdy, šestku musíš točit, při dvou už je to náročnější bezpečně předjet apod., navíc má horší podvozek atd. Takže tazateli jednoznačně doporučuju velkého Bandita. Na Jawě za tu dobu ježdění už pochopil princip jízdy na motorce a pak už to bude jen o tom, jak moc to bude hnát. Základní rozdíl je ale v tom, že v krizovce, při předjíždění nebo jen tak při cestování má dvanáctka lepší spodek, což je nezanedbatelné plus. jestli bude magor, tak 200 vytáhne i z té šestky, takže bude úplně jedno, jestli to je dvanáctka nebo šestka. a Bandit dvanáctka rozhodně není zlá motorka ve stylu litrových dvouválů, která by neodpustila chybu a shodila ho.
SuperSic58 píše: To jsou zase kecy "šestka ti časem přestane stačit", tomu se fakt musim smát.. Nebo i plakat, nad omezeností některých lidí
Motorkaření neni jen o počtu koní, jak si někteří čeští rádoby bajkeři myslí. I Hayabusa ti může přestat stačit, co teda potom? Dát se ke stíhacím pilotům?? Jsem zvyklý na nadstokoňové motorky, ale poslední dobou sedlám kubatury 160 a 250 a motorkaření mě baví pořád, ne-li snad i víc. Jinak na naháči stejně nad 130 se jezdit moc nedá, to už se jen pereš s větrem. A do týhle rychlosti je stejně jedno, jesli jedeš na 6ce nebo 12ce, odpich tam bude prakticky stejnej.
Je to o lidech.Já začínal s velkejma motorkama se 750kou a teď mám už druhou šestku a pořád mi stačí a to jezdím ve dvou Kecání ,,nic pod litr nejede,, je třeba brát s rezervou.Každej to má daný jinak..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
koldan píše: plácáš blbosti. proč by se nemělo dát na naháči jezdit nad 130? možná pokud je jezdec nějaký sedmdesátikilový chcípák, budiž, ale pro toho je stejně Bandit těžký. Jezdím bez štítku a nepohodlí pociťuji někde kolem 180 a výš, ale i tak se dá to tahat až k maximálce.A jestli velkého či malého? Není to o tom, jestli dostaneš ten stroj na hranice či ne. je to o úplně jiném stylu jízdy, šestku musíš točit, při dvou už je to náročnější bezpečně předjet apod., navíc má horší podvozek atd. Takže tazateli jednoznačně doporučuju velkého Bandita. Na Jawě za tu dobu ježdění už pochopil princip jízdy na motorce a pak už to bude jen o tom, jak moc to bude hnát. Základní rozdíl je ale v tom, že v krizovce, při předjíždění nebo jen tak při cestování má dvanáctka lepší spodek, což je nezanedbatelné plus. jestli bude magor, tak 200 vytáhne i z té šestky, takže bude úplně jedno, jestli to je dvanáctka nebo šestka. a Bandit dvanáctka rozhodně není zlá motorka ve stylu litrových dvouválů, která by neodpustila chybu a shodila ho.
1200 bandit byla Tvoje prvni velka motorka?
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
MedWed píše: 1200 bandit byla Tvoje prvni velka motorka?
ne, začínal jsem na YAMAHA 750 XS, v 17, předtím akorát pincek po poli. Takže jízdu jsem se učil hned na velké a to rozhodně dobré nebylo. Na druhou stranu, jestliže tazatel jezdil už pět roků na JAWĚ, tak ty porodní bolesti už má za sebou a s přiměřeným respektem si může dovolit jít už na cokoliv. Zřejmě už ví jak se orientovat v provozu, na co si dávat bacha, že musí předvídat apod. Pokud ne, tak je jedno jakou mašinu bude mít. Navíc já měl jak šestku, tak dvanáctku, takže ze zdejších diskutujících, co Bandita většinou ani neznají, mluvím z vlastní zkušenosti. A co se týče ceny, tak za 55000 se dá koupit plnotučná ve slušném stavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
koldan píše: .....proč by se nemělo dát na naháči jezdit nad 130? možná pokud je jezdec nějaký sedmdesátikilový chcípák, budiž, ale pro toho je stejně Bandit těžký.....
NO NO NO...PIČO
EDIT: pro tazatele. Ber 12ku, jen ze začátku trochu hlídej plyn na rozjezdech...teda pokud si chcípák jako já bo to pak jde přední kolo do luftu za plynem raz dva... to takovej hypertrofovanej metrosexuál jako koldan je o tuto zábavu ochuzen
Šel jsem na B12 asi po 4 letech na starý suzuce 450....takže skoro stejný výkony jak jawka
Naposledy editováno 11.08.2013 21:49:50
Lihy píše: NO NO NO...PIČO
EDIT: pro tazatele. Ber 12ku, jen ze začátku trochu hlídej plyn na rozjezdech...teda pokud si chcípák jako já bo to pak jde přední kolo do luftu za plynem raz dva... to takovej hypertrofovanej metrosexuál jako koldan je o tuto zábavu ochuzen
Šel jsem na B12 asi po 4 letech na starý suzuce 450....takže skoro stejný výkony jak jawka
Lihouši vole, co to je hypertrofovanej? Za prvý nevím co to je a za druhý mě to asi uráží
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit 600 vs Bandit 1200
Byl jsem se na ni podívat, a hodně se mi zalíbila. Vše v původním stavu, žádný stopy po karambolu, prodávající pohodář, navíc ještě 2000Kč slevil.
Přiznám se že nemalou roli hrálo to, že to pro ní mám celkem blízko. Všechny 1200 byly minimálně 200km daleko, nebo už podle inzerátu nestály vůbec za nic. Inzeráty jsem procházel každej den už od června, takže si myslím že jsem se nijak neunáhlil. Navíc následujících čtrnáct dní bych neměl čas koupi motorky řešit, a motorku jsem chtěl koupit nejpozději v půli září, takže na začátku září bych byl nervózní, že ještě nic nemám, a ve výsledku bych koupil nějakej vrak .
Lihy píše: NO NO NO...PIČO
EDIT: pro tazatele. Ber 12ku, jen ze začátku trochu hlídej plyn na rozjezdech...teda pokud si chcípák jako já bo to pak jde přední kolo do luftu za plynem raz dva... to takovej hypertrofovanej metrosexuál jako koldan je o tuto zábavu ochuzen
Šel jsem na B12 asi po 4 letech na starý suzuce 450....takže skoro stejný výkony jak jawka
Za hypertrofovanýho metrosexuála se nepovažuju , ale mám 180cm a 70 kilo, takže si možná někdo řekne, že je na mě těžká i ta šestka, ale musím říct že se mě na ní jelo fakt příjemně. Je to hodně pohodová motorka, navíc nejsem žádnej závodník, jezdím relativně klidně.
droud píše: no já osobně jsem pro 600 po 350 ti to stejně utrhne ruce navíc dvanáctka je v malých rychlostech dost těžká a neohrabaná na šestce sem se sice nesvezl ale věřím že na motání po brně a projíždění kolon o dost příjemnější
O utrhnutý ruce strach ani nemám, považuju se za člověka kterej má pro motorky docela cit Ale taky si myslím že na projíždění Brna ve špičce bude to šestikilo lepší, i když rozdil v hmotnosti mezi šestkou a dvanáctkou není nijak propastnej.
fatik píše: O utrhnutý ruce strach ani nemám, považuju se za člověka kterej má pro motorky docela cit Ale taky si myslím že na projíždění Brna ve špičce bude to šestikilo lepší, i když rozdil v hmotnosti mezi šestkou a dvanáctkou není nijak propastnej.
Utržený ruce byli samozřejmě nadsázka ale počkej za měsíc dva až si budeš podvědomě říkat že je to v pohodě už ji zvládám zrovna včera sem chytil blbou a nechal rozvášnit své kle (o kterém všichni tvrdí jaká je to slabá mrdka) pěkně na okresce k 10000 a sám jsem se divil kolik koní tam mrška posbírala a jak z té zatáčky vypálila
Ale budeš spokojenej.
Když měl Bandit s 7O-ti tis. km tak byla (poslední) možnost ho vyměnit za něco většího se vzduchem + olejem chlazeným motorem a od té doby autobus GSX 1400.
fatik píše: Za hypertrofovanýho metrosexuála se nepovažuju , ale mám 180cm a 70 kilo, takže si možná někdo řekne, že je na mě těžká i ta šestka....
Tak to seš o fous těžší než já a nikdy mi nepřišlo, že by bandit byl těžkej a to sem ho párkrát zvedal ze země
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek Bandit 600 vs Bandit 1200
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | Včera v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 11 | 14.1.2024 v 18:58 kuzmič |